Mihin tuo Hausmyllyn laulaja mahtoi kuolla :(
Olin kova fani itsekin joskus 90-luvulla...voi surkeus, tuli niin paha mieli kun kuulin asiasta :(
Lepää rauhassa - ja kiitos ihanasta musiikista <3
Kommentit (19)
Syöpä, alkoholi, HIV, masennus... Saa valita...
Pitkäaikaisen sairauden aiheuttamaan äkilliseen sairaskohtaukseen.
Viina, pillerit tai itsari.
Kaikissa muissa kuolinsyissä olisi tiedotettu "syöpään" tai "sydäkohtaukseen" tai "liikenneonnettomuudessa saamiinsa vammoinin".
Miksei sitä voi ääneen sanoa, mikä sairaus oli kyseessä?
Loppuisi arvuuttelut samantien.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 12:54"]
Kaikissa muissa kuolinsyissä olisi tiedotettu "syöpään" tai "sydäkohtaukseen" tai "liikenneonnettomuudessa saamiinsa vammoinin".
[/quote]
Ei tämä pidä paikkaansa. Mä tiedän henkilökohtaisesti monta syöpään tai sydänkohtaukseen taidiabetekseen kuollutta ihmistä, joiden kohdalla julkisuuteen on sanottu vain että kuoli (pitkän tai lyhyen) sairauden jälkeen. Ei mitään tuollaista sääntöä ole.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 12:54"]
[/quote]
Ei ole viina/pillerit/itsari. Tiedän syyn mutta mitä se kaikille mahdollisille kuuluu. Kyllä ne ihan läheisimmät sen kertoo julkisuuteen jos parhaaksi niin näkevät. Hausmyllyn keikalla tuli käytyä vielä huhtikuussa, jäi viimeiseksi sitten jossa Mika vielä oli :(
Minäkin tiedän... Kyllä se liittyy paljon alkoholiin, lääkkeisiin ja huumeisiin. Lopullinen kuolinsyy toki sairaus... Itse on itsellensä haudan kaivanut ja se on todella surullista. RIP.
Ei uskota, että tiedätte, ellette kerro meille muillekin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 14:33"]
http://www.iltalehti.fi/popstars/2013052017038341_ps.shtml
Siinä uteliaille haaskoille.
[/quote]
Niinpä, mutta sairauden taustalla "huonot" elämäntavat. Se on vaan fakta. Ilmeisesti ei saisi sanoa ääneen. Viina, lääkkeet ja huumeet. RIP
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 12:57"]
Miksei sitä voi ääneen sanoa, mikä sairaus oli kyseessä?
Loppuisi arvuuttelut samantien.
[/quote]Miksi sitä pitää arvuutella? Ei se kenellekkään kuulu. Hänen työ oli julkinen. eikö kuolema saa olla yksityinen? Tulee korppikotkaolo.
Tota pitkäaikaista sairautta käytetään usein nekrologeissa päihde/alkoholisairauksien kohdalla. Tämä näin yleisesti, en tunne ko henkilöä ollenkaan. Tuskin mitään ruumiinavausta on vielä ehditty tekemään, joten outoa, että kuitenkin tuntuu olevan varmaa tietoa lehdille antaa.
Syövästä käytetään yleensä termiä: vakava sairaus.
Minä tunnen parikin miestä, jotka ovat menehtyneet alle 45-vuotiaina aortan repeämiseen, ja aivan normaalit ja terveet elintavat heillä oli. Samoin tunsin juuri 40 vuotta täyttäneen naisen, joka vain ei herännyt aamulla enää.
Eli kyllä ihmisiä kuolee muuhunkin kuin viinaan ja syöpään tai muuhun vakavaan sairauteen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 15:28"]
Minä tunnen parikin miestä, jotka ovat menehtyneet alle 45-vuotiaina aortan repeämiseen, ja aivan normaalit ja terveet elintavat heillä oli. Samoin tunsin juuri 40 vuotta täyttäneen naisen, joka vain ei herännyt aamulla enää.
Eli kyllä ihmisiä kuolee muuhunkin kuin viinaan ja syöpään tai muuhun vakavaan sairauteen.
[/quote]
Toki, mutta aortan repeämistä tai yöllistä äkkikuolemaa ei useinkaan luonnehdita pitkäaikaisena sairautena, vaan äkillisenä sairaskohtauksena.
Ihminen on kuollut ja jotkut haaskat puivat kuolintapaa-ja syitä. Helvetti taas teidän urpojen kanssa. Js ihminen oikeasti kuolee väärien elintapojen takia, ansaitseeko hän sitten jotain julkista poljentaa?
Parempi kun kuoli nuorena elintapiojensa vuoksi. Yhteiskunta ja veronmaksaja, kuten minä kiittää. Osanotto omaisille. Jokainen voi valita oman tiensä ja elintapansa.
Uskon, että oli maksassa ongelmia (syinä huumeet/viina jne) ja menehtyi lopulta siihen.
Ilmeisesti joku sairaus, ainakin näin on kommentoitu julkisuudessa miehen tunteneiden suulla. Ei ole (ainakaan vielä) sen tarkemmin määritelty mikä sairaus.
Pakoputken tukehdukseen