Syy, miksi toivon että Suomi ei voita Euroviisuja
Mulla ei ole mitään Lordia vastaan ja toki voitto olis mahtava juttu, MUTTA: ajatelkaa sitä häpeän määrä, kun seuraavan kerran viisut järjestettäsiin Suomessa.
Paikkana ois varmaan joku hikinen Hartwall -areena ja juontajat, niin juontajat... Eihän Suomesta löydy kansainväliset mitat omaavaa juontajakaksikkoa!! Miettikää jotain Jaanaa ja Heikkiä siellä sönkkäämässä miljoonapäiselle tv-yleisölle. Jaana nyt vielä ainakin ulkonäkönsä puolesta menisi, mutta ne Heikin huonot läpät ja mauttomat kommentit... huh huh. Välillä esitettäisiin sitten jotain kansantanhua ja Ekku Peltomäen valoshow...
Tällainen kauhuskenaario mulla, onko muita mielipiteitä? :)
PS. Ehkä pelkoa ei kuitenkaan ole, yleensä nuo Itä-Euroopan ja Balkanin maat äänestää toisiaan ja joku niistä voittaa...
Olen joskus miettinyt, että Suomi ei varmaan voittaisi vaikka itse Madonna olis Suomen edustaja. Onnea silti Lordille finaalipaikasta, toiv. tulee paras sijoitus aikoihin!
Kommentit (28)
Siis missä bileet pidetään?? Ja KETKÄ ne juontaa?? Noita kisoja kun kattoo niin juontajat on pitkiä ja hoikkia, kauniita.. Osaa heittää juttua tosta vaan eikä selaa muistilappuja (okei, kattoo nauhalta mitä sanoo), osaa viittä kieltä sönköttämättä..
Mut MIKSI juotaa pitää viidellä kielellä? Kun joka maalla on kuitenkin omat taustahöpöttäjät kommentoimassa ja puhumassa päälle? Meillä ollu hyvät taustajuontajat Jaana ja Heikki. On kiva kuunnella pikkusia vitsejä ja väläytyksiä. Ohjelma on kuitenkin pitkä ja raskas seurata jos tulee monta ballaadia peräkkäin..
Musta olis upeeta jos Suomi voittaa ja Mentäis johonki halliin (ei Hartvalliin) vaan vaikka useempaan paikkaan, vaikka kolmeen kaupunkiin tai useampaan -ideana koko Suomi mukana ja Jaana juontais Heikin kanssa SUOMEKSI koko lähetyksen ajan!
Mua etoo kun ne numerotkin pitää selittää OMALLA kielellä, englanniksi ja RANSKAKSI!?! Mikä siinä ranskassa on et aina hönkötetään RANSKAA?? Musta olis tosi hyvä ja riittävä jos puhutaan omalla kielellä ja jokanen raati sitten vaikka englanniksi (Ranska varmaan kuitenki on tässäkin protestoisi ja hölöttäis väkisin omalla kielellään)!
Jokavuotinen ällötys kun ranskalainen jury lässyttää ummet ja lammet juontajille jotain RANSKAKSI.. HYI!
Vierailija:
Eilen Heikki sanoi mm. näin: ei taida olla käynyt samoilla aerobictunneilla kuin tanssijansa. (Tarkoitti sitä yhtä vähän ylipainoista naista jonka tanssijat tanssi alusvatteissa. )Mautonta!
Vierailija:
Mua etoo kun ne numerotkin pitää selittää OMALLA kielellä, englanniksi ja RANSKAKSI!?! Mikä siinä ranskassa on et aina hönkötetään RANSKAA?? Musta olis tosi hyvä ja riittävä jos puhutaan omalla kielellä ja jokanen raati sitten vaikka englanniksi (Ranska varmaan kuitenki on tässäkin protestoisi ja hölöttäis väkisin omalla kielellään)!
Jokavuotinen ällötys kun ranskalainen jury lässyttää ummet ja lammet juontajille jotain RANSKAKSI.. HYI!
Noloa on, jos Lordi todella voittaa.
mutta eikö sitä ole monen muunkin maan ehdokkailla? Ei Euroviisuissa enää aikoihin pelkästä musiikista ole ollut kysymys...
Älkää pliis viitsikö edes kommentoida näitä Euroviisuja kun tietomäärä on tätä luokkaa! Ai niin kun eihän teitä kiinnosta kuin se Lordi!
Tiedoksi vain että Suomi tarjoutui järjestämään vuoden 2002 Euroviisut kun epäiltiin ettei Virolla olisi siihen ollut varaa. Että tuskinpa ne viistu jäisivät rahan puutteen takia järjestämättä jos Suomi ne nyt voittaisi, kun oikein vapaaehtoisestikin oltaisiin oltu järjestämässä.
Niin ja se Asko on Asko Murtomäki. Voisitte nyt ihan ensi alkuun sivistää itseänne Euroviisuista ja tulette sitten vasta toitottamaan niitä Lordi-juttujanne. MINUA HÄVETTÄÄ PUOLESTANNE!
Mutta tsemppiä Lordille, toivottavasti tulee toiseksi! :)
Muuten show saa mun puolesta mennä miten vaan, mutta pääasia ois, että Leningrad cowboys ei esiintyis siellä!!! On NIIIIN kulunut juttu, nauratti ehkä 5 min. vuonna 91 (vai milloin lie aloittikaan) ja sen jälkeen ollut tosi boooring.
Värttinät ja tää niiden Lord Of the Ring juttu jonain miniversiona ois hyvä välishow, sinne vähän lisää vielä suomalaisuutta ja jotain kalevalaa mukaan...