Kummalle miehelle raskaana?
Harrastin tässä kierrossa seksiä otoliseen aikaan ja ilman ehkäisyä kahden eri miehen kanssa (älä kysy miksi), joista toinen on puolisoni.
Miehen A kanssa olin yhdynnässä kp10 illalla, sekä kp11 aamulla.
Miehen B kanssa olin vastaavasti yhdynnöissä kp15 ja kp18.
Kuukautiskiertoni on keskimäärin 28 pv ja nyt olen raskaana, mutta kummalle?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 20:44"]
mulla kävi samoin vähän aikaa sitten, yksi asia johti toiseen ja sitten olikin jo seksiä eikä ehkäisystä tietoakaan. en sitten ollut oman mieheni kanssa enää siinä kuussa ja jännityksellä odotin, tuleeko kuukautiset vai ei. en ollut raskaana mutta nyt ajattelen, että jos niin olisi käynyt, olisin pitänyt lapsen tietenkin.[/quote]
Eli vieras sai ihan tosta vaan mutta omalle ukolle pihdataan. Hienoa toimintaa lumppu.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 20:44"]
mulla kävi samoin vähän aikaa sitten, yksi asia johti toiseen ja sitten olikin jo seksiä eikä ehkäisystä tietoakaan. en sitten ollut oman mieheni kanssa enää siinä kuussa ja jännityksellä odotin, tuleeko kuukautiset vai ei. en ollut raskaana mutta nyt ajattelen, että jos niin olisi käynyt, olisin pitänyt lapsen tietenkin.[/quote]
Eli vieras sai ihan tosta vaan mutta omalle ukolle pihdataan. Hienoa toimintaa lumppu.
[/quote]
Minusta taas paljon järkevämpää on pihdata silloin kierron loppuun omalta, jos on toimittu noin vastuuttomasti vieraan kanssa. Jos kuukautiset ei olis alkaneet, niin olis ainakin tiedossa kenelle se on, eikä tarviis alkaa arpomaan, kuten tässä ap:n tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 09:32"]
Jos tällä toisella miehellä, kurssikaverilla on myös lapsia, niin Ap. menemällä kertomaan nyt kaiken, tulee samalla pilanneeksi kahden lapsiperheen elämän.
[/quote]
Pettäminen pilasi näiden kahden lapsiperheen elämän. Kertomisella voi vaikuttaa menevätkö perheet rytinällä nyt kriisiin ja toipuvat yhdessä tai eronneina pikkuhiljaa paremmin päin vai riutuvatko ne toisen vanhemman syyllisyyden ja petoksen takia loppuelämänsä.
Jos sulla on tuommoinen fifty fifty tilanne, niin selviit kuiville vain tekemällä abortin.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 18:21"]
Todennäköisesti olet raskaana kurssikaverillesi. Luulen että hänellä mitä ilmeisimmin on liikkuvammat siittiöt, kuin mitä on omalla miehelläsi.
Jos ootte vuodenkin miehesi kanssa yritäneet, niin tilaisuuksia varmaan on ollut ja tuossa ajassa olisit kerennyt tulla raskaaksi miehellesi. Nyt kun oli toinen mies asialla, niin tulitkin heti ensi laakista paksuksi. Tsemiä.
[/quote] Veikkaan samaa.