Saako ruma läski haaveilla itseään paremman näköisestä kumppanista?
Olen rehellisesti sanottuna lihava, bmi 47,6 ja naamakin aika tavallisen näköinen. Minulla on kauniit paksut hiukset ja pukeudun kivasti sekä laittaudun baariin. En ole mikään kaunotar, joku varmaan pitää rumana. Itse olen useimmiten ihan tyytyväinen ulkonäköön, vaikka painoa voisi vähän pudottaa.
Olen sinkku ja tykkään käydä viihteellä. Baarissa vientiä olisikin, mutta kun en huoli ketä tahansa. En halua lihavaa miestä, mutta pieni ylipaino ei haittaa. Eniten kuitenkin tykkäisin lihaksikkaasta, vahvan näköisestä kropasta. Unelmamiehiä olis Esko Eerikäinen tai Alexander Skarsgard hieman lihaksikkaampana versiona. ;) Sellanen ei vielä oo kävellyt vastaan, mutta ehkä joku päivä. ;)))
Ystäväni on sitä mieltä, että mulla on rima liian korkealla ja oon liian pinnallinen. Loukkaannuin. Eikö sitä muka saisi haaveilla komeista miehistä, vaikka ei itse mikään missi oliskaan? Voi kai minullakin olla edes minimaalinen mahdollisuus saada joku komea mies, joka ei olisi niin pinnallinen, että haluaisi naisensa olevan täydellinen kaunotar. Vai pitäisikö minun huolia joku kaljamahainen itsestään huolta pitämätön tollukka? Sellanen ei sytytä sitten ollenkaan ja seksi on mulle kuitenkin aika tärkeä asia... ;))
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 21:50"]
No ei ketään epäsiistiä tarvitse huolia mutta turhasta ulkonäkökeskeisyydestä kannattaisi kyllä parantua. Ei se saa olla ykkösmittari ihmisellä. No, mulla superpullukalla on hoikka ja söpö mies, ei kylläkään mikään lihaskimppu vaan enemmänkin sitä Skargårdin ruumiinrakennetta ;)
[/quote]
Saanko udella, että miten löysitte toisenne? ;) Joo, varmaan pitäisi olla vähemmän pinnallinen, mutta oon visuaalinen ihminen ja ulkonäkö merkkaa mulle, että kiinnostunko ihmisestä, jota en tunne ollenkaan. Ja tosiaan seksissä on tärkeää myös se visuaalinen puoli, ainakin mulle. ;))
[/quote]
Veikaaan, että tuon pullukan hoikka mies on sellanen nörtti hiirulainen, ei mikään sporttinen komistus. Ensimmäisenä mainituilla on yleensä lihavia vaimoja tai sitten samanlaisia hiirulais-nörtti-naisia.
Heh, piti lukea miehelle tuo kommenttisi ;) hymähti vaan. Jos sun maailmankuvaan sopii tuo kuvitelmasi paremmin, niin sovitaan mielenrauhasi takia niin ;)
Itse olen kunnolla lihava ja minulla on komea mies. Jotkut miehet tykkää lihavista naisista ihan oikeasti. Ulkonäkö meillä ei kummallakaan ollut pääasia parinvalinnassa vaan se että ajatusmaailmat natsaa. Yhdessä ollaan oltu jo parikymmentä vuotta.
Saat tietenkin. Valtaosa miehistä tekee noin.
Tanakka, hanakka ja punakka 50+-vuotias mies näkee peilistä komean Adoniksen, joten hän haaveilee parikymppisestä naisesta.
Katso kadulla kulkevia pareja. Usein toinen heistä on paremman näköinen. Harmillisen usein mies, koska nainen hoitaa kotona lapsia.
Toivottavasti löydät vierellesi mukavan ja hyvännäköisen miehen. :)
Minä myös, olen 37 vuotias lihava nainen ja minulla on 8 vuotta nuorempi, hoikka ja urheilullinen komea aviomies (mies halusi ehdottomasti naimisiin).Koskaan aiemmissa suhteissa, joissa olen ollut ennen tätä, 30 kiloa hoikempana, en ole tuntenut olevani halutumpi ja rakastetumpi kuin nyt tässä suhteessa. Ei ole epäilyksiä siitä, että olen miehelleni hänen unelmiensa nainen, myös fyysisesti, vaikka sitä ei varmaan moni ihan heti uskoisikaan. Ap:lle sanoisin ettei tosiaan kannata tyytyä "kehen tahansa" vaan kehittää omaa persoonaansa ja itseluottamustaan, ja pitää itsestään huolta kaikin tavoin. Oma mieheni palvoo naisellisuuttani.
Olisipa hauska nähdä kuvia näistä pullukoiden "hoikista, urheilullisista ja komeista" miehistä.
Luuleeko joku että kahden hyvännäköisen ja hoikan pariskunnan liitto on aina ja ikuisesti onnellinen?
Buahhaahhhaaaa
hei ap, täällä on ihan sairasta sakkia, älä välitä niistä, ne on kaikille samanlaisia, ei ne osaa kun vittuilla.
saa haaveilla todellakin, ollaan me muutkin tavallisia taatelin tallaajia, kyllähän suomi on täynnä ylöipainoisia ihmisiä, täälläkin on varmaan joka toinen, onnea matkaan vaan
Mä luulen että se missä nuo vaatimukset menee yli on tuo urheilullisuus. Normaalipainoisia miehiä jotka tykkää lihavista naisista on kyllä, mutta yleensä jos henkilö on ihan urheilullinen tyyliin Esko Eerikäinen, niin eiköpähän se toivo liikunnallisuutta myös siltä naisystävältään. Enkä kyllä oikein usko että tuo mikään unelmien liitto olisi muutenkaan. Siellä saisit kaikki illat yksin mussuttaa juustonaksuja sohvalla, kun Esko olisi salilla. Jos Esko taas sinun mieliksesi jäisi siihen juustonaksupussille myös, niin kohtahan senkin mahan ympärys alkas kasvaan ja joutuisit lemppaamaan sen.
Tietääkö joku lihaksikkaan, komean, sporttisen miehen, jolla on lihava vaimo? Oikeasti.
Jos tietää, voi vinkata ketä julkkista tämä mies muistuttaa naamasta/kropaltaan.
Musta vaan tuntuu, että monen pullean naisen miehen kohdalla, jotka sanovat, että oma mies on noita luettelimiani, "komeus" on feminiimistä söpöyttä ja "sporttisuus" laihuutta.
Eh, ettekö tunnista provoa?