Mikä siinä homoliitossa on se juttu?
Olen laiska kansalainen, joka ei jaksa perehtyä asioihin, jotka ei kauheesti kiinnosta. Voisko joku homoliittojen kannattaja selittää, miksei homoille kelpaa se parisuhteen rekisteröinti? Miksi pitää saada vielä erikseen joku homoliitto. Mikä siinä on se juttu, jota tällä haetaan?
Kommentit (184)
Miksi normaali ihminen ei saisi sanoa ettei pidä homoutta normaalina ilmiönä? Miksi täysin nuhteetonta suomalaista ihmistä saa haukkua julkisuudessa foobiseksi ilman lääkärin todistusta asiasta? Onko näillä agressiivisilla homoilla oikeustuomita valtaväestöä foobisiksi jos eivät tätä epänormaalia asiaa pidä luonnollisena? Nämä homomyönteiset ja tekosuvaitsevaisethan ne vasta rasisteja ovat vaikka syyttävät heteroita vihapuheista ja rasismista. Nämä eivät suvaitse eivätkä hyväksy mitään tai ketään elleivät nämä ole homomyönteisiä. On todella törkeää että lastentarhoissakin aletaan opetta näitä setan oppeja. Opetetaan varmaan jo että jos pikku Pekka työntää pikku pilinsä pikku Reinon perseeseen niin se on rakkautta ja opetetaan lapsia kuuntelemaan itseään jos he ovatkin homoja. Hyi oksetus tätä sairasta nykyaikaa.
Normaali on yliarvostettua. Normaalia ja luonnolista huutavat ei kestäisi oikeaa luonnollista viikkoakaan.
Määritä normaali ja kerro, miksi se on ainoa sallittu elintapa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 18:02"]
Olen laiska kansalainen, joka ei jaksa perehtyä asioihin, jotka ei kauheesti kiinnosta. Voisko joku homoliittojen kannattaja selittää, miksei homoille kelpaa se parisuhteen rekisteröinti? Miksi pitää saada vielä erikseen joku homoliitto. Mikä siinä on se juttu, jota tällä haetaan?
[/quote]
En lukenut koko ketjua, mutta näin homoseksuaalina en missään nimessä tahtoisi elää homoliitossa. Sen sijaan tahtoisin elää avioliitossa aivan kuten muutkin. En siis mitään erityistä ja erilaista vaan ihan sitä samaa, ilman erioikeuksia.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:45"]
En lukenut koko ketjua, mutta näin homoseksuaalina en missään nimessä tahtoisi elää homoliitossa. Sen sijaan tahtoisin elää avioliitossa aivan kuten muutkin. En siis mitään erityistä ja erilaista vaan ihan sitä samaa, ilman erioikeuksia.
[/quote]
Sen kuin haluat. Mutta minun pitää saada päättää ketä sinä saat rakastaa ja kenen kanssa mennä liittoon, koska minä olen normaali ja sinä et.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:45"]
[/quote]
Sen kuin haluat. Mutta minun pitää saada päättää ketä sinä saat rakastaa ja kenen kanssa mennä liittoon, koska minä olen normaali ja sinä et.
[/quote]
Sori mut mä oon jo hoitanu sen homman :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:52"]
Ei kai mitään kohdunsiirtoja tarvitse tehdä. Evoluution tuloksena miehelle kasvaa rinnat noin 5 kuukaudessa ja kohtu muotoutuu peräsuolen mutkaan ja niin mies synnyttää. Evoluutio toimii näin hienosti joten ei tarvita mitään leikkauksia ainakaan 100000 triljoonan vuoden päästä.
[/quote]
Miehethän kuolevat sukupuuttoon ennen sitä. Sitten meillä on vain naisia, jotkä kykenevät lisääntymään suvuttomasti.
Onhan kaikki kannattajat allekirjoittaneet aloitteen? :)
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/192
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 20:46"]
Pakko myöntää, että vähän ihmettelen näitä "syrjintälakeja". Tällaiset lait on ihan ok esim. kouluissa, yliopistoissa ja julkisen sektorin työpaikoissa. Mutta miksi niiden pitäisi koskea yksityisiä työnantajia?
Jos Pekka perustaa oman yrityksen eikä halua palkata homoseksuaalia töihin, niin pitäisikö hänet pakottaa siihen? Ajatteleeko joku oikeasti, että pitäisi? Olisi kiva kuulla perusteluita.
[/quote]
Olisi tosiaan kiva saada tähän muutakin perustelua kuin peukkua alaspäin. Jos joku palkkaa kotiinsa remonttimiehen, eikö hän saisi valita palkkaako homoa vai ei? Tai lapsilleen lastenhoitajan.
Tai jos vie lapsensa pianotunneille, niin onko syrjintää, jos vaihtaa toiselle opettajalle, koska ei halua lesbon opettavan lastaan? Pitäisikö lailla estää ihmistä vaihtamasta kampaajaa, jos ei halua käydä homokampaajalla?
Miksei yksityinen yrittäjä myös saisi valita, millä perusteella palkkaa jonkun töihin?
[/quote]
No. Mitä muita juttuja esim. voisi laittaa lomakkeisiin ja työhakemuksiin? Kaikkiin mahdollisiin lomakkeisiin sukupuolikohtaan a) mies b) nainen c) persu. Koska kyllähän verottajan ja vuokranantajan on tärkeää tietää olevansa persun kanssa tekemissä, se on just oleellista kun lasketaan veroprosenttia tai maksetaan vuokraa. Vai laajennettaisko tätä tietämistä muihinkin juttuihin. Urheiluseurojen rekistereihin oma kohta persuille? Tietää sitten kaikki varoa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 19:32"]
Ei ollenkaan tyhjästä. Vai haluatko esim. miehille ajokortin, ja naisille rekisteröidyn luvan ajamiseen. Miehet saisivat ajaa kortillaan niin kuin nykyäänkin, naiset vain maksimissaan 100km tunnissa ja heidän pitäisi maksaa kortistaan enemmän. Lisäksi naiset eivät saisi ostaa autoja, he voisivat olla vain haltijoita. Eihän tämä haittaisi, ihan turhaa melua.
[/quote]
Mutta jos se ajokortti ja rekisteröity lupa oikeuttais aivan samaan asiaan, niin mitä välii?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 21:24"]
61, mikäs sä olet sanomaan romuttuuko mun avioliittoni arvo? Kyllä se niin tekee, ja tulee tekemään tulevien avioliittojenkin muodossa. Tulet kyllä huomaamaan.
Mutta sitä en tajua, miten et tajua että heterot ja homot eivät voi olla tasa-arvoisia, kun lähtökohdatkin on aivan erilaiset.
Huoh!
[/quote]
Ihmiset OVAT keskenään tasa-arvoisia, vaikka kaltaisesi ovatkin yrittäneet alistaa orjat, juutalaiset, filosofit jne.
Jos jokin alirotu pitää väkisin löytää niin se olet sinä ja kaltaisesi.
Tosin oikeat ihmiset eivät tule vetämään lapsiasi tilille tekemisistäsi ja sanomisistasi. Tajauvat ja jakavat häpeänsä... ja kannustavat parempaan.
Hyvin käy siis heillekin. Homojen, juutalaisten, orjien, mustien, mamujen, korkeakoulutettujen yms. armosta.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 18:43"]
Itse on kyllä käsitä miksi rekisteröity parisuhde, jos sen oikeuksia laajennettaisiin samoiksi kuten avioliitto, ei riitä?
Missään nimessä avioliittokaan ei tee suhdetta samanlaiseksi kuin se on heteroilla, joten ihan täysin turhaa mutinaa tuo "tasa-arvo", kun se ei kerran koskaan edes ole mahdollista.
Ei tässä saada aikaan kuin se että avioliiton merkitys romuttuu. Se lienee tarkoituskin.
Lakia tuntuu kannattavan kaikki vanhat piiat ja pojat, jotka voi vaan haaveilla onnestaan.
[/quote]
Eli jos hedelmällisyyshoidoilla lapsensa saanut isä kasvattaa lapsia vaikka 13, 15 ja 17 vuotta ominaan ja on heille yhtä rakas ja tärkeä kuin äitinsä, niin isän oikeus lapsiin ja lasten oikeus isäänsä loppuu eroon?
Olet sairas.
[/quote]
TÄH?
repskops....
[/quote]
Tuohan oli ihan hyvä kysymys. Et ymmärtänyt sitä, vai?
[/quote]
Tokihan mä kysymyksen ymmärsin, mutta se taisi olla vähän väärässä lainauksessa mukana.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 21:30"]
Ihmiset OVAT keskenään tasa-arvoisia, vaikka kaltaisesi ovatkin yrittäneet alistaa orjat, juutalaiset, filosofit jne.
Jos jokin alirotu pitää väkisin löytää niin se olet sinä ja kaltaisesi.
Tosin oikeat ihmiset eivät tule vetämään lapsiasi tilille tekemisistäsi ja sanomisistasi. Tajauvat ja jakavat häpeänsä... ja kannustavat parempaan.
Hyvin käy siis heillekin. Homojen, juutalaisten, orjien, mustien, mamujen, korkeakoulutettujen yms. armosta.
[/quote]
En ole missään nimessä väittänyt etteikö ihmiset olisi tasa-arvoisia keskenään ja niin voi olla rekisteröity parisuhde ja avioliittokin aivan hyvin.
Ei ollenkaan tyhjästä. Vai haluatko esim. miehille ajokortin, ja naisille rekisteröidyn luvan ajamiseen. Miehet saisivat ajaa kortillaan niin kuin nykyäänkin, naiset vain maksimissaan 100km tunnissa ja heidän pitäisi maksaa kortistaan enemmän. Lisäksi naiset eivät saisi ostaa autoja, he voisivat olla vain haltijoita. Eihän tämä haittaisi, ihan turhaa melua.
[/quote]
Mutta jos se ajokortti ja rekisteröity lupa oikeuttais aivan samaan asiaan, niin mitä välii?
[/quote]
Mutta kun ne eivät oikeuta. Ja jos ne olisivat täysin samat sisällöltään, niin mitä järkeä olisi ylläpitää kahta erillistä, rahaa vievää järjestelmää jotka hoitavat täsmälleen samaa asiaa?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 21:39"]
Mutta kun ne eivät oikeuta. Ja jos ne olisivat täysin samat sisällöltään, niin mitä järkeä olisi ylläpitää kahta erillistä, rahaa vievää järjestelmää jotka hoitavat täsmälleen samaa asiaa?
[/quote]
Tätä on täällä pitkä ketju yritetty sullekin selittää.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 21:42"]
[/quote]
[/quote]
Ai on vai? Enpä ole yhtään vakuuttavaa perustelua nähnyt sen puolesta, että pitäisi olla homoille rekisteröity parisuhde ja heteroille avioliitto. Sen sijaan olen nähnyt monta hyvää perustelua sen puolesta, miksi kaikille pitäisi olla sama mahdollisuus avioliittoon.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja kyllä se vaan niin on, että jos täysin samasta asiasta on kaksi eri nimikettä niin se ylläpitää ajatusta että jompikumpi on toista huonompi.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 21:42"]
[/quote]
[/quote]
Ai on vai? Enpä ole yhtään vakuuttavaa perustelua nähnyt sen puolesta, että pitäisi olla homoille rekisteröity parisuhde ja heteroille avioliitto. Sen sijaan olen nähnyt monta hyvää perustelua sen puolesta, miksi kaikille pitäisi olla sama mahdollisuus avioliittoon.
[/quote]
Ihminen näkee mitä se haluaa nähdä.
Eikös se ole se homostelu ihan kauheata ei se mitään rakkautta ole. ja simpanssit muka homostelee eihän ne vois lisääntyä jos e vaan homostelisi ei oo viisasta ja sitten vielä papitkin homostelee ja kaikki apinatkin ja kai kaikki luonnossa. onkos se muka niin etä se on luonnollista ei minusta ole jos homostelee. en tajua että jos e i ymmärrä sitä kun joku van homostelee eikä tee muut nii se sitten olisi hyvä ei ole minusta hyvä jos vaan homostelee ptää ihmise tehdä töitä eikä homostella. miksi kaikki puhuu että pitää homostella jos on niinkun normaali. minusta se ei ole tottas eettä pitäisi homostella jotta olisi niinkun normaali. minusta se ei ole niin vaan hirveätä koko juttu. se on vielä epähygieenistä jos siinä kakka haisee se on aivan kauhistuttavaa ja järkyttävää. Ei semmonen voi siis olla normaalia ett vain homostelee aina se on pahas juttu eikä hyvä juttu. Ne sanoo ett pitää olla homomyönteinen jotta olisi niinkuin normaali en ole samaa mieltä se homostelu on kiellettävä julkisella paikala ei sitä voi katsella se on hirveää ja pikkulapset järkyttyy kun näkee kun homostellaan se on paha vaikka kaikki sanois ett ä se on hyvä niin ei oo hyvä se homostelu vaan paha asia en siedä sellaista enkä sitä että minulle joku sanoi että olen homofobia se on haukkumista. ei ole oikein että yritetään vaatia että pitää homostella tai ainakin sanoa että se on normaalia. Ei ole ja sillä siisti en varmasti hyväksy enkä suvaitse