Mitä miehesi tekee juuri nyt?
Kommentit (144)
Selaa puhelinta (varmaan instagramia) tuossa vieressä sohvalla.
Kirjastossa etsimässä lukemista itselleen ja minulle. Veikkaa, että Henning Mankellia tuo itselleen ja mulle Liza Marklundin uusimman.
Rukoilee moskeijassa komatta kertaa tänään
Törmäyttää hiukkasia yhteen Cernissä.
Vierailija kirjoitti:
Törmäyttää hiukkasia yhteen Cernissä.
Vau. Tuttua meillekin aikoinaan, nyt saadaan jo olla eläkkeellä niistä hommista.
Lähti käymään kaupasta hakemassa juuri ResQ Clubin sovelluksen kautta ostamansa kassillisen tänään vanhenevaa hävikkiruokaa.
Nukkuu. Ei muuta teekään kuin syö, käy vessassa ja nukkuu. Turhake.
On jääkaapilla tutkimassa/ raivas ja etsii ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuu vieressäni elokuvateatterissa, Mainokset pyörivät ja odotellaan Destroyer-leffan alkua. Sen jälkeen mennään kahville,
Laita jumalauta se puhelin pois elokuvateatterissa - häiritset ihmisiä!!!
Kuten sanoin, "mainokset pyörivät". Mielestäni puhelimen käyttö on täysin okei leffateatterissa kun elokuva ei ole vielä lähelläkään alkamista, ja salissa on vielä valaistuskin.
Toki laitoin puhelimen pois heti kun elokuva alkoi, enkä todellakaan ottanut sitä esiin elokuvan aikana. Inhoan itsekin kännykän valoa leffateatterissa. Jopa niin paljon että huomautan ihan reippaasti asiasta.
Istuu tietokoneella naama kiinni ruudussa kattoo jotain hölmöjä youtube pätkiä,pelaa pasianssia välillä samalla mulkoilee tv:tä.Ainakin 4h jo ... ja kai se kohta hakee jotain apetta ja käy vessassa paskomassa pöntön täyteen ja menee lepäileen välillä. Ja sit taas uudestaan sama ralli...VITUTTAA MOKOMA!
Näkyy istuvan sohvalla jalat sohvapöydälle nostettuna ja läppäri sylissä. Keskittyneesti kulmat kurtussa.
Vetäis autotallissa kaljaa kaksin käsin jos olis viä mun mies. No, ei ole enään ja se siitä. Onneksi.
Kellonajasta päätellen varmaankin lypsää lehmiä ellei ole tullut jotain viivästystä.
Vierailija kirjoitti:
Tekee ruokaa perheelle, taitaa leipoa pitsaa.
Että näin teillä :) hohhoijaa!
Laittaa naulakkoa seinään ja juo olutta. Teki ruoan aiemmin.
Juo todennäköisesti jossain Budapestissa. Ei vain tiedä vielä olevansa mun mies (;
Pelaa lasten kanssa Afrikantähti retkikuntia.