MInua häiritsee homoliittokeskustelussa se, että
miksi tämä aihe herättää tavallisessa heteropulliaisessa niin suuria tunteita? Keneltä se on pois, jos homoilla on sama oikeus avioliittoon kuin heteroilla? Älkääkä nyt heittäkö tähän argumenttina lasten kiusaamista, eläimiin sekaantumista tms. typerää, joilla ei oikeasti ole mitään tekemistä homojen avioliitto-oikeuden kanssa, vaan ihan oikeita syitä. Ottaen huomioon kuinka itsekkäitä ihmisiä maailma ja varsinkin av on pullollaan, minusta on hämmentävää, että juuri tässä aiheessa näkemyksiä perustellaan jotenkin maailmoja syleilevin ajatuksin... Joten kertokaa minulle, miksi JUURI SINUN elämäsi on pilalla, jos homoille suodaan oikeus avioliittoon.
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:22"]
Homokeskusteluihin osallistuu edelleen käsittämättömän paljon ihmisiä, jotka edelleen hokee näitä eläimet- pedofilia- jne. jne. -juttuja. Siksi että se on opittua eikä sitä koskaan pysähdytä kyseenalaistamaan. Toki noi voi jättää mölyämään, mutta kun eduskuntaankin pääsee ihmisiä jotka hokee niitä samoja juttuja. Sitä nopeammin koko homokohkauksesta päästään eroon kun tollaset opetetut papukaijat pysäytetään miettimään että onko niissä puheissa järkeä vai ei. Muuten seuraavat kymmenen vuotta joutuu kuuntelemaan jotain Koira-Oinosia.
[/quote]
Minä en usko, että Pentti Oinosella on uskottavuutta muualla, kuin omissa hyvin kapeissa piireissään. Siksi vähän vaivaannuttaa aina, kun joku kovaan ääneen lyttää Oinosta ja paistattelee ihmisoikeuksien sankarin glooriassa siitä hyvästä.
Ihan oikeasti, paras olisi vain antaa räksyttää. Tuo argumentaatio kääntyy itseään vastaan tosi nopeasti, ajan myötä me voitamme kuitenkin.
Mitäs arvaisitte palstalaiset, kuka yksittäinen ihminen on varmaankin eniten tuonut homoaloitteen taakse allekirjoittajia? Itse veikkaisin Päivi Räsästä.
T. 84
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:27"]
Jos ihmisellä on normaali tunne-elämä hän automaattisesti ja luonnollisesti tuntee vetoa johonkin vastkkaisen sukupuolen edustajaan.
[/quote]
Höpsis! Jos ihmisellä on normaali tunne-elämä, hän kykenee rakastumaan ja rakastamaan, sitoutumaan ja nauttimaan seksistä. Kun tunne-elämä ei ole normaali, ihminen ei kykene rakastamaan tai rakastumaan eikä sitoutumaan, ei nauti seksistä. Homoissa on näiden molempien ryhmien edustajia kuten heteroissakin. Terveyttä ei määritellä akselilla rakastuuko omaan vai vastakkaiseen sukupuoleen, vaan sillä akselilla että kykeneekö rakastamiseen ja sitoutumiseen ja minkälaisia reaktioita ihmissuhteet aiheuttavat.
[/quote] Joo mutta homoilla ei ole.
En usko räsästely ja oinostelu on paras tapa saada asioita etenemään. Räsänen on ehkä tuonut homoaloitteen taakse runsaasti allekirjotuksia joo, mutta samalla meidän aika maltillinen ja asiallinen kirkko on saanut valtavat lastit paskaa niskaansa ja kymmeniä tuhansia eroanomuksia kun Räsänen identifioidaan yksi yhteen kirkon ja uskonnon kanssa. Itse olen ateisti, mutta minusta kirkolla on kuitekin monia positiivisiakin funktioita meidän yhteiskunnassa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:32"]
Joo mutta homoilla ei ole.
[/quote]
Eli olet sitä mieltä että homot ei kykene tuntemaan rakastumisen ja rakkauden tunteita? Ei kykene sitoutumaan? Jep jep :D. Sinä et vain ilmeisesti kykene ymmärtämään mistä tässä on kyse ja sillehän ei oikein voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:35"]
En usko räsästely ja oinostelu on paras tapa saada asioita etenemään. Räsänen on ehkä tuonut homoaloitteen taakse runsaasti allekirjotuksia joo, mutta samalla meidän aika maltillinen ja asiallinen kirkko on saanut valtavat lastit paskaa niskaansa ja kymmeniä tuhansia eroanomuksia kun Räsänen identifioidaan yksi yhteen kirkon ja uskonnon kanssa. Itse olen ateisti, mutta minusta kirkolla on kuitekin monia positiivisiakin funktioita meidän yhteiskunnassa.
[/quote]
Olen ihan samaa mieltä. Jo vuonna 2010 Ajankohtaisen kakkosen homoillan jälkeen minua harmitti suuresti, että julkisuudessa samaistettiin Päivi Räsäsen ja ev.lut.kirkon kannat, mikä ei pidä paikkaansa ollenkaan.
Asia koskettaa sikälikin, että tunnen myös uskovaisia homoja.
T. 84
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:32"]
Joo mutta homoilla ei ole.
[/quote]
Eli olet sitä mieltä että homot ei kykene tuntemaan rakastumisen ja rakkauden tunteita? Ei kykene sitoutumaan? Jep jep :D. Sinä et vain ilmeisesti kykene ymmärtämään mistä tässä on kyse ja sillehän ei oikein voi mitään.
[/quote] Jep. Homoilla ei ole normaalia tunne-elämää. Muutenhan ne eivät edes olisi homoja. Tutkitusti homojen suhteet ovat lyhyitä ja vaihtelevia. Tai sitten se toinen osapuoli on niin alistettu, ettei sillä ole edes mahdollisuutta muuhun. Näitä on nähty.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 11:06"]
No on se minulta pois jos käsitteisiin väkisin ympätään sellaista mitä niihin ei kuulu. Avioliitto on miehen ja naisen välisen liiton nimi. Kun puhutaan avioliitosta kaikki nykyisin tietävät, että on kyse miehen ja naisen välisestä parisuhteesta. Ei tule epäselvyyksiä mistä on kyse. Minusta asioilla pitää olla täsmällinen nimi. Homoparisuhde on kuitenkin eria asia kuin heterosuhde ja kun niistä aletaan keskustella täytyy vastaisuudessa aina mainita erikseen onko kyse naisparista, miesparista vai heteroparista vai kenties vielä jostakin muuta suhteesta.
Toisekseen mä tykkään perinteistä. Jotkut perinteet on hyvä säilyttää ja avioliitto miehen ja naisen välisenä kuulu mun mielestäni niihin.
[/quote]
No mikset sitten noudata sitä huomattavasti vanhempaa perinnettä, jossa vanhemmat ja suku etsivät ja päättävät lastensa puolisot? Tämä meidän nykyinen rakkausavioliitto on todella nuori perinne, on vanhempi perinne se, että avioliitolla turvattiin perheen ja sukujen omaisuudet. Rakkaudella ei siinä kaupassa ollut juurikaan merkitystä. Avioliiton ainoa tarkoitus oli taata että suvun rahat pysyy suvussa ja että suku jatkuu. Miksei sitä perinnettä enää noudateta? Nykyään jokainen saa itse valita puolisonsa ja itse päättää tekeekö lapsia vai ei.
Sulle sopii perinteiden kehitys silloin kun se on sulle itsellesi edullista (saat itse valita puolisosi ja päättää teetkö lapsia vai et) mutta kun pitäisi muuttaa perinnettä niin että muut siitä hyötyisivät niin silloin se kehitys on ihan epistä ja huudetaan suureen ääneen että MINÄ HALUAN NOUDATTAA PERINTEITÄ. Noudata sitten, ala etsiä lapsillesi puolisoita ja velvoita lapsesi jatkamaan sukuasi. Äläkä kysy lapsiltasi sopiiko se heille, sillä heiltä ei kysytä.
Ja vielä vois kysyä, että miten se homoavioliitto on eri asia kuin heteroavioliitto? Mikä siinä heidän elämässään on niin erilaista kuin meillä muilla? Miksi heillä ei voisi olla vastaavaa avioliittosopimusta kuin meillä? Kerro ihan konkreettiset erot?
[/quote]
En ole tuo, jonka kanssa sinä homoliiton kannattaja "keskustelit", mutta sekaannumpa nyt kuitenkin:
"Sulle sopii perinteiden kehitys silloin kun se on sulle itsellesi edullista" Tottakai jokainen haluaa säilyttää kaiken itselleen edullisen. Onko siinä jotakin kummallista?
Tietysti jokainen kannattaa vain omia arvojaan tukevaa toimintaa. Vastaavasti jokainen haluaa vastustaa asioita, jotka eivät omiin arvoihin sovi. Just like you darling :) Sinä kannatat homojen oikeutta avioliittoon ja siksi vastustat tavoitteesi tiellä olevia perinteitä.
Näetkö asian kaksi puolta? Ymmärrätkö, että sinä olet ihan yhtä "itsekäs" huutaessasi suureen ääneen: "EPISTÄ, MINÄ EN HALUA NOUDATTAA PERINTEITÄ, EN EN EN!"
Ihmisillä vain on erilaisia mielipiteitä. Jos ne ovat erilaisia kuin sinun, ei se tarkoita että ne olisivat jotenkin huonompia tai että näiden mielipiteiden esittäjä olisi jotenkin sinua itsekkäämpi.
:)
[/quote]
Voin paljastaa sinulle, että minä olen hetero ja aviossa. Olen siis itse aika hyvin noudattanut näitä "perinteitä". Olen jopa ottanut mieheni sukunimen avioon mennessäni. Ihan vapaaehtoisesti. En siis haikaile tasa-arvoista avioliittoa siksi, että olisin menossa naisen kanssa naimisiin. Päätelmäsi on väärä. Monissa asioissa olen aika perinteinen, mutta en kylläkään vaadi muita noudattamaan minun perinteitäni. Enkä koe että ne ovat ainoita oikeita ja että niiden mukaan pitää säätää lait. Minä elän tavallani ja muut tavallaan.
[/quote]
Minä kutsuin sinua homoliiton kannattajaksi, en sanonut juuta enkä jaata siihen haluatko itse naimisiin samaa sukupuolta olevan kanssa. Ei minun kommentillani ollut mitään tekemistä sen kanssa, että oletko sinä hetero vai et, avioliitossa vai et. Se ei minua edes kiinnosta. Ei siis ole mitään "päätelmää", jota voisit kutsua vääräksi.
Minun poittini oli vain se, että ihmisillä on erilaisia arvoja ja mielipiteitä, joita kukin saa vapaasti ajaa. En minäkään vaadi muita noudattamaan minun perinteitäni, mutta aion silti ajaa tärkeäksi kokemiani asioita. En esimerkiksi aio äänestää puolueita tai tukea kansanedustajia, jotka kannattavat tasa-arvoista avioliittolakia, sillä se on omien arvojeni vastainen.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:42"]
Jep. Homoilla ei ole normaalia tunne-elämää. Muutenhan ne eivät edes olisi homoja. Tutkitusti homojen suhteet ovat lyhyitä ja vaihtelevia. Tai sitten se toinen osapuoli on niin alistettu, ettei sillä ole edes mahdollisuutta muuhun. Näitä on nähty.
[/quote]
Näin hölmöihin juttuihin ei jaksa enää vastatakaan. Suosittelen että jatkat vaan tuolla linjalla koska nyt on annettu liian pienellä lusikalla.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:42"]
Jep. Homoilla ei ole normaalia tunne-elämää. Muutenhan ne eivät edes olisi homoja. Tutkitusti homojen suhteet ovat lyhyitä ja vaihtelevia. Tai sitten se toinen osapuoli on niin alistettu, ettei sillä ole edes mahdollisuutta muuhun. Näitä on nähty.
[/quote]
Näin hölmöihin juttuihin ei jaksa enää vastatakaan. Suosittelen että jatkat vaan tuolla linjalla koska nyt on annettu liian pienellä lusikalla.
[/quote] Totuutta vastaan onkin mahdotonta taistella.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 10:44"]
Uskon että avioliitto on Jumalan asettama pyhä instituutio, jota ei saa siitä syystä muuttaa alkuperäisestä muodostaan. Se on tarkoitettu miehen ja naisen väliseksi liitoksi. Siinä mielessä se on kaikilta pois, jos liusumme Jumalasta yhä kauemmas, kun yhteiskunnan tasollakin tehdään tällaisia päätöksiä.
[/quote]
Mutta kun me emme elä teokratiassa, vaan demokratiassa. Uskolla ja kirkolla ei ole - eikä saakaan olla - mitään tekemistä sen kanssa, miten yhteiskunnassa kohdellaan ihmisiä. Mun elämään ei vaikuta MILLÄÄN TAVALLA se, "liusummeko" kauemmas jostain satuhahmosta vaiko emme. Miksi sinulla olisi oikeus estää yhteiskunnan tasavertaisilta jäseniltä samat ihmisoikeudet kuin sinulla itselläsi jo on?
[/quote]
Olet aivan oikeassa, elämme demokratiassa, jossa kansa äänestää päättäjät päättämään yhteisistä asioistamme. Ja ainakaan vielä nämä päättäjät eivät ole äänestäneet tasavertaisen avioliittolain puolesta. Miksi sinä täällä vingut jonkun uskovaisen mielipiteistä, hän kun ei yksinään päätä maamme lainsäädännöstä? Miksi pitää vinkua jokaisesta eriävästä mielipiteestä? Vieläpä, kun tällä palstalla sitä mielipidettä nimenomaan kysyttiin?
Muistuttaisin vielä, että uskovaisilla on yhtäläinen oikeus mielipiteeseensä kuin muillakin. Ei tarvitse olla supertrendikäs homo/homoliiton kannattaja, jotta saisi mielipiteensä ilmaista.
[/quote]
Missä kohtaa mä olen väittänyt, ettei uskovaisilla saisi olla mielipidettä asiasta? Mä kritisoin vain sitä, että heillä ei tunnu olevan ihmisten tasa-arvoisen kohtelun vastustamiselleen mitään muita syitä kuin epämääräiset "mutku aina on ollu näin" ja "tää kansa menee ihan rappiolle" ja "mun avioliiton merkitys romuttuu", loputtomiin ja loputtomiin. Ja oikeasti kyse on vain siitä, että kaikki uusi pelottaa ihan helvetisti, joten on parempi pysyä siinä vanhassa, kun silloin mikään omassa elämässä ei muutu.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:27"]
Jos ihmisellä on normaali tunne-elämä hän automaattisesti ja luonnollisesti tuntee vetoa johonkin vastkkaisen sukupuolen edustajaan.
[/quote]
Höpsis! Jos ihmisellä on normaali tunne-elämä, hän kykenee rakastumaan ja rakastamaan, sitoutumaan ja nauttimaan seksistä. Kun tunne-elämä ei ole normaali, ihminen ei kykene rakastamaan tai rakastumaan eikä sitoutumaan, ei nauti seksistä. Homoissa on näiden molempien ryhmien edustajia kuten heteroissakin. Terveyttä ei määritellä akselilla rakastuuko omaan vai vastakkaiseen sukupuoleen, vaan sillä akselilla että kykeneekö rakastamiseen ja sitoutumiseen ja minkälaisia reaktioita ihmissuhteet aiheuttavat.
[/quote]
Hahhaha nenille sait ja turpaan tuli! Siinä sulle terveyden määritelmä.
Mut... entä jos nää kaikki vaatimukset täyttyy mut onkin syöpä? Onko sit terve vai ei?
o.O
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 10:44"]
Uskon että avioliitto on Jumalan asettama pyhä instituutio, jota ei saa siitä syystä muuttaa alkuperäisestä muodostaan. Se on tarkoitettu miehen ja naisen väliseksi liitoksi. Siinä mielessä se on kaikilta pois, jos liusumme Jumalasta yhä kauemmas, kun yhteiskunnan tasollakin tehdään tällaisia päätöksiä.
[/quote]
Mutta kun me emme elä teokratiassa, vaan demokratiassa. Uskolla ja kirkolla ei ole - eikä saakaan olla - mitään tekemistä sen kanssa, miten yhteiskunnassa kohdellaan ihmisiä. Mun elämään ei vaikuta MILLÄÄN TAVALLA se, "liusummeko" kauemmas jostain satuhahmosta vaiko emme. Miksi sinulla olisi oikeus estää yhteiskunnan tasavertaisilta jäseniltä samat ihmisoikeudet kuin sinulla itselläsi jo on?
[/quote]
Olet aivan oikeassa, elämme demokratiassa, jossa kansa äänestää päättäjät päättämään yhteisistä asioistamme. Ja ainakaan vielä nämä päättäjät eivät ole äänestäneet tasavertaisen avioliittolain puolesta. Miksi sinä täällä vingut jonkun uskovaisen mielipiteistä, hän kun ei yksinään päätä maamme lainsäädännöstä? Miksi pitää vinkua jokaisesta eriävästä mielipiteestä? Vieläpä, kun tällä palstalla sitä mielipidettä nimenomaan kysyttiin?
Muistuttaisin vielä, että uskovaisilla on yhtäläinen oikeus mielipiteeseensä kuin muillakin. Ei tarvitse olla supertrendikäs homo/homoliiton kannattaja, jotta saisi mielipiteensä ilmaista.
[/quote]
Missä kohtaa mä olen väittänyt, ettei uskovaisilla saisi olla mielipidettä asiasta? Mä kritisoin vain sitä, että heillä ei tunnu olevan ihmisten tasa-arvoisen kohtelun vastustamiselleen mitään muita syitä kuin epämääräiset "mutku aina on ollu näin" ja "tää kansa menee ihan rappiolle" ja "mun avioliiton merkitys romuttuu", loputtomiin ja loputtomiin. Ja oikeasti kyse on vain siitä, että kaikki uusi pelottaa ihan helvetisti, joten on parempi pysyä siinä vanhassa, kun silloin mikään omassa elämässä ei muutu.
[/quote] Sä et taida tietää mitä tarkoittaa vakaumus. Siinä ei ole kyse pelosta vaan vakaumuksesta johon uskoo.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 13:19"]
Uskomatonta, että aloin kirjoittaa kaikkea tätä uusiksi. Onko mun kirjoittaminen jotenkin tosi epäselvää, vai miten sitä onnistuu vääntämään noin?:'D Vauvis ei ikinä petä, se jos joku on pysyvä perinne tässä maailmassa!!! :D
[/quote
Älä huoli... Se, että jotakin tekstiä ei ymmärrä, johtuu aika useinkin siitä että se on sekavasti kirjoitettu eli sekavasti ajateltu. Niinkuin tässä tapauksessa.
[/quote]
Tai sitten siitä, että lukijalla on pahasti vikaa luetun ymmärtämisessä. Niin kuin (kirjoitetaan muuten erikseen) tässä tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:55"]
Mut... entä jos nää kaikki vaatimukset täyttyy mut onkin syöpä? Onko sit terve vai ei?
o.O
[/quote]
Jaahas, koululaiset siellä odottaa mammaa kotiin töistä. Noh, jos on syöpä, niin sitten on fyysisesti sairas mutta psyykkisesti terve. Toki syöpä sitten voi aiheuttaa sen, että mieli on matalana ja niin edelleen, mutta se on taas ihan toinen asia.
Tutkimuksissa on jo vuosikymmeniä sitten havaittu että homous ei ole mielenterveysongelma vaan ihmisen seksuaalisuuden vaaraton variaatio. Kun tämä tieto nyt sitten saavuttaisi viimeisetkin tynnyrisssä kasvatetut.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:57"]
[/quote] Sä et taida tietää mitä tarkoittaa vakaumus. Siinä ei ole kyse pelosta vaan vakaumuksesta johon uskoo.
[/quote]
Ja sun vakaumuksesi mukaan on ihan ok syrjiä yhtä yhteiskunnan osaa heidän synnynnäisen ominaisuutensa perusteella? Sä olet juuri niitä ihmisiä, jotka 60-luvulla marssivat rotuerottelun puolesta, jotka sata vuotta sitten vastustivat naisten äänioikeutta ja vieläkin aiemmin naisten oikeutta päättää omista asioistaan.
Jos sun vakaumus - viittaat varmaankin uskontoon - tosiaan sanelee, että sen perusteella voit päättää, kuka tässä maailmassa ansaitsee minkäkin oikeuden, suosittelen tutustumaan siihen oppikirjaasi vähän tarkemmin. Siellä kun muistaakseni sanotaan jotain sellaistakin kuin että "suurin niistä on rakkaus". Ja se koskee lähimmäisenrakkauttakin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 13:19"]
Uskomatonta, että aloin kirjoittaa kaikkea tätä uusiksi. Onko mun kirjoittaminen jotenkin tosi epäselvää, vai miten sitä onnistuu vääntämään noin?:'D Vauvis ei ikinä petä, se jos joku on pysyvä perinne tässä maailmassa!!! :D
[/quote
Älä huoli... Se, että jotakin tekstiä ei ymmärrä, johtuu aika useinkin siitä että se on sekavasti kirjoitettu eli sekavasti ajateltu. Niinkuin tässä tapauksessa.
[/quote]
Tai sitten siitä, että lukijalla on pahasti vikaa luetun ymmärtämisessä. Niin kuin (kirjoitetaan muuten erikseen) tässä tapauksessa.
[/quote]
Näin juuri. Huono lukutaito näkyy sitä paitsi usein myös kaoottisuutena omassa tekstissä: "Voi vitsi mä en kyl ymmärtäny, oks se vika mussa vai oks se tässä maailmassa :''DDD Mutkun mä yritin! Mut ehä mä tajunnu, voiskohan joku muu avata mulle nää argumentit?? :D" "Nii ja joo, siis alligaattori kirjotetaan oikeesti krokotiili."
Useimmiten, jos todella haluaa ymmärtää myös vastapuolta, se onnistuu ihan hyvin. Allegoriaksi tähän voisi todeta, että huono motivaatio yleensä heikentää koulumenestystä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:55"]
o.O
[/quote]
Jaahas, koululaiset siellä odottaa mammaa kotiin töistä. Noh, jos on syöpä, niin sitten on fyysisesti sairas mutta psyykkisesti terve. Toki syöpä sitten voi aiheuttaa sen, että mieli on matalana ja niin edelleen, mutta se on taas ihan toinen asia.
Tutkimuksissa on jo vuosikymmeniä sitten havaittu että homous ei ole mielenterveysongelma vaan ihmisen seksuaalisuuden vaaraton variaatio. Kun tämä tieto nyt sitten saavuttaisi viimeisetkin tynnyrisssä kasvatetut.
[/quote]
Hehehe, mistä tiesit et ollaa koululaisii? Me ollaan Pate ja Maukka. Maukan mummilla on syöpä ja se usko ton ett tollei voi parantaa ihmisii vaa ku rakastaa. Mut eiks se ookaan totta?
No joo, mun äiti on kyl aina opettanu mua ja velipuolta, ettei asiat aina oo niin yksinkertasii. Mun äiti muuten myös haukkuu jotai sen kavereita keittiöpsykologeiks. Tiiätteks te muute mitä se semmone keittiöpsykologi o?
Täältä pesee lisää keittiöpsykologiaa!
Terve hetero Mirkku ihastuu koulussa Pateen. Pate ja Mirkku vilkuilevat toisiaan. Kohta Pate ja Mirkku pussailevat ja harrastavat seksiä. Se on kivaa. Pate ja Mirkku tykkäävät toisistaan ja seksistä niin paljon, että haluavat asua samassa taloudessa.
Terve homo Nico ihastuu koulussa Pateen. Nico ja Pate vilkuilevat toisiaan. Kohta Pate ja Nico pussailevat ja harrastavat seksiä. Se on kivaa. Pate ja Nico tykkäävät toisistaan ja seksistä niin paljon, että haluavat asua samassa taloudessa.
Ei-niin-terve hetero Mirkku pelkää koulussa poikia. Hän haluaa-ei-halua seksiä ja hakeutuu poikien seuraan jotka kohtelevat häntä huonosti. Mirkku antaa käyttää itseään hyväksi. Mirkku ajatuuu asumaan Paten kanssa joka hakkaa häntä, koska Mirkku ei usko kenenkään koskaan voivan rakastaa häntä.
Ei-niin-terve homo Nico pelkää koulussa poikia. Hän haluaa-ei-halua seksiä ja hakeutuu homopoikien seuraan jotka kohtelevat häntä huonosti. Nico antaa käyttää itseään hyvksi. Nico ajatuuu asumaan Paten kanssa joka hakkaa häntä, koska Nico ei usko kenenkään koskaan voivan rakastaa häntä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:36"]
Täältä pesee lisää keittiöpsykologiaa!
Terve hetero Mirkku ihastuu koulussa Pateen. Pate ja Mirkku vilkuilevat toisiaan. Kohta Pate ja Mirkku pussailevat ja harrastavat seksiä. Se on kivaa. Pate ja Mirkku tykkäävät toisistaan ja seksistä niin paljon, että haluavat asua samassa taloudessa.
Terve homo Nico ihastuu koulussa Pateen. Nico ja Pate vilkuilevat toisiaan. Kohta Pate ja Nico pussailevat ja harrastavat seksiä. Se on kivaa. Pate ja Nico tykkäävät toisistaan ja seksistä niin paljon, että haluavat asua samassa taloudessa.
Ei-niin-terve hetero Mirkku pelkää koulussa poikia. Hän haluaa-ei-halua seksiä ja hakeutuu poikien seuraan jotka kohtelevat häntä huonosti. Mirkku antaa käyttää itseään hyväksi. Mirkku ajatuuu asumaan Paten kanssa joka hakkaa häntä, koska Mirkku ei usko kenenkään koskaan voivan rakastaa häntä.
Ei-niin-terve homo Nico pelkää koulussa poikia. Hän haluaa-ei-halua seksiä ja hakeutuu homopoikien seuraan jotka kohtelevat häntä huonosti. Nico antaa käyttää itseään hyvksi. Nico ajatuuu asumaan Paten kanssa joka hakkaa häntä, koska Nico ei usko kenenkään koskaan voivan rakastaa häntä.
[/quote]
Ja otetaan vielä homofoobikon kommentit edellisiin:
1) Mahtavaa! Kyllä Mirkku ja Pate elävät nyt yhtä elämänsä parhaista ajoista. Voi kun ne on niin lutusia ja rakastuneita. Kiva kun Mirkkukin nyt löysi sen oikean.
2) Sairasta! Mielenterveysongelmaisia! Perverssiä! Luonnotonta! Joutuvat helvettiin!
3) Joo no shit happens mutta onneksi ne on sentää heteroja.
4) No niin, tässä näette minkälaisia KAIKKI homot on!
[/quote]