Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi tekee juuri nyt?

Vierailija
16.03.2019 |

Vastaa

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaa hiiabia. Kohta tulee sisälle syömään ja sitten lähdetään tekemään ruokaostokset.

Mitä helvettiä, oletko sä alasti ? Kuka sulle antoi luvan ottaa sen pois ? Miksi se sun ukkos sitä korjaa, kun se on sun hommaasi ?

Vierailija
82/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkoo klapikoneella polttopuita.

Hyvä. Sullon kunnon äijä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa partaansa liiterinlevyisestä leuastaan. Kaulassa roikkuu sairaalan kulkukortti ja stetarit. Jotain pullottaa hänen housunlahkeessaan. Eikä pelkästään lompakko. Thihi.

Vierailija
84/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa pleikkaria kuulokkeet päässä. Kohta sanoi tekevänsä meille hampurilaisia.

Vierailija
85/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittää saunan puukiuasta oman metsän puilla.

Vierailija
86/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti kauppaan hakemaan pastaa joka unohdettiin aamuisella kauppareissulla.

Vierailija
87/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipittää viiniä pihalla ja toivottavasti suunnittelee jonnekin poistumista. Ilmoitin että kotona ei tarvi tissutella.

Vierailija
88/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa koneellaan/ selaa nettiä. Syö puuroa. Kohta lähdetään kauppaan. Jännä lauantai ;)

Vierailija
89/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa sohvalla ja piereskelee.

Vierailija
90/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toljottaa krapulassa scifileffaa netflixistä sohvalka ja kutittelee mun jalkoja.

Vierailija
91/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapui juuri 30 km lenkiltä ja riisui hikiset vaatteet. Venyttelee olkkarissa. Kuuntelee klassista musiikkia, majesteettiset ääniaallot hyväilevät hänen täydellisiä, pyöreitä, sileitä pakaroitaan. Sukukalleuden pitkä siluetti lätkähtää polvea vasten, ikkunan taustavalon hämärtäessä hänet lihaksikkaaksi hämyiseksi veistokseksi.

Olen onnekas vaimo... katson makkarin ovenraosta tuota spartalaista veistosta. Huokaan.

Vierailija
92/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vissiin töissä. 13.3. tuli kimpassa oloa 30 vuotta. Yhdessä ei olla asuttu enää 15 vuoteen, koska näin menee paremmin.

13.3. siksi, että isänmaallinen pappa muistaa talvisodan päättymispäivän ja siksi siis meidän kihlajaispäivän.

Vierailija
93/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on vissiin töissä. 13.3. tuli kimpassa oloa 30 vuotta. Yhdessä ei olla asuttu enää 15 vuoteen, koska näin menee paremmin.

13.3. siksi, että isänmaallinen pappa muistaa talvisodan päättymispäivän ja siksi siis meidän kihlajaispäivän.

Tätähän tottakai pitää palstamammojen alapeukuttaa, jos joku on ollut parisuhteessa jopa 30 vuotta 😁

Vierailija
94/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapui juuri 30 km lenkiltä ja riisui hikiset vaatteet. Venyttelee olkkarissa. Kuuntelee klassista musiikkia, majesteettiset ääniaallot hyväilevät hänen täydellisiä, pyöreitä, sileitä pakaroitaan. Sukukalleuden pitkä siluetti lätkähtää polvea vasten, ikkunan taustavalon hämärtäessä hänet lihaksikkaaksi hämyiseksi veistokseksi.

Olen onnekas vaimo... katson makkarin ovenraosta tuota spartalaista veistosta. Huokaan.

Ei vielä voi olla hämärää.

Nyt ei kyllä jaksa mitään, 30 km on liikaa.

Kuka pesee hikipyykin?

Tiputtaa olkkariin hikeä!  Mä pyydän aina siirtymään spa-osaston puolelle.

Saatko poistua makkarista omin luvin?

Vierailija
95/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua. Kenenkään ei pidä suostua tuohon. Ruokkiiko hän sinua sinne makkariin? Onko kännykkä lähelläsi, yritä saada se ja soita apua. Voimia, sisko!

Vierailija
96/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroi

Vierailija
97/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pesee hikipyykin?

Meillä on hämärä kämppä. Ahtaasti kerrostalojen välissä, seinänäkymät. Harmaa päiväkin.

30km on tuolle aika perus. Yleensä juoksee 20 km per päivä.

Pesemme yhdessä.

Minua ei haittaa hiki. Hänen hikensä androstenoni haisee kukalta. Lisäksi spa osastolla ei kuulemma mahdu tekemään spagaateja.

Odotan makkarissa sträppäri valmiiksi asennettuna noita sheivattuja pakaroita. Mm.

Terveisin, onnekas spartalaisen vaimo

Vierailija
98/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harrastuksissaan. Nii kuin joka ilta ja kaikki viikonloput.

Vierailija
99/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa sohvalla ja selaa facebookia.

Vierailija
100/144 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pesee hikipyykin?

Meillä on hämärä kämppä. Ahtaasti kerrostalojen välissä, seinänäkymät. Harmaa päiväkin.

30km on tuolle aika perus. Yleensä juoksee 20 km per päivä.

Pesemme yhdessä.

Minua ei haittaa hiki. Hänen hikensä androstenoni haisee kukalta. Lisäksi spa osastolla ei kuulemma mahdu tekemään spagaateja.

Odotan makkarissa sträppäri valmiiksi asennettuna noita sheivattuja pakaroita. Mm.

Terveisin, onnekas spartalaisen vaimo

Teidän kaikki yli 12-vuotiaat on sitten jo sotilasopissa?  Ymmärrän onnesi.  Muistittehan karaista heitä heti lapsena? Ei mitään hellyydenosoituksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi