Voiko kukaan nuori nainen OIKEASTI kiinnostua vanhemmasta miehestä?
Kommentit (48)
En nyt ihan suoraan pysty kysymykseen vastaamaan sillä en ole nuori.
Mutta jos täytyisi uusi kumppani ottaa niin katselisin 10-15 vuotta itseäni vanhempia. Enemmän elämää ja kokemuksia takana, mahdolliset lapset jo lähteneet kotoa yms.
20v Jenni Haukio kiinnostui 48v Sauli Niinistöstä ihan ihan oikeasti.
Nuorena voi houkuttaa raha ja mahdollinen asema. En osaa muuta vastata. Olin itse nuorena kiinnostunut vain omanikäisistä, nyt vanhemmiten vähän nuoremmista.
En ole ikinä pitänyt saman ikäisistä kuin itse olen. Ei vaan kiinnosta. En kuitenkaan halua olla mikään äitipuoli kenellekkään. Nykyinen kumppani 27 v.
Mitä käki on miljonääri terminaali aiheessa tai sitten Mick Jaggerin tasoa kuuluisuuksia. Toki jotkut mt-ongelmaiset hakee isähahmoa.
Koko ajan miljoonat ja taas miljoonat nuoret naiseuteensa tutustuvat naiset haikailevat kokeneen hopeaketun turvalliseen syliin.
Itseäni on aina pääsääntöisesti kiinnosta nyt itseäni vanhemmat miehet, vaikka olenkin nyt saman ikäisen kanssa yhdessä. Ystäväni puolestaan on aina ollut kiinnostunut itseään nuoremmista enemmän. Kaipa se on yksilöllistä niin kuin kaikki muukin seksuaalisuuteen ja ihmissuhteisiin liittyen.
Olen 20 ja olen aina kokenut olevani keskivertoikäistäni kypsempi kiinnostuksenkohteideni suhteen sekä tulevaisuudennäkymien suhteen. Minua ei ole ikinä kiinnostanut käydä bileissä tai kännätä, mutta tykkään käydä anniskeluravintolassa pelaamassa shakkia ja juttelemassa lasillisen äärellä. Harrastan lukemista ja kirjoittamista enkä välitä somesta, jossa ollaan omalla naamalla. Niin se vain oli, että pari vuotta katselin, ja oman ikäiset olisivat kyllä sikäli ottaneet, mutta en halua kelvata nuorukaisille siksi, että olen heistä ehkä kaunis tai seksikäs, vaan haluan, että meillä olisi keskusteltavaa ja jaettavaa ja yhteisiä puuhia, sillä ulkonäkö ei ole minkään terveen suhteen kestävä pohja. Sellaisia harvoin löytyy tässä iässä. Nykyinen ja ensimmäinen poikaystäväni on 30. Sen ylemmäs en kyllä enää kurkottelisi tässä iässä, sillä olen kuitenkin yhä opiskelija, joten elämäni on hyvin erilaista kolmevitoseen tai nelikymppiseen verrattuna. Tai ainakin pitäisi olla. Nelikymppinen työtön peräkammarin poika ei sytytä.
Voi tietenkin, tytär on aina kiinnostunut vanhemmasta miehestä, isästään, ihan vilpittömin mielin.
Mä tykkään parikymppisistä pimuista. Muutaman kuukauden aina leikkii kerrallaan ja vaihtaa sit. Onhan ne vähä höpsöjä ku näyttää että ihmettelisivät mitä mistäkin pitäs ajatella. Varmaan just siks hyviä ku tekevät kaiken ja miettii vasta sit. Hih..
Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi.
Yleensä Ikiksen ketjut ei elä näin pitkään.
Ikis on parantanut trollaustekniikkaa!
Vanhalla on veltto ja haisee vanhalle äijälle. Jopa ihohuokosista se eltaantunut haju puskee läpi vaikka kuinka pesisisi ja käyttäisi hajusteita.
Kokemuksen tuomalla varmuudella sanoisin että EI 🤓
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Itse en usko kiinnostuvani tositarkoituksessa, enpä ole ainakaan tähän mennessä kiinnostunut kovin paljon vanhemmasta. Joku 5 v vanhempi varmasti voisi sytyttää, 10 hyvin poikkeuksellisissa olosuhteissa ja siitä ylöspäin vain jos on todellinen sielunkumppanini (mikä tosin selviäisi vasta tutustuttaessa, joten löydän sielunkumppanini todennäköisemmin ikäisistäni).
Mutta myönnän, n. 1/100 ikämiehestä on vanhentunut poikkeuksellisen arvokkaasti ja jokin heidän ulkonäössään vielä viettää, varsinkin jos on oikeasti sitä kuuluisaa karismaa. Kuten sanoin, en kuitenkaan kiinnostu tosi tarkoituksessa, sekin lienee biologiaa. Vanha on vanha. Mutta mielessä saattaa käydä, että toivottavasti vanhenen yhtä hyvin, jotta sitten vanhempana saan tuollaisen komean ja fiksun vanhan miehen.
N25
Mitä tarkoittaa "oikeasti"?