Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmastonmuutos ja ekologisuus. Myönnän lopultakin että ilmastonmuutos ei herätä ajatuksia, en lajittele roskia, en syö luomua enkä mieti kulutuksessani ympäristötekijöitä

Vierailija
15.03.2019 |

Näinhän ei "saa" olla ja automaattisesti kuulun siis ihmisenä pohjasakkaan.

Muita jotka voivat tunnustaa saman?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinvoima on jees. Ei niillä tuulimyllyillä ja aurinkovoimilla lopulta pärjätä. Pas ka juttu jos on pilvistä ja tyyntä pitkän aikaa.

Vierailija
2/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmannen polven Persu mutta en jaa arvojasi. Myös Halla-aho, "mestari" on ilmastotietoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölvästimäistä logiikkaa. "Vastustan koska haluan vastustaa". Ammattioppostio, ei väliä mitä vastustaa kunhan vastustaa.

Vierailija
4/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä nyt sitten tällä haet, ap? Millä oikeudella käyttäydyt näin kuin käyttäydyt?

Vierailija
5/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettet syö luomua on itseasiassa ilmastoteko. Et ole niin huono kuin mitä luulet.

Vierailija
6/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnustan.

Vierailija
7/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi tehokas tapa olla ekologinen, ja se on kuluttaa vähemmän. Tämä on varsinkin ikävää, koska "leikkaamme elintasosi puoleen" on varsin tehoton vaaliteema.

Vierailija
8/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee pakotettuna, en manipuloituna enkä suostuteltuna yhtään mitään. Joku kysyi millä oikeudella? Ihan sillä omalla, tehdä asioita kuten itse parhaaksi näkee. Totalitaristeille ja ekofasisteille tietenkin vieras ajatus, mutta ette voi sille yhtään mitään.

Vierailija
9/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pölvästimäistä logiikkaa. "Vastustan koska haluan vastustaa". Ammattioppostio, ei väliä mitä vastustaa kunhan vastustaa.

En minä vastusta, ei vain KIINNOSTA.

Vierailija
10/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilmastokoohkaaminen on toivottavasti pian ohimenevä ilmiö. Meillä vain jätepaperi viedään omaan keräysastiaan, on nimittäin taloyhtiön pihalla. Kaikki muu menee sekajätteeseen. Parin kilsan kauppamatkan kuljetaan autolla. Niin tekevät muuten naapuritkin.

Vierailija
11/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan. En välitä tippaakaan.

Kuitenkin muista syistä kulutukseni on pientä, jonka takia olen sinänsä vihreämpi kuin moni muu, mikä on sinänsä huvittavaa kun löytyy hyvesignaloivia ihmisiä, jotka yksittäisen teon perusteella ovat mielestään niin hyviä ihmisiä.

Vierailija
12/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä nyt sitten tällä haet, ap? Millä oikeudella käyttäydyt näin kuin käyttäydyt?

Muita "synnintunnustajia" joille ilmastonmuutosasia ei oikeastaan merkitse mitään erityistä. Ja sillä oikeudella että minä saan elää ja olla kuten parhaaksi näen ja ilmastonmuutos ei ohjaile valintojani koska asia ei minua oikeastaan kiinnosta.

Vierailija
13/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kun ap:llä. Vanhemmat opettivat lajittelemaan jätteet, suosimaan kierrätettyä/kirppisvaihtoehtoja, säästämään vettä ja sähköä sekä ylipäätänsä toimimaan luontoa kunnioitavalla tavalla. Silti laitan kaikki jätteet samaan lootaan niin patterit, panttipullot kun biojätteetkin. Sekajätteeseen siis. Käyn usein ulkomailla lentäen ja käytän yksityisautoa aina julkisten sijaa. En vain koe tarpeelliseksi välittää luonnosta tai koe tarpeelliseksi rajoittaa elämääni ilmastonmuutoksen vuoksi. En silti akateemisena kiellä ihmisten aiheuttamaa ilmastotuhoa, mutta pondeerattuani asiaa luulen että olemme jo hävinneet taistelun ilmastomurrosta ja sen seurauksia vastaan. Joten voin hyvällä omallatunnolla oikeuttaa modeerisen arrogantit käyttäytymismallit ja skeemat.

Vierailija
14/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmannen polven Persu mutta en jaa arvojasi. Myös Halla-aho, "mestari" on ilmastotietoinen.

Perussuomalaiset perustettu 1995

Vierailija
15/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että myönnät ja hyäksyt toimintasi. Nyt voit lopettaa spämmäämästä keskusteluihin "lol viherpiipertäjät luulee että sillä on jotain väliä että lajittelee roskat :D:D:D:D Itsehän hain juuri kaupasta 5 pakettia jauhelihaa".

Vierailija
16/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että myönnät ja hyäksyt toimintasi. Nyt voit lopettaa spämmäämästä keskusteluihin "lol viherpiipertäjät luulee että sillä on jotain väliä että lajittelee roskat :D:D:D:D Itsehän hain juuri kaupasta 5 pakettia jauhelihaa".

En ole spämmännyt mitään. En yleensä edes avaa ilmastokeskusteluja koska aihe ei kiinnosta.

Vierailija
17/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, en välitä. Asia ei ole mitenkään itseäni lähellä.

Kivittäkää.

Vierailija
18/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tekisin mutten välitä ja rohkeana tunnustan sen. Ap tekosi ei ole mitään rohkeutta vaan saamattomuutta. Ihan sama kun sanoisit ettet mitään vessaa käytä vaan paskaat housuusi ja uskoallat sen tunnustaa onko muita yhtä rohkeita. 

Vierailija
19/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, en välitä. Asia ei ole mitenkään itseäni lähellä.

Kivittäkää.

Ainoa joka tässä kivittää muita symboolisesti olet kyllä sinä välinpitämättömyydelläsi yhteisiä asioita kohtaan.

Vierailija
20/77 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tekisin mutten välitä ja rohkeana tunnustan sen. Ap tekosi ei ole mitään rohkeutta vaan saamattomuutta. Ihan sama kun sanoisit ettet mitään vessaa käytä vaan paskaat housuusi ja uskoallat sen tunnustaa onko muita yhtä rohkeita. 

Niin no tämähän on asia jossa on vain yksi hyväksytty mielipide. Ja jos sanoo ääneen toimivansa eri tavalla/ei välitä niin se on automaattinen teilaus. Ei tämä ole rohkeutta tai saamattomuutta, ilmastonmuutos ei vain kiinnosta siinä määrin että tekisin itse asialle jotain. Jos asia jotenkin henk.koht tuntuisi tärkeältä toki toimisin erilailla.