Inhoan sanaa tapailunainen tai tapailumies
Se kertoo että vietetään aikaa yhdessä ilman sen suurempia tunteita tai intohimoa.
Kun rakastuu ei käytä tuollaista nimitystä toisesta.
Kommentit (14)
Jos ei ole suuria tunteita tai intohimoa. Itsellä ei enää vuosiin ole ollut tarvetta suurille tunteille seurustelun saralla, eikä varmaan enää loppuelämän aikana tule olemaankaan.
Kevennettyjä termejä huoraamisesta.
Pelkäät jätetyksi tulemista. Siitä se vain kertoo.
Enpä oo kuullut käytettävän missään muualla kuin tällä palstalla.
Jokainen romantikko sukupuoleen katsomatta inhoaa noita "friends with benefits" termejä. Suurin osa alkaa vaan olla niin urautuneita ettei millekkään merkityksellisemmälle jää aikaa eikä tilaa. Katsotaan lopussa kenellä on suurin keko ja eniten seuraajia instassa.
Senhän pitäisi olla tapailuhenkilö
Vierailija kirjoitti:
Enpä oo kuullut käytettävän missään muualla kuin tällä palstalla.
Näinhän se menee👍
Vierailija kirjoitti:
Oujee💎
Joo ja naiseni mieheni,oletko ostanut heidät jos et käytä sitten oikeita sanoja esim, aviomieheni,ei tule orjantunne tyypistä.
Tulee mielikuva pelkästä panoseurasta eikä mistään muusta. Tapaillaan aina silloin kun panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko henkilössäkin mukana jo vähän liikaa oletusta? Miten olisi enemmin tapailuoletettu? Tämä ei syrji turriakaan, anteeksi tarkoitin tietysti therianiakaan.
Sama täällä. Jos mieheni olisi käyttänyt seurusteluvaiheessa minusta termiä "tapailunainen", niin ois kyllä se juttu kuollut siihen. Mulle tuo termi kuulostaa siltä, että ei ole mitenkään erityisen kiinnostunut juuri kyseisestä naisesta (tai miehestä) ja että niitä tapailunaisia tai -miehiä voisi olla vaikka useampikin siinä sivussa.
Mulla ei ole koskaan ollut mitään tapailumiehiä, on ollut vain ihastus, sitten poikaystävä, sitten avomies josta tänä kesänä tulee aviomies.
Mitenkä ne Lapin lahden linnut lauloikaan aikoinaan ... tapasin mä kerran naisen...
Olen samaa mieltä kuin ap.