Kaikki me keski-ikäisen naiset näytetään keski-ikäisiltä
Kyllä sen vaan valitettavasti naamasta näkee vaikka olisi kuinka hyvin hoitanut kroppansa ja naamansa. Mikä lohduksi meille keski-ikäisille naisille?
Kommentit (205)
Olen vasta 29, mutta en hirveämmin pelkää vanhenemista. Ulkonäön puolesta toivon keski-iässä näyttäväni keski-ikäiseltä, toivottavasti en eläkeikäiseltä.
Lähinnä odotan innolla päivää, jolloin vaihdevuodet on lopulta kärsitty ja ehkäisyhuolet jäävät taakse (toki sitä saa odottaa vähän pidemmälle) . Mielestäni vanheneminen ei rumenna kaunista naista, joten ulkonäön puolesta en jaksa murehtia. Kaunis näyttää kauniilta nuorena tai vanhana, eri-ikäiseltä vain ja pidän asiaa aika yhdentekevänä. Sittenpä naamasta näkee millä vuosikymmenellä on syntynyt, eipä siitä muuta voi päätellä.
Keski-ikään mennessä olen todennäköisesti monin verroin varakkaampi, kokeneempi, oppineempi ja viisaampi siinä mielessä, että pahin "särmä" toivottavasti tasaantuu. Lapsetkin ovat sitten jo aikuisia, kiva nähdä minkälaisia heistä kasvaa, salaa toivon, että saisin olla nuori mummo, mutta lapsethan omasta elämästään päättävät.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinenkin nainen voi olla kaunis. Miksi pitäisi olla itseään kovasti nuoremman näköinen? Kun keski-ikäinen nainen yrittämällä yrittää pukeutua nuorekkaasti, niin se ikä usein vaan korostuu ja joutuu usein muiden naurun kohteeksi. Sen sijaan kun keski-ikäinen nainen pukeutuu elegantisti ja ikäänsä soveltuvalla tavalla ja sen lisäksi vielä pitää itsestään huolta niin vau!
N24
kerropa esimerkki minulle hoikalle 50v naiselle
miten pukeudun tekemättä itseäni naurun alaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinenkin nainen voi olla kaunis. Miksi pitäisi olla itseään kovasti nuoremman näköinen? Kun keski-ikäinen nainen yrittämällä yrittää pukeutua nuorekkaasti, niin se ikä usein vaan korostuu ja joutuu usein muiden naurun kohteeksi. Sen sijaan kun keski-ikäinen nainen pukeutuu elegantisti ja ikäänsä soveltuvalla tavalla ja sen lisäksi vielä pitää itsestään huolta niin vau!
N24
No esim jakku, kynähame polviin asti, nuden väriset avokkaat ja punaista hyuulipunaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
No esim jakku, kynähame polviin asti, nuden väriset avokkaat ja punaista hyuulipunaa
Outoa kyllä..nain kaikki tädit stailataan suomalaisissa muuttumisohjelmissa
punainenhuulipuna...whattt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
XD
Ma en ole koskaan havennyt ikaani (44), ja olen sen aina kysyessa ilmoittanut. Ei mitaan hajua naytanko ikaiseltani vai en, miesystavani mielesta en nayta. Ja han taytti just pari kuukautta sitten 30.
Tämä ketju EI ole 40v naisille
Näytin 40 vuotiaana max 29 vuotiaalta ja ihmettelin asiaa itsekin.
Yli 50v ei KOSKAAN näytä alle 29 vaan easim 39:lle.
piste
Biologian mukaan hedelmällisyys näkyy ulospäin ja houkuttelee kumppaneita.
Mikä houkuttellee kun naamasta näkee että on 50vee?
Naurattaa nää kakarat 25-35 jotka kehuvat etteivät ole rupsahtaneet..
Kerron yhden faktan; EN TUNNE YHTÄKÄÄN NELJÄÄKYMPPIÄ TÄYTTÄNYTTÄ, JOSSA EI JOTENKIN NÄKYISI ELETTYÄ ELÄMÄÄ....
Rupsahtaminen alkaa 36-39 välillä selvemmin...
45-50 isompaa pudotusta, yksilöinä kuitenkin.
Geenit ratkaisee myös ..
Vierailija kirjoitti:
Biologian mukaan hedelmällisyys näkyy ulospäin ja houkuttelee kumppaneita.
Mikä houkuttellee kun naamasta näkee että on 50vee?
Itse en viisikymppisenä edes halunnut miestä, joka haaveilee vielä lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnin ottaminen keski-iässä ei myöskään nuorenna ketään...
Tuskin sitä nuorentumisen takia otetaankaan, vaan koska tykätään tatuoinneista. Tuo on juuri sitä ajattelua, että jos tekee eri tavalla kuin sen ikäisen "kuuluu" tehdä, tekee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät? Vai onko oma Ridge vielä löytymättä?
Monella on löytymättä, tai ehkä ei edes kaipaa. Tai on menettänyt sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Käväisin juuri kaupassa autolla. Päällä oli tiukat farkut, nahkabiker, tyylikäs, laadukas valkoinen paitapusero ja nahkaiset mustat tennarit. Ikää on 64-vuotta.
Tatuointi on kamalan näköistä ja yököttävää nahkansa pilaamista. Kukaan ei halua katsella sitä paskaa haalistunutta kuvaa kenenkään vanhassa kehossa. Ja miksi kukaan nuorikaan haluaisi katsoa mitään kamalaa kroppa kuvaa.
Miksi ihminen haluaa kroppaansa kuvittaa. Vanhalla äijällä on kamalan näköinen se tatuoitu kroppa. Haalistunut joku piirros nahassa niin naurettavaa. Yököttää se ihminen joka on tatuoitu ja kartan sellaista.
Kyllä.Rupsahtaminen alkaa 35v ja 40 jälkeen etenee tosi vauhdilla.Kyllä ihmisistä näkee,että kuukautiset on loppumassa/loppuneet.Itse ainakin tunnistan kysymättä myös nuorempien (42-48) kohdalla.Olen gynekologi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen ei ole sama kuin ruma.
Ei ole mutta silti kasvoista näkee iän.
No hyvänen aika. Miksi ikä ei saisi näkyä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ulkonäössä on valtavia eroja.
Näytin ennen syöpään sairastumistani nuorelta, mutta solumyrkkyjen jne. jälkeen näytän väsyneeltä.
Onneksi sillä ei ole mitään merkitystä, koska olen tyytyväinen ollessani elossa.
Sama. Ihan just näin. Rankat syöpähoidot vanhensivat minua ulkonäöksellisesti 20 vuotta. Surku... mut oon elossa.
Minä en voinut ottaa vakavasti nelikymppistä naista joka näytti aivan lapselta kauempaa. Pienikokoinen, parikymppisen kasvot läheltäkin, äänikin kuin teinillä.
Harmi. Oli mukava ja halukas. Hävetti vähän kulkea käsikynkässä, kun näytti tyttäreni ikäiseltä.
kohta 46v kirjoitti:
Minäpä kävin veitsettömässä kasvojenkohotuksessa, ja näytän 10 vuotta nuoremmalta :)
Ai happokuorinnassa? Huh. Itse en kyllä menisi.
Minäpä kävin veitsettömässä kasvojenkohotuksessa, ja näytän 10 vuotta nuoremmalta :)