Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt olemaan aloitteentekijä kaikessa

Vierailija
20.03.2013 |

Onko kenelläkään samanlaista ongelmaa? Olen parisuhteessa aina se, joka tekee aloitteen, oli kyse sitten ihan mistä tahansa. Aloitan kaikki keskustelut, ehdotan kaikki tekemiset (mm. ulos meneminen, tv:n katsominen, lautapelit...), ja teen lähes 100-prosenttisesti aloitteet myös seksiin. Olen ÄÄRIMMÄISEN turhautunut asiaan. Mieheni tekee kyllä pidempiä työpäiviä kuin minä, mutta minusta se ei ole pätevä syy siihen, että minä saan yksin pitää suhteessamme edes jonkinlaista kipinää. Ja huomattavaa on, että kun ehdotan mitä tahansa, niin useimmiten vastaus on kieltävä.

Joskus suutahdan asiasta, mutta mikään ei loppujen lopuksi muutu. Mies on jo pitkään ollut aivan apaattinen, ei jaksaisi millään irtautua tietokoneestaan. Hän ei näe myöskään ystäviään eikä muita ihmisiä, joten kyse ei ole siitä että minä en kelpaisi.

Auttakaa!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa ongelman kanssa. Itsekin asiaan kyllästynyt ja asiasta kyllä valitan (nalkutan). Meillä mies ei ole apaattinen ja omat harrastukset kiinnostavat, mutta kokee vajaa 1v ja 3v kanssa työlääksi lähteä mihinkään. Lähtee tosin, kun tietää ettei voi kieltäytyä tai sitten lähden esikoisen kanssa kaksin ja hän jää vauvan kanssa eikä hän halua tätä mielellään. Lähdettyämme mies on sitten tylsistyyneen näköinen tai puhelimella netissä ja omissa maailmoissa. Ja taas valitan(nalkutan).

Joskus on tosin poikkeuksia, mutta harvoin. Aiheesta menossa 'kädenvääntö' parhaillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Tein aikaisemmin ehdotuksia yhteisistä tekemisistä ja mikään ehdottamani ei ole kelvannut alkuhuuman jälkeen. En saa lähtemään edes lenkille kanssani, vaikka molemmat sitä harrastamme. Kymmenestä pyynnöstä ehkä yksi menee läpi. Silloinkin harvoin, kun saan hänet yhdessä lenkille on ehtona hänen päätös siitä kuinka pitkä sen täytyy olla ja mikä on vauhti... Hän vaivautuu, jos kerron haluavani tehdä jotain hänen kanssaan, koska se ei koskaan sovi hänen valmiiksi tehtyihin erilaisiin suunnitelmiin. Siirryin suosiolla keskittymään omiin juttuihini ja lopetin aloitteellisuuden. Toisinaan kuulen valitusta siitä kuinka hänen täytyy suunnitella meidän yhteiset tekemiset, niinpä.

Vierailija
4/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 09:02"]

Olen mies. Tein aikaisemmin ehdotuksia yhteisistä tekemisistä ja mikään ehdottamani ei ole kelvannut alkuhuuman jälkeen. En saa lähtemään edes lenkille kanssani, vaikka molemmat sitä harrastamme. Kymmenestä pyynnöstä ehkä yksi menee läpi. Silloinkin harvoin, kun saan hänet yhdessä lenkille on ehtona hänen päätös siitä kuinka pitkä sen täytyy olla ja mikä on vauhti... Hän vaivautuu, jos kerron haluavani tehdä jotain hänen kanssaan, koska se ei koskaan sovi hänen valmiiksi tehtyihin erilaisiin suunnitelmiin. Siirryin suosiolla keskittymään omiin juttuihini ja lopetin aloitteellisuuden. Toisinaan kuulen valitusta siitä kuinka hänen täytyy suunnitella meidän yhteiset tekemiset, niinpä.

[/quote]

Sinun tilanteesihan on sitten samanlainen kuin minun, sillä erotuksella että minun mieheni ei valita sitä että hän joutuisi jotain yksin suunnittelemaan, koska hän on yksinomaan tyytyväinen jos saa olla rauhassa. Ei häntä huvita tehdä kanssani mitään.

ap

Vierailija
5/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet monesti menevät parisuhteeseen ihan kenen tahansa kanssa, kuka nyt sattuu ottamaan. Naimisiin mennään kun muija ne häät järkkää innoissaan, ja lapset tehdään, kun muija käskee. Elämä on rankkaa ja rasittavaa ja vaikeeta. Töiden haku on vaikeata, opiskelu mahdotonta, mikään ei kiinnosta paitsi tietokonepelit/urheilu/viina mikä nyt kelläkin.

Todennäköisesti miehesi ei ole mitenkään erityisesti koskaan sinua rakastanut, kuhan nyt olet hänet mukaasi napannut ja hän on tullut, mihinkäs hän nyt muuallekaan menisi. Kaikki tekeminen on raskasta ja vaikeata, ja sinä olet syyllinen kaikkeen. Ennen se oli äiti. Ja sinun jälkeesi se uusi puoliso.

Jos uskot pärjääväsi taloudellisesti, neuvon sinua jättämään sen nysvän. Voihan olla että saisit lapset hänelle hoitoon joka toinen viikonloppu, ja saisit jopa vapaa-aikaa itsellesi.

Vierailija
6/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 11:30"]

Miehet monesti menevät parisuhteeseen ihan kenen tahansa kanssa, kuka nyt sattuu ottamaan. Naimisiin mennään kun muija ne häät järkkää innoissaan, ja lapset tehdään, kun muija käskee. Elämä on rankkaa ja rasittavaa ja vaikeeta. Töiden haku on vaikeata, opiskelu mahdotonta, mikään ei kiinnosta paitsi tietokonepelit/urheilu/viina mikä nyt kelläkin.

Todennäköisesti miehesi ei ole mitenkään erityisesti koskaan sinua rakastanut, kuhan nyt olet hänet mukaasi napannut ja hän on tullut, mihinkäs hän nyt muuallekaan menisi. Kaikki tekeminen on raskasta ja vaikeata, ja sinä olet syyllinen kaikkeen. Ennen se oli äiti. Ja sinun jälkeesi se uusi puoliso.

Jos uskot pärjääväsi taloudellisesti, neuvon sinua jättämään sen nysvän. Voihan olla että saisit lapset hänelle hoitoon joka toinen viikonloppu, ja saisit jopa vapaa-aikaa itsellesi.

[/quote]

Miehet on paskoja naiset on enkeleitä.... bla blaa