Paljonko on kuukaudessa 4,5 % korko 200 000-lainasta?
Jos on siis annuiteetti, eikä laina-aika pitene.
Kommentit (42)
Mulla on sama korko, mutta rahaa on enemmän ja se lojuu säästötilillä. Maksan käytännössä pääosan vuokrasta korkotuotoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama korko, mutta rahaa on enemmän ja se lojuu säästötilillä. Maksan käytännössä pääosan vuokrasta korkotuotoilla.
Vuokrassa korko?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Prosenttilaskut opetettiin kyllä peruskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan halunnut taitoasi esitellä?
Jaat lainasumma 200 000€:365 jolloin saat päivä kohtaisen koron ja * päivien lukumäärällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokrassa korko?
300.000e sijoituksesta maksettava 4,5 prosentin korko on vuodessa 13.500 euroa (tästä pois verot). Sen summan voi käyttää vuokranmaksuun.
Sanotaanko näin, että se on ihan helvetisti siitä lystistä että saat ok-talon ja pihan, jossa et koskaan tule viettämään aikaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokrassa korko?
300.000e sijoituksesta maksettava 4,5 prosentin korko on vuodessa 13.500 euroa (tästä pois verot). Sen summan voi käyttää vuokranmaksuun.
Eli inflaatio syö sijoituksen pois
Älä hae lainaa jos matematiikkasi on tuota tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että se on ihan helvetisti siitä lystistä että saat ok-talon ja pihan, jossa et koskaan tule viettämään aikaasi.
Teen töitä etänä niin vietän kotona aikaa enemmän kuin koskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit mielummin antanut laskukaavan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokrassa korko?
Eli inflaatio syö sijoituksen pois
Tai antaa ilmaiseksi asunnon, ja palkan siihen päälle hetkessä elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokrassa korko?
Vuokranmaksu, minkä vuokran jos sulla on oma asunto josta maksat lainaa.
Vierailija kirjoitti:
1200€/kk
Ei ole niin paljon pelkkä korko.
Netistä löydät helposti ilmaisen laskurin