Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi paras ja toimivin herkku laihduttaessa?

Vierailija
16.03.2019 |

En halua pitää karkkipäivää, vaikka laihduttaessa voisi kai välillä pitää herkkupäiviäkin. En siis halua syödä ollenkaan jätskiä, suklaata, pullaa ja sellaista, koska jos syön yhdenkin niin en pysty lopettamaan. Eli olen kokonaan ilman niitä. Laihtua pitäisi 20 kg. Mikä olisi sopivin herkku tiukalla laihiksella? Jos esim. pari kertaa viikossa haluaa herkutella. Omena? Rahka? Banaani? Rusinat? Leipäjuusto ja lakkahillo? Vai mikä?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sun tekis mieli?

Itseä alkaa ainakin vaan v ituttamaan jotkut omenat ja banaanit "herkkuna".

Raakasuklaa ja tuore ananas on sen sijaan taivaallista ja niitäkin kerran pari viikossa. Pullasta en ole onneksi ikinä pitänyt. Se hiilarin, sokerin ja rasvan yhdistelmä on kaikista koukuttavin.

Maapähkinävoi?

Jotain suklaajätskiä tekisi eniten mieli. Voisikohan sitä tehdä itse steviasta, jostain epäkermasta ja vaikka mansikoista ja vanhoutenista? Ap

Miten ois annoskoko? Osta yksi tuutti ja syö se päivällisen jälkeen? Ei kai sitä ole pakko litraa ostaa? Kylkeen ostat mansikoita vielä.

Vierailija
62/69 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenneste

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu

Vierailija
64/69 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli

Vierailija
65/69 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse

Vierailija
66/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks 20 kiloa alle puolessa vuodessa laihduttanut! Herkuttelen itse Lohilo jäätelöillä (saa useimmista hyvin varustelluista ruokakaupoista, ei Lidl, hinta n. 4€) sekä Valion profeel vanukkailla. Välillä saatan kerran pari kuussa syödä esim. jäätelöpuikon tai jonkun leivonnaisen. Noudatan vhh:ta ja makeanhimo on tota noudattamalla ainakin mulla miltei loppunut.

Onnea matkaan!

Ei kyllä moinen moska kuulu vhh ruokavalioon.

Tietysti pidän herkkupäiviä. Mutta turhaan sitä trollille vastaan väittää.

Kun syö kunnollista ja oikein koostettua vhh ruokaa, mitään erillisiä herkkupäiviä ei tarvita, koska sitä makeanhimoa ei enää ole. Miltei loppunut makeanhimosi kertoo siitä, että vhh:si ei toimi niinkuin pitää.

Aika samaa olin tulossa kirjottamaan. Nyt ei oo enää vuosiin ollut mielitekoja, mutta alussa niitä oli vhh:llakin, kun en uskaltanut käyttää tarpeeksi rasvaa. Tämän kun korjasin niin hävis mieliteotkin. Lisäksi en ehkä ihan vakuuttunut ole, että nuo mainitut sopii muutenkaan vhh-ruokavalioon. En tiedä ravintosisältöä, mutta luultavasti melko rasvattomia tai muuta turhaa sisältäviä.

Vierailija
67/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti sun laihdutuksesi on tuhoon tuomittu, jos lähdet liikkeelle siitä, mitä herkkuja voit syödä laihiksella.

Painoin alkuvuodesta 73 kg. Nyt painan 66 kg. Olen syönyt suklaata, karkkia, sushia, sipsejä, voileipäkakkua, täytekakkua, useamman ruokalajin illallisia, juonut punkkua ja kuoharia jne. Toki olen enimmäkseen syönyt kanaa, kasviksia, kevyitä keittoja jne. ja harrastanut paljon liikuntaa.

Kulutus suhteessa saatuihin kaloreihin ratkaisee, ei se, mistä ruuasta kalorit ovat tulleet. Sitä paitsi liian tiukka dieetti ei ole realismia useimmille, vaan kaatuu pian omaan mahdottomuuteensa.

Vierailija
68/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fisherman's frend -pastillit

Vierailija
69/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee laihis käsistä jos erehdyn syömään kuivahedelmiä kuten rusinat ja taatelit. Liian makeita. Banaaniletut kuulostaa hyvältä, marjoista varmaan saisi myös hyvää pöperöä vaikka rahkalla tms. Vanilja makeuttaa mukavasti, samoin kaneli.