Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummalle miehelle raskaana?

Vierailija
23.03.2013 |

Harrastin tässä kierrossa seksiä  otoliseen aikaan ja ilman ehkäisyä kahden eri miehen kanssa (älä kysy miksi), joista toinen on puolisoni.

Miehen A kanssa olin yhdynnässä kp10 illalla, sekä kp11 aamulla. 

Miehen B kanssa olin vastaavasti yhdynnöissä kp15 ja kp18.

Kuukautiskiertoni on keskimäärin 28 pv ja nyt olen raskaana, mutta kummalle?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikas pölö olet.....................................................................................

Vierailija
22/45 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka kännissä niin ei petetä jos oikeasti on tärkeä ihminen olemassa omassa elämässä. Herrajestas sentäs.. Mikähän sun ikä on ????????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta vaikka tietäisin hedelmöityshetken kun ne ekan miehen siittiöt ovat voineet säilyä siellä sun sisällä ja hedelmöittää vasta sit kun oot ollu miehesi kanssa. Kerro miehellesi, vähemmän siitä tulee harmia nyt kuin sit myöhemmin. Isyystesti kun on turvallisinta lapselle tehdä vasta syntymän jälkeen.

Vierailija
24/45 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tollasta voi tapahtua, joten i feel for you, ap.

mulla kävi samoin vähän aikaa sitten, yksi asia johti toiseen ja sitten olikin jo seksiä eikä ehkäisystä tietoakaan. en sitten ollut oman mieheni kanssa enää siinä kuussa ja jännityksellä odotin, tuleeko kuukautiset vai ei. en ollut raskaana mutta nyt ajattelen, että jos niin olisi käynyt, olisin pitänyt lapsen tietenkin.

tilanteesi on kuitenkin paljon hankalampi, koska olet jo raskaana ja isä voi olla kumpi tahansa.

en muuten vieläkään ymmärrä, kuinka saatoin kokonaan unohtaa, että jälkiehkäisypilleretkin on olemassa. niin sitä hetken huuma saattaa sekoittaa pään täysin. 

pakko sun on ap selvittää tuo tilanne mahdollisimman pian. soita neuvolaan, luulen, että sieltä saat parhaat neuvot ja mahdollisesti myös keskusteluapua, sillä sitä tarvitset.

aborttia en suosittelisi tekemään myöskään.

Vierailija
25/45 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 20:44"]

kyllä tollasta voi tapahtua, joten i feel for you, ap.

mulla kävi samoin vähän aikaa sitten, yksi asia johti toiseen ja sitten olikin jo seksiä eikä ehkäisystä tietoakaan. en sitten ollut oman mieheni kanssa enää siinä kuussa ja jännityksellä odotin, tuleeko kuukautiset vai ei. 

[/quote]

En ymmärrä, mikä ihme teitä nuoria naisia nykyään oikein vaivaa? 

Kerrohan 24 ja ap, oliko se kielletty seksi ja vieras muna niin paljon parempaa, että pitää tuommoisia riskejä ottaa?

Vierailija
26/45 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisypilleri on oiva ratkaisu tällaisiin tilanteisiin.

Vierailija
27/45 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehesi kanssa. Hänellä on oikeus tietää. Jos olette naimisissa vielä silloin kun lapsi syntyy, hänestä tulee automaattisesti, laillisesti ja peruuttamattomasti lapsen isä.

Jos mies haluaa sinut ja lapsen tästä huolimatta, kurssikaverille et puhu mitään, vaan salaisuus on teidän perheen asia. (Miehet, ihan oikeasti, miettikää, mihin niitä siittiöitänne jätätte - teillä ei ole välttämättä lapseen MITÄÄN oikeuksia.) Lapselle kerrotte joskus kun hän on aikuinen tai aloittamassa seurustelusuhteita. Ihan siitä syystä, ettei seurustelisi sisaruspuolensa kanssa (tai isänsä!).

Jotkut miehet voivat antaa syrjähypyn anteeksi ja ottaa lapsen omaksi. Tietysti on olemassa sekin mahdollisuus, että lapsi on hänen. Teettäkää DNA-testit jollain amerikkalaisella firmalla lapsen synnyttyä.

Mutta kysymys kuuluu: oliko pakko. Valitettavasti veikkaan, että lapsi on sen kurssikaverin ja juuri ovulaatio on saanut hairahtumaan seksiseikkailuun. Mutta aviomiehelläsi on oikeus tietää, millaisen naisen kanssa oikein on naimisissa. Aika suurta sydäntä vaatii, jos anteeksi antaa.

Vierailija
28/45 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 18:37"]

Eikö sulla oo hajuakaan koska tarkalleen olis ollu ovulaatio tuntemuksia? Itse veikkaisin enemmän vaihtoehto B:tä..

[/quote]

Etkö todellakaan yhtään muista, milloin oisit ovuloinut?  Munkin mielestä B on todennäköisempi isä...

Toisaalta taas jos olette miehesi kanssa jo noin pitkään yrittäneet saada toista lasta aluilleen, on tällä sun kurssikaverilla saattanut olla yksinkertaisesti parempilaatuinen sperma, josta tulit nyt tavallaan ensi yrityksellä raskaasi. Vaikka tuo yritys olikin tavallaan tahaton.

Miten nopeaan tulit raskaaksi, kun aloit odottamaan esikoista miehellesi?

Sinuna katsoisin nyt ainakin sinne varhaisultraan saakka ja miettisin vasta sen jälkeen, miten edetä. Kiva asiahan tuo ei kenellekään osapuolelle ole, joten voimia:)

Vierailija
29/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi.

Kolme syytä:

1) Miehellä on oikeus tietää, millaisen naisen kanssa seurustelee.

2) Vieras mies on aivan hyvin voinut tartuttaa sinuun jonkin sp-taudin. Miehesi pitää saada tietää, että hän ottaa riskin vastaisuudessa, jos harrastaa seksiä kanssasi. Jos sinulla on sp-tauti, et kerro siitä mitään ja jatkat miehesi kanssa entiseen malliin, syyllistyt pahoinpitelyyn.

3) Jos salaat asian, synnytät lapsen ja mies saa sitten myöhemmin kuulla, ettei kyseessä olekaan hänen mukula, teet uskomatonta henkistä väkivaltaa puolisollesi.

Minä kannatan, että pettämisistä kerrottaisiin aina puolisolle. Erohan tässä tapauksessa siitä melkein varmasti on seurauksena, mutta parisuhteissa rehellisyydelle ei saisi olla vaihtoehtoja.

Itse en tuollaista naista katselisi kyllä sekuntiakaan.

Terveisin mies 28v.

Vierailija
30/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Tykkään klassikoista!

Vierailija
31/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskurit ei voi sulle isää kertoa. Sun kehos ei toimi laskureiden tahtiin. Mulla kierto on 28 päivää ja ovis on aina kp10-12.

Vierailija
32/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sun on aivan turhaa nyt enää panikoitua, kun kerran olet jo raskaana. Eikä vika ole yksin sinun, vaan kyllä tuo kurssikaverikin on yhtä syyllinen siihen, että ei käyttänyt ehkäisyä. Toivottavasti on terve, kun hänellä kerran on oma puolisokin.

Jos tällä toisella miehellä, kurssikaverilla on myös lapsia, niin Ap. menemällä kertomaan nyt kaiken, tulee samalla pilanneeksi kahden lapsiperheen elämän.

Oletteko te toiset edes tulleet miettineeksi sitä?

Jos pystyt pitämään salaisuutesi, niin et kerro miehellesi mitään, sillä se mitä toinen ei tiedä, ei voi myöskään häntä loukata ja satuttaa.

Taakka on raskausaikana sinulle varmaan ajoittain raskas kantaa ja itkut tulee olemaan herkässä, mutta lapsen synnyttyä se helpottaa, ja tämän sanon kaiken tuon itsekin kokeneena.

Tietenkin sä pidät vauvan, et edes ala suunitella mitään aborttia.

Laskurit ei toiaankaan osaa kertoa totuutta ja jokaisen naisen keho toimii omaan tahtiinsa. Elikäs sä menet  sinne yksityiselle varhaisultraan, jos haluat tarkan varmistuksen hedelmöitys ajankohdasta.

Te olette yrittäneet jo pitkään miehesi kanssa saada toista lasta ja nyt olet raskaana. Sehän on kuitenkin teidän molempien kannalta iloinen asia.

Vierailija
33/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä ihmetellään, miksi jotkut miehet eivät oikein luota naisiin. Täytyypä jakaa tätä ketjua kaikille kavereille niin saadaan lisää valveutuneita ja varovaisia miehiä tähän maahan.

Vierailija
34/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni kerran kännissä suutuspäissäni. Raskaaksi tulin. Jotenkin ajattelin että ei nyt niiiiin huono tuuri voi olla ja pidin lapsen. Kun lapsi syntyi, se olikin sen toisen. Olin shokissa, samoin mieheni. Avioero tuli. Nyt lapseni 1,5 v. Kyllä olen katunut vaikka lapsi rakas nyt onkin. Olisin valinnut toisin jos olisin tiennyt. Myöskään biologinen isä ei ole elämässä millään lailla mukana- 

Eli ohjeeni on: jos haluat lapsen miehesi kanssa, teet abortin. Jos ei itselläsi väliä, pidät lapsesi ja kestät seuraamukset. 

Vierailija
35/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti taitaa todella olla ainoa oikea ratkaisu ja sen jälkeen pidät ne reitesi ristissä vierailta miehiltä.

Vierailija
36/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit alitajuisesti toivoa raskautuvasi toiselle miehelle, kun et ollut raskautunut omalle miehellesi. Siinä taas yksi lapsi lisää syntyy epäselvään tilanteeseen ja edellytykset tasapainoiselle elämälle ovat epävarmat :(

Vierailija
37/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22 vuotta sitten vastaavassa tilanteessa. Paitsi että seurustelu päättyi ja hain lohtua + sain vampattua entisen seurustelukumppaninikin vielä petiin.

Raskauden puolivälissä tunnustin että seurustelukumppanin lisäksi voi olla mahdollista, että tuo toinen kaveri olisi isä. Tunnustin sen itselleni, ja rohkeutta kerättyäni molemmille isäehdokkaille. Lapsi syntyi ja isyys tutkittiin. Tuon jälkeen on ollut helppo kestää erimielisyydet ja kylmä sota. Ja nyt lapsi on aikuinen, hänellä on ihan riittävän hyvä isäsuhde ja minäkin olen järjissäni.

Rehellisyys kannattaa. ainakin yleensä. Tsemppiä!

Vierailija
38/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet raskaana kurssikaverillesi. Luulen että hänellä mitä ilmeisimmin on liikkuvammat siittiöt, kuin mitä on omalla miehelläsi.

Jos ootte vuodenkin miehesi kanssa yritäneet, niin tilaisuuksia varmaan on ollut ja tuossa ajassa olisit kerennyt tulla raskaaksi miehellesi. Nyt kun oli toinen mies asialla, niin tulitkin heti ensi laakista paksuksi. Tsemiä.

Vierailija
39/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muru?

Vierailija
40/45 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Nyt alkoi mietityttää. Munkin mies oli helmikuussa viikon firman kurssitettavana ja kotiin tullessaan vielä sanoi, miten oli suurin osa kurssitettavista ollut nuoria naisia eri puolilta maata ja hänen lisäkseen vai muutama mies.

Uskaltaako tässä miestään enää edes laskea kurssitettaviksi, jos siellä tuollaista tapahtuu?