Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki me keski-ikäisen naiset näytetään keski-ikäisiltä

Vierailija
15.03.2019 |

Kyllä sen vaan valitettavasti naamasta näkee vaikka olisi kuinka hyvin hoitanut kroppansa ja naamansa. Mikä lohduksi meille keski-ikäisille naisille?

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tuo bussikuskeille.  "Hei tyttö, tules takaisin tänne! Tämä ei taida olla sun oma kortti!"

Tuosta sitten päättelit, että näytät oikeasti nuoremmalta.... joku puusilmä kerran näki sinut vilahdukselta ja luuli nuoremmaksi. No jos tämän muiston vaaliminen on tärkeää itsetuntosi kannalta...

Tätä on kyllä tapahtunut usein. Kukaan kuski ei ole koskaan pyytänyt anteeksi sitä, että on syyttänyt minua valehtelusta. Ei kovin hyvää asiakaspalvelua.

Vierailija
202/205 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keski-ikäisen 2-kymppinen nainen näytä keski-ikäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kohta 46v kirjoitti:

Minäpä kävin veitsettömässä kasvojenkohotuksessa, ja näytän 10 vuotta nuoremmalta :)

Ai happokuorinnassa? Huh. Itse en kyllä menisi.

Ei, vaan Profhilo -kohotuksessa. Tehtiin muutamalla neulapistoksella eikä naama näytä pumpatulta koska tuo on uudenlainen menetelmä Aine on hyaloronihappoa, samaa mitä meillä on elimistössä luonnostaan, enemmän nuorempana.

Kävin Espoossa. Seuraavan kerran menen taas vuoden päästä koska tuo on pitkäkestoinen aine.

Vierailija
204/205 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tuo bussikuskeille.  "Hei tyttö, tules takaisin tänne! Tämä ei taida olla sun oma kortti!"

Tuosta sitten päättelit, että näytät oikeasti nuoremmalta.... joku puusilmä kerran näki sinut vilahdukselta ja luuli nuoremmaksi. No jos tämän muiston vaaliminen on tärkeää itsetuntosi kannalta...

MIkä hinku sinulla on inttää tästä asiasta, vaikka et ole nähnyt henkilöä, kenelle vastaat? Oletko a) katkera palstaüli vai b) perceennäköinen keski-ikäinen nainen? Mikä on agendasi tässä asiassa?

Vierailija
205/205 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain itsestäsi ;)

Kukaan ei ikinä usko mun ikää. Ja tämä on tosi .

Paskapuhetta. Vaikka joku puolisokea mummo luuli sinua 18-vuotiaaksi 90-luvun alussa, et oikeasti näytä mitenkään radikaalisti ikäistäsi nuoremmalta.

En keksi edes yhtä julkkisesimerkkiä, jossa 40-vuotias näyttäisi ihan oikeasti ja erehdyttävästi 20-vuotiaalta.

Olenko sanonut että näytän 20-vuotiaalta?

Sanoin että mua luullaan yleensä aina nuoremmaksi. Tämä tulee esille eri tilanteissa.

Yleensä max. 30v. Täytän keväällä 44v.

Iho on kuulas ja sileä (hyvät geenit), kroppa kuosissa (kiitos treenin) ja pukeudun kivasti.

Oletpas katkeran oloinen! Mukavaa päivää sullekin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän