Pientä vuotoa alkuraskaudessa, keskenmeno?
onko ketään jolla olisi ollut pientä vuotoa alkuraskaudesta mutta raskaus olisi silti jatkunut.
alkaa olla niin turhautunut ja surullinen olo.
1,5v odottelua että tulisi raskaaksi, sitten keskenmeno, 3kk odottelua ja näköjänsä taasen keskenmeno. :(
En jaksais taas.
Kommentit (7)
Takana 5km ja 6 raskautta. Joskus pieni vuoto on tarkoittanut keskenmenoa ja joskus ei. Odottelu, pelkääminen ja murehtiminen on tosi inhottavaa. Tsemppiä!
on todellakin inhottavaa. tää on niin väsyttävää murehtia ja pähkäillä.
jotenkin usko jo mennyt, että tää jatkuisi.
tuntuu niin kamalalle kertoa miehelle. hän on niin odottanut tätä vauvaa.
ap
Mulla vuoti tässä tpisessa raskaudessa ihan alussa, sitten faukoa, taas vuotoa, taukoa, uutta runsaampaa vuotoa. Olin aivan hermona ja varma että se oli siinä. Rv12 saakka tuota vuotoa jatkui mutta sitten loppui. Ultran mukaan kaikki kunnossa. Nyt rv25 ja toistaiseksi ainakin kaikki hyvin ja vauva möyrii mahassa nytkin. Toivotaan että kaikki menee sinulla hyvin. Tsemppiä!
kolmonen tässä.
Mun oli ainakin tosi vaikea päästä ultraan kun tuli tuommoista vuotoa. Käskettiin vain odotella, odotella ja odotella. Kannattaa ennemmin käydä yksityisellä tarkistamassa tilanne. Tulee jotain selvyyttä asiaan.
yhdestä raskaudesta ja keskenmenosta vain kokemusta, mutta mulla tuli ensin vaaleanpunaista vuotoa vähän ja heti siitä tunne, että jotain on vialla. muutaman tunnin päästä alkoi verinen vuoto ja kovat kivut ja spontaani keskenmeno viikolla 10.
jos vuoto on tasaista ja rauhallista, ei se välttämättä ole keskenmeno. toivon parasta sulle. ja älä lannistu, kävi miten kävi.
Mulla vuoti vko 4-12 todella runsaasti ja supistelut kivuliaita. Luulin joka pvä saaneeni keskenmenon. Kohdussa oli vuotava hematooma. Sitten vuoto ja supistelut loppuivat kuin seinään. Nyt vko 20 ja kaikki hyvin. Kolmas raskaus ja aikaisemmat raskaudet helppoja. Tämä oli todella pelottavaa ja stressaavaa. tsemppiä, kaikki on varmasti hyvin!
Mulla oli ekassa raskaudessa sellaista ruskeaa tuhruvuotoa rv 8 asti. Paperiin saattoi tulla kirkasta, pikkuhousuihin sellaista tummanruskeaa ihan joka päivä. Nyt se tuhruttelija on 6v.