Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sulle vois sopia spinning, on siellä ihan sunkin ikäisiä ihmisiä??

Vierailija
21.03.2013 |

WTF? Ihan tosta vaan, ystävällisesti sanottuna tietysti. Kun sanoja on niin nuori, ettei edes tajua, mitä puhuu.

Toinen kollega totesi, että me juteltiin susta ja todettiin, että sä oot kyllä varmasti nuorena ollut tosi hyvännäköinen. Minä jälleen että  what?

Nauroin niin, että takahampaat näkyivät, ja kyselin että vieläkö on jotain vanhoja jäämiä jäljellä.

Kotona sitten ihmettelen, että näinkö nopeasti tämä menikin. 80-luvulla ihailin Madonnaa ja laitoin pörhäkkään sivuponnarin ja pikkulapsen pään kokoiset olkatoppaukset.

90-luvusta en niin muistakaan. Mielestäni olin ihan iskussa silloinkin. Muistan vaan sen laman ja alakulon.

Nyt sitten 30-vuotiaat ystävällisesti vielä uskoo kuitenkin, että selviäisin spinnig-tunnista. Niin se aika rientää.

Onko teille tullut yllättäviä ikäkommentteja, joita olisi joutunut hieman nielesekelmään itse?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja ikäkommentteja olen minäkin saanut osakseni.

Käyn toisinaan meikissä kosmetologilla ja kolmekymppisenä kuulin muutamalta tämmöisen kommentin. "Sun ikäiset käyttää yleensä huulikiiltoa huulipunan asemasta. Suosittelen sitä kyllä sullekin." ..ja minä kun olen aina luullut että huulikiilto on pikkutyttöjen ja teinien juttu. Siltä se katukuvassa silloinkin näytti ö.ö

Vaatekaupaussa on puoliväkisellä yritetty myydä teinivaatteita kun olen asiallisia arkivaatteita ollut etsimässä. Vasta nyt nelikymppisenä olen huomannut ettei minua enää kuvitella teiniksi ;)

Vierailija
2/4 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo viime vuosina niitä on alkanut tulemaan ikävästi ikäkommentteja. Olen 38-vuotias...

Uusi työkaveri tuli avokonttorissa viereen, ja siinä tutustuttiin. Hän mainitsi siinä ohimennen, että onpa kiva että on samanikäinen ihminen tässä vieressä, kun täällä kaikki muut tuntuu olevan niin kovin nuoria. Hän oli 55 ja uskoi minun olevan samanikäinen.

Minua on myös luultu mieheni äidiksi kahdesti. Mieheni on minua 8 vuotta nuorempi ja kieltämättä näyttää parikymppiseltä. Hän on hoikka ja pukeutuu hyvin nuorekkaasti, kun taas minä olen tukeva ja pukeudun "tätityyliin".

Ja nykyään erilaisissa pikkuliikkeissa, Stockan kosmetiikkapuolella jne minua kohdellaan erittäin kunnioittavasti ja rouvitellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret ovat vaan jotenkin tulleet röyhkeiksi.

Ei mulle olis tullut mieleenkään parikymppisenä kommentoida nelikymppiselle hänen mahdollista fyysistä kestävyyttään tai vihjailla kukkeimpien vuosien menneen.

Itse asiassa moni päälle nelikymppinen onkin nykyään paljon paremmassa fyysisessä kunnossa kuin 20 v nuoremmat.

Monelta myös unohtuu että hapenottokyky (keuhkotilavuus) on parhaimmillan vasta päälle kolmikymppisenä, ei parikymppisenä.

Vierailija
4/4 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työkaveri istui samaan lounaspöytään. Tunnettiin toisemme jo alalta aikaisemmin noinniinkuin yleisesti, ja nyt meistä tuli työpari. Hän kysyi että minkäs ikäinen olet. Kerroin että olen hyvää vuosimallia 1963. Hän totesi, että mehän ollaankin sitten saman ikäisiä. Ei muuten olla, herranjumala, se on syntynyt vuonna 1953. Voidaanko me edes näyttää samanikäisiltä?? Kait se 10 vuotta nyt jossain pitäis näkyä. MItä tämä tämmöinen tarkoittaa?