Saako ruma läski haaveilla itseään paremman näköisestä kumppanista?
Olen rehellisesti sanottuna lihava, bmi 47,6 ja naamakin aika tavallisen näköinen. Minulla on kauniit paksut hiukset ja pukeudun kivasti sekä laittaudun baariin. En ole mikään kaunotar, joku varmaan pitää rumana. Itse olen useimmiten ihan tyytyväinen ulkonäköön, vaikka painoa voisi vähän pudottaa.
Olen sinkku ja tykkään käydä viihteellä. Baarissa vientiä olisikin, mutta kun en huoli ketä tahansa. En halua lihavaa miestä, mutta pieni ylipaino ei haittaa. Eniten kuitenkin tykkäisin lihaksikkaasta, vahvan näköisestä kropasta. Unelmamiehiä olis Esko Eerikäinen tai Alexander Skarsgard hieman lihaksikkaampana versiona. ;) Sellanen ei vielä oo kävellyt vastaan, mutta ehkä joku päivä. ;)))
Ystäväni on sitä mieltä, että mulla on rima liian korkealla ja oon liian pinnallinen. Loukkaannuin. Eikö sitä muka saisi haaveilla komeista miehistä, vaikka ei itse mikään missi oliskaan? Voi kai minullakin olla edes minimaalinen mahdollisuus saada joku komea mies, joka ei olisi niin pinnallinen, että haluaisi naisensa olevan täydellinen kaunotar. Vai pitäisikö minun huolia joku kaljamahainen itsestään huolta pitämätön tollukka? Sellanen ei sytytä sitten ollenkaan ja seksi on mulle kuitenkin aika tärkeä asia... ;))
Kommentit (31)
Aika heikot on chäänssit, mutta aina voi yrittää.
Saa, muta ei kannata tai saattaapi kuolla vanhanapiikana. Naisen tärkein markkina-arvohan on kauneus, joka on lihavilla kyseenalainen. Toisin päin käy kyllä. Hyvinkoulutettu, rikas ja lihava mies saa kyllä kauniita ja hoikkia sekä urheilullisia naisia mielen määrin. Näin se vaan on.
Ei sitä tarvitse vain haaveilla...
Katso mitä kaikkea se Girlsin nainenkin saa.
No ei ketään epäsiistiä tarvitse huolia mutta turhasta ulkonäkökeskeisyydestä kannattaisi kyllä parantua. Ei se saa olla ykkösmittari ihmisellä. No, mulla superpullukalla on hoikka ja söpö mies, ei kylläkään mikään lihaskimppu vaan enemmänkin sitä Skargårdin ruumiinrakennetta ;)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 21:45"]
Olen rehellisesti sanottuna lihava, bmi 47,6 ja naamakin aika tavallisen näköinen. Minulla on kauniit paksut hiukset ja pukeudun kivasti sekä laittaudun baariin. En ole mikään kaunotar, joku varmaan pitää rumana. Itse olen useimmiten ihan tyytyväinen ulkonäköön, vaikka painoa voisi vähän pudottaa.
Olen sinkku ja tykkään käydä viihteellä. Baarissa vientiä olisikin, mutta kun en huoli ketä tahansa. En halua lihavaa miestä, mutta pieni ylipaino ei haittaa. Eniten kuitenkin tykkäisin lihaksikkaasta, vahvan näköisestä kropasta. Unelmamiehiä olis Esko Eerikäinen tai Alexander Skarsgard hieman lihaksikkaampana versiona. ;) Sellanen ei vielä oo kävellyt vastaan, mutta ehkä joku päivä. ;)))
Ystäväni on sitä mieltä, että mulla on rima liian korkealla ja oon liian pinnallinen. Loukkaannuin. Eikö sitä muka saisi haaveilla komeista miehistä, vaikka ei itse mikään missi oliskaan? Voi kai minullakin olla edes minimaalinen mahdollisuus saada joku komea mies, joka ei olisi niin pinnallinen, että haluaisi naisensa olevan täydellinen kaunotar. Vai pitäisikö minun huolia joku kaljamahainen itsestään huolta pitämätön tollukka? Sellanen ei sytytä sitten ollenkaan ja seksi on mulle kuitenkin aika tärkeä asia... ;))
[/quote]Haaveilla saa vaikka lottovoitosta.
Sinuntapauksessasi lottovoitto tosin todennäköisempi.
Tottakai saa haaveilla, kun vaan muistaa ne realiteetit. Jokaisella meillä on haaveemme, myös niillä unelmien miehillä, eivätkä ne aina kohtaa.
Esim. harrastuksissa voi kohdata ja tutustua ihmisiin joita ei muualla ehkä edes kohtaa. Jotain pieniä myönnytyksiä ehkä kannattaa valmis olla tekemään, komea ja lihaksikas ornitologi ei ehkä käytä kynsilakkaa E. Eerikäisen tapaan.
Älä luovu haaveista!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 21:48"]
Ei sitä tarvitse vain haaveilla...
Katso mitä kaikkea se Girlsin nainenkin saa.
[/quote]
En oo tuota Gilsiä kattonutkaan. Varmaan pitäisi vilkaista. :))
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 21:50"]
No ei ketään epäsiistiä tarvitse huolia mutta turhasta ulkonäkökeskeisyydestä kannattaisi kyllä parantua. Ei se saa olla ykkösmittari ihmisellä. No, mulla superpullukalla on hoikka ja söpö mies, ei kylläkään mikään lihaskimppu vaan enemmänkin sitä Skargårdin ruumiinrakennetta ;)
[/quote]
Saanko udella, että miten löysitte toisenne? ;) Joo, varmaan pitäisi olla vähemmän pinnallinen, mutta oon visuaalinen ihminen ja ulkonäkö merkkaa mulle, että kiinnostunko ihmisestä, jota en tunne ollenkaan. Ja tosiaan seksissä on tärkeää myös se visuaalinen puoli, ainakin mulle. ;))
Totta kai haaveilla saa. Ja minkä sille voi jos ei vaan viehäty jostain tyypistä. Silti tulee mieleen, että miten voit vaatia että miehet eivät olisi pinnallisia, jos olet itsekkin? Mutta on niitä normaalipainoisia miehiä, joita ei naisen kilot haittaa, eli ei tuo nyt ihan tuhoon tuomittu ajatus kuitenkaan ole.
Kannattaa haaveilla. Mä olen ruma, 38-vuotias ylipainoinen nainen. Menin vuosi sitten naimisiin komean ja urheilullisen minua 8 vuotta nuoremman miehen kanssaä. Hän on espanjalainen, akateemisesti koulutettu ja Suomessa töissä. Kollegoina kohdattiin työpaikalla ja ihastuttiin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 21:50"]
[/quote]
Saanko udella, että miten löysitte toisenne? ;) Joo, varmaan pitäisi olla vähemmän pinnallinen, mutta oon visuaalinen ihminen ja ulkonäkö merkkaa mulle, että kiinnostunko ihmisestä, jota en tunne ollenkaan. Ja tosiaan seksissä on tärkeää myös se visuaalinen puoli, ainakin mulle. ;))
[/quote]
Yhteisen ystävän kautta illanistujaisissa :) tosin olin hoikempi tavatessani, mutta pullukka silloinkin.
Suosittelen tienaamaan PALJON rahaa niin ehkä haaveesi toteutuu...
Tai sitten voisit itse pitää huolta terveydestäsi ja laihduttaa. 47,6...
Miksei se oma ulkonäkö sitten merkkaa sulle mitään? tai ainakaan tarpeeksi, että viitsisit tehdä sille jotakin?
Hoida ittes kuntoo, niin sitten sulla on varaa valita.
Tietysti saa haaveilla, mutta sinun tapauksessa se vain varmistaa että pysytkin sinkkuna. Ystävättäresi on oikeassa, eikä siitä kannata loukkaantua. Itselläni on pullukka hiirulais-tyyppinen ystävätär, joka haaveili kymmenisen vuotta erilaisista upeista miehistä, kunnes laski rimaa ja löysi kumppanin.
BMI 47 on kyllä jo aivan sairas...Miten noin lihava voi edes olla, ellei ole jotain mielenterveydellisiä häiriöitä?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 23:56"]
Mä luulen että se missä nuo vaatimukset menee yli on tuo urheilullisuus. Normaalipainoisia miehiä jotka tykkää lihavista naisista on kyllä, mutta yleensä jos henkilö on ihan urheilullinen tyyliin Esko Eerikäinen, niin eiköpähän se toivo liikunnallisuutta myös siltä naisystävältään. Enkä kyllä oikein usko että tuo mikään unelmien liitto olisi muutenkaan. Siellä saisit kaikki illat yksin mussuttaa juustonaksuja sohvalla, kun Esko olisi salilla. Jos Esko taas sinun mieliksesi jäisi siihen juustonaksupussille myös, niin kohtahan senkin mahan ympärys alkas kasvaan ja joutuisit lemppaamaan sen.
[/quote]
Komppaan. Karu totuus on, että komeat, urheilullise miehet ovat toodella harvassa, jotka huolivat ei-fitness naisen. Fitnessillä en tässä tarkoita fitness-klpailjaa, vaan hoikkaa, suht' lihaksikasta(timmiä) naista.
Hoikan miehen, jos tuosta urheilullisuudesta tingitään, on ihan realistista lihavankin naisen saada.