Mitä miehesi tekee juuri nyt?
Kommentit (144)
Makaa sohvalla ja tekee kuolemaa, oli leikkauksessa torstaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuskaa lapsiaan harrastuksiin ja kavereille.
Mitä mieheni tekee väärin? Saisinko alapeukkuperustelut 🤔
Nythän on viimeaikoina ollut puhetta, että vanhemmat ovat käyttäytyneet raivopäisesti lastensa harrastuksissa. Eivät siis anna lasten harrastaa niin kuin haluavat vaan isit ja äidit kiljuvat naama punaisina ja vaativat suorituksia.
Vanhempien välillä on myös tullut tappelun nujakoita. Aikuista käyttäytymistä? 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän on viimeaikoina ollut puhetta, että vanhemmat ovat käyttäytyneet raivopäisesti lastensa harrastuksissa. Eivät siis anna lasten harrastaa niin kuin haluavat vaan isit ja äidit kiljuvat naama punaisina ja vaativat suorituksia.
Vanhempien välillä on myös tullut tappelun nujakoita. Aikuista käyttäytymistä? 😐
Ihan hyvä perustelu, mutta vähän kaukaa haettu alkuperäinen kommenttini huomioiden. Mieheni ei osallistu lasten harrastuksiin vaan toimii vain kuskina. Lisäksi hän on sen verran hillitty ettei ikinä kehtaisi huudella sivusta yhtään mitään.
Imee omaa munaansa oudossa asennossa. Pieraisi samalla. Lähti juuri ulos. Tuli takaisin hesburger pussien kanssa. Kiroili räikkösen huonoa vauhtia.
Olemme vanhempieni luona kylässä ja pikkusiskoni imuroi. Mieheni seuraa silmä kovana ja seuraa huoneesta toiseen. Hävettää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä perustelu, mutta vähän kaukaa haettu alkuperäinen kommenttini huomioiden. Mieheni ei osallistu lasten harrastuksiin vaan toimii vain kuskina. Lisäksi hän on sen verran hillitty ettei ikinä kehtaisi huudella sivusta yhtään mitään.
Good for you!
En kestäisi elämää "hillityn" nahjuksen kanssa. Ihmisen pitää olla muutakin kuin että sulautuu tapettiin - siis MIES.
Istuu täällä lentokentän loungessa vastapäätäni, syö bulgur-salaattia ja juo punaviiniä sekä selailee emailejaan. Kohta lennetään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good for you!
En kestäisi elämää "hillityn" nahjuksen kanssa. Ihmisen pitää olla muutakin kuin että sulautuu tapettiin - siis MIES.
Sanoin HILLITTY. En NAHJUS. Meillä minä olen se räväkämpi osapuoli. Minä olen aina nähnyt miehen tasaisuuden ja rauhallisuuden äärimmäisen miehekkäänä ominaisuutena -mies on minulle sellainen turvallinen peruskallio joka ei hötky ja heilu joka tuulen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Olemme vanhempieni luona kylässä ja pikkusiskoni imuroi. Mieheni seuraa silmä kovana ja seuraa huoneesta toiseen. Hävettää..
Silmä(?) kovana?
Makaa sohvalla ja katsoo tositvtä uusinnan uusintana - niinkuin aina. Kysyin, että tehtäisiinkö jotain yhdessä. Siihen tiuskaisi, että mitä muka... Lähdin itse lenkille alakuloisena siitä, että en keksi mitään yhteistä tekemistä mihin saisin hänet mukaan. Päässä takoo ajatus, että miksi olla yhdessä jos emme koskaan tee mitään muuta yhdessä kuin katso tvtä. Tuntuu, että jää elämä elämättä, kun ei synny yhteisiä kokemuksia kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miehet nukkuu krapulassa.
Minun mieheni tekee vaalityötä ja tästä tulee alapeukkuja?!! 😂😂😂
Kokoomuksesta ne alapeukut tulee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miehet nukkuu krapulassa.
Minun mieheni tekee vaalityötä ja tästä tulee alapeukkuja?!! 😂😂😂
Mitä väliä? Ei tässä miehen ammattia kysytty.
Ei kysytty ammattia, mutta se kertoo melko paljon ihmisestä. Minun mieheni auttaa monia ihmisiä ja syystäkin olen hänestä ylpeä. Itse teen vain perus toimistotyötä.
Jos joku kysyy: Paljonko kello on. Vastaatko: Olen ylpeä miehestäni?
Voiko joku olla oikeasti noin tyhmä? Älä vastaa!
Tyhmää pitää erikseen kieltää, kun se ei itse tajua.
On Thaimaassa kavereidensa kanssa. Hän harrastaa laitesukellusta, tekee sitä varmaan aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On seuraottelussa, lajina ampuminen.
👎
Sanna Sillanpäälläkin oli lajina ampuminen.
Niin moni muukin, silti yleensä ampuvat maaleihin tai harrastavat metsästystä. Vaikka nykyään kait kaikkien pitäisi vaan harrastaa jotain hiton flossausta.
Pukee 15 000€ arvoista pukuaan päälle. Minä paraikaa käynnistän Porscheamme meidän maanalaisessa privaattiautohallissa, missä mieheni säilyttää urheiluautokokoelmaansa. Kohta lähdetään Californian plastiikkakirurgien kokoukseen, missä mieheni pitää puheen, kun hän on yhdistyksen kunniajäsen. Minä olen taas vaivainen gastroenterologi ja vuositulot eivät aivan yllä useisiin miljooniin, kuten miehelläni, mutta ne ovat useiden satojen tuhansien dollareiden luokkaa kuitenkin.
👎
Sanna Sillanpäälläkin oli lajina ampuminen.