Kuinka usein miehesi sanoo rakastavansa sinua?
Olen vajaa viiskymppinen nainen ja ollut mieheni kanssa melkein 30 vuotta. Alkuvuosina useinkin hän sanoi rakastavansa minua, spontaanisti usein, mutta viime vuosina ei kyllä ole kuulunut kertaakaan. Enpä toisaalta itsekään liikoja sitä toitota, mutta joskus olen kyllä sen sanonut. Uskon kyllä että edelleen rakastaa, ihan samanlainen mies kuin ennenkin joten onkohan jotain ikääntymiseen liittyvää ja kun ollaan näin kauan yhdessä oltu niin nämä tärkeät asiat ja sanat alkavat unohtua..?
Kommentit (46)
Miesystävä sanoo joka päivä, niin minäkin.
Kaipa se mies ilmoittaa jos tunteet muuttuu. Mitäpä sitä rakkautta koko ajan hokemaan.
Ei koskaan. Ei se varmaan kyllä rakastakaan, joten eipä ainakaan lämpimikseen valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä sanoo joka päivä, niin minäkin.
Ja edellinen ei lopulta sanonut vuosiin, ei edes kysyttäessä kyennyt kakistamaan rakastavansa vaan alkoi kiertelemään. Kyllä se on jossain vaiheessa uskottava, että ei rakasta, ei.
Sisimmässäni kait pelkään, ettei rakasta kun ei sano, mutta pelkään kysyäT. Ap
Ex-mieheni sanoi sitä päivittäin tai lähes päivittäin, mutta minulle ne oli ihan tyhjiä sanoja. Hänen käytöksensä minua kohtaan ei pahemmin huokunut rakkautta.
Joka ilta ja muutaman kerran viikossa myös muina hetkinä. Usein sanoo myös seksin aikana tai jälkeen
Sanoo silloin kun siltä tuntuu. Muutaman kerran vuodessa. Emme ole rakkauden kanssa mitenkään siirappimaisia lässyttäjiä. Rakastetaan molemmat toisiamme ja se riittää.
Meidän molempien mielestä niin noloo, ettei kehtaa
Kännissä sanoo muttei selvinpäin.
Joka päivä <3 Mies 40+ yhdessä n. 15 vuotta
Joka päivä, monta kertaa. Ja samoin toisin päin. Mutta ihmisethän on erilaisia siinä, millä tavoin rakkauttaan osoittavat. Meille on tärkeää ja luontevaa sanoittaa sitä paljon.
Useita kertoja päivässä, kuten myös minä hänelle. Teot tukevat viestiä, joten ei tunnu turhan lässytykseltä.
Eikö muka riitä että kerran sanoo silloin kun menee naimisiin? Mitä sitä sanomaan sen jälkeen koska naisen pitäisi tietää että mies rakastaa koska mies on naisen kanssa.
Kerran / viisi vuotta
Yhden ainoan kerran kakisteli umpikännissä tai kamoissa. Ennen yhteiseen asuntoon muuttoa. Perusteena? Valetta taisi olla. Kaikki. En saa koskaan tietää. Hämärä juttu kaikin puolin.
Toiset hokee ja lässyttää kokoajan mutta tarkoittaako sitä. Harvemmin kun sanoo niin sitä aidommalta kuulostaa eikä hoe joka välissä.
Ei tuollaista ole tapana sanoa.