Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vaihdan sukat ehkä kerran viikossa. Asioita joita teet kodinhoidossa tai henk.koht hygieniassa ns. vähän sinnepäin?

Vierailija
14.03.2019 |

Juttuja joita et ehkä kehtaa myöntää muille ja joista tiedät että pitäisi vähän tsempata muttet kuitenkaan viitsi?

Kommentit (884)

Vierailija
81/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aloin oikein uudistaa vaatteita, jostain syystä rintaliivit jäivät viimeiseksi, olihan näitä useampia mutta silti.  Kotona pidettäviä sukkia käytin viikkotolkulla.

En vaihda aluslakanaa kuin kerran kk, poikkilakanaa siirrän välillä.

Töissä käydessä en juurikaan viitsinyt silittää pyykkiä, tyynyliinat vain viikkasin kaappiin.

Poikkilakanaa?

Laitan lakanan pitämään sijauspatjaa paikoillaan.

Vierailija
82/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on vuosia kun olen ostanut uudet rintsikat. Tiskaamisessa olen tosi laiska, saattaa viikon pyöriä altaassa sitten havahdun kun ei ole käyttöastioita. Pidän tavarat aina järjestyksessä miltei pakkomielteisesti, mutta esim. lattian pesu ei nappaa eli kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää ne hampaat! Olen yllättynyt miten moni kehuskelee että ei tarvitse pestä hampaita, koska ei ole taipumusta reikiintymiseen tai hammaskiveen, mutta te haisette varmasti ihan hirveälle! Noita haisuhenkiä tulee vastaan todella usein ja se on jotain niin oksettavaa!

Vierailija
84/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaat vain iltaisin. Aamulla 4:30 lypsylle herätessä ei vaan jaksa. Ja lehmiä tuskin kiinnostaa mun purukalusto ja ihmisten kanssa en juuri ole tekemisissä.

Sukat vaihdan myös ehkä 1-2 kertaa viikossa. Merinovillaiset ei edes ala haista, riittää kun nakkaa yöksi patterin päälle ja aamulla jalkaan.

Vierailija
85/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on vuosia kun olen ostanut uudet rintsikat. Tiskaamisessa olen tosi laiska, saattaa viikon pyöriä altaassa sitten havahdun kun ei ole käyttöastioita. Pidän tavarat aina järjestyksessä miltei pakkomielteisesti, mutta esim. lattian pesu ei nappaa eli kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.

Liivejä kannattaa hankkia, viime kesänä huomasi että on tarpeen vaihtaa päivittäin.

Vierailija
86/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liivejä kannattaa hankkia, viime kesänä huomasi että on tarpeen vaihtaa päivittäin.

Joo mut mäpä en oo ruma eikä mun tissit roiku.

Vierailija
87/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukemalla selvisi, miksi jotkut naiset haisevat. Ne on ne likaiset rintaliivit!! Yöks.

Vierailija
88/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pese käsiä pissakäynnin jälkeen. Olen nainen. Miksi pitäisi? Ei mun käsille mene pissaa kun pyyhin.

Siksi pitäisi, että vessanpöntön likaisin kohta on se vetonappi. Siihen tarttuu sekä omat että muiden sitä pyttyä käyttäneiden ulostebakteerit. Ja sellainen pieni news flash, että bakteereja et voi nähdä paljaalla silmällä, joten et todellakaan pysty silmämääräisesti tai tuntoaistin perusteella arvioimaan käsiesi likaisuutta.

Mikäs siinä, jos kaltaisesi pysyisivät vain omassa kodissaan, mutta juuri tämän takia leviää esim. norovirus.

News flash. Sekä minä, että mieheni, pesemme aina alapäämme kakkosen jälkeen ja suihkutamme kuumalla vedellä pytyn kauttaaltaan. Kun käymme pissalla emme aina pese käsiämme koska meillä ei ole kakkasormista jääneitä kakkabakteereita vetonapeissa. Pelkkä ajatuskin saa aikaiseksi kylmiä väreitä.

Vierailija
89/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa? Onko vaihtajalla puhtaat sukat? Miksi vaihdat? Mikset käytä omia sukkiasi?

Vierailija
90/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myös pesen hampaita miten sattuu. Kävin juuri 6 vuoden tauon jälkeen hammaslääkärissä, ei reikiä, ei hammaskiveä.

Kyllä sulla hammaskiveä oli. Itsellä venähti väli 5 vuoteen ei ollut reikiä mutta hammaskiven poisto oli kiperä paikka kun sitä oli tolkuttomasti.

Minulla ei ole koskaan ollut hammaskiveä, käyn todella harvoin hammaslääkärissä. Kaikille sitä ei tule.

Vierailija
91/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaat, mutta käytän aniharvoin hammaslankaa. Syynä laiskuus. Tosi moni reiästä alkanut hampaiden väleistä. Muutenkin hampaissa enemmän paikkaa kuin tervettä.

Vierailija
92/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette pese rintsikoita usein, eikö teillä tule tissihikeä? Mun tissien väli on kuin kolmas kainalo -se hiostuu hetkessä ja haju on kaamea (ja haju tarttuu heti rintsikoihin). Mä joudun vaihtamaan rintsikat päivittäin, vaikkeivat rintsikat oikein kestä sitä pesutahtia etenkään kun en jaksa niitä käsin pestä.

Vierailija
93/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pese ikinä ikkunoita enkä lattioita. Kun äitini tulee joskus hoitamaan lasta, hän siinä sivussa puunaa kotimme lattiasta kattoon. Minua ei vaan kiinnosta. Omena on pudonnut erittäin kauas puusta.

Vierailija
94/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska olen viimeksi käyttänyt deodoranttia. Opiskelen maatalousoppilaitoksessa ja asun myös koulun kampuksella. Lypsän lehmät pari kertaa päivässä ja tällöin käyn myön suihkussa kaksi kertaa päivässä. Hienhaju ei niin haittaa, aina sen joltain haistaa. 

Jos menen kaupunkiin shoppailemaan tms, niin laitan dödöä, mutta esim ruokakauppaan en vaivaudu. 

t: hippikoululainen

Vierailija
95/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mieleiset sukat niin pesen ja taas jalkaan. Tai sitten on monet parit samoja sukkia.

Vierailija
96/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut merkille että töissä moni pitää työkengissä samoja sukkia koko viikon. Iljettää katsoakin kun itse vaihdan niin työsukat kuin kotona pidettävöt sukatkin joka päivä.

Hei.

Oletko ajatellut, että työkaverisi omistaa monta paria samanlaisia sukkia?

Itselläni ainakin on 6 paria samanlaisia ja en todellakaan pidä samoja sukkia seuraavana päivänä. Kotisukat mulla on erikseen.

Vierailija
97/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka ette pese rintsikoita usein, eikö teillä tule tissihikeä? Mun tissien väli on kuin kolmas kainalo -se hiostuu hetkessä ja haju on kaamea (ja haju tarttuu heti rintsikoihin). Mä joudun vaihtamaan rintsikat päivittäin, vaikkeivat rintsikat oikein kestä sitä pesutahtia etenkään kun en jaksa niitä käsin pestä.

Jos pidän toppia niin silloin alkaa tissihiki haisemaan, mutta kaarituetuissa rintsikoissa taas ei. Topin pesen usein, muita rintsikoita liian harvoin 😄

Vierailija
98/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut merkille että töissä moni pitää työkengissä samoja sukkia koko viikon. Iljettää katsoakin kun itse vaihdan niin työsukat kuin kotona pidettävöt sukatkin joka päivä.

Hei.

Oletko ajatellut, että työkaverisi omistaa monta paria samanlaisia sukkia?

Itselläni ainakin on 6 paria samanlaisia ja en todellakaan pidä samoja sukkia seuraavana päivänä. Kotisukat mulla on erikseen.

Käytän myös näitä pakkauksia, joissa on usean päivän alkkarit tai viikon sukat. Viimeksimainitut näkevät muutkin, mutta kuinka moni katsoo työkamujen sukkia? Kumminkin näköjään, av:lta hminen oppii.

Mitä tulee sukkiin, lintsaan vaihdossa kyllä siten, että joskus nuuhkaisen, ja jos ovat "kuin pesusta", en vaihda puhtaaseen kuin vasta seuraavana päivänä. Tai sitä seuraavana. Kotona käytän eri sukkia yleensä. 

Vierailija
99/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pessyt uunia 9 vuoden aikana kertaakaan. No, se hajosi ja nyt on uusi uuni. En kylla aio pesta sitakaan. 

En ole pessyt verhoja varmaan viiteen vuoteen. On nyt kylla ajatuksissa. Viimeksi kun pesin niin ripustin ne markana heti paikoilleen, katevasti kuivuivat siina eika tarvinut silittaa. Ei mulla kylla ole silitysrautaakaan, laudasta puhumattakaan.

En kay suihkussa joka paiva. Maanantaina kayn ja pesen hiukset, tiistaina en kay ollenkaan, keskiviikkona kayn mutta pesen vain kehon, torstaina pesen vain hiukset, perjantaina pesen kehon + sheivaan + kuorin, la ja su en kay suihkussa ollenkaan (alapaapesulla kylla, kun harrastan viikonloppuisin rutkasti seksia). 

En pese hampaita juuri koskaan illalla. Aamulla aina, ja lankaan. Reikia nolla ja ikaa 44 vuotta. 

Pidan samoja vaatteita (alushousuja myoten) kaksi paivaa kerrallaan. Rintsikat pesen ehka kerran kahdessa viikossa (paitsi urheilurintsikat, joita viruttelen ja pesaisen saippualla silloin kun muistan).

En ikina siirtele huonekaluja, kun moppaan ja imuroin kerran viikossa (joskus harvemminkin). Mulla on koira, joka karvaa. 

Vierailija
100/884 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn joka toinen viikko saunassa ja siinä yhteydessä sitten vaihdan uudet pikkarit. Rintsikat vaihdan uusin kerran vuodessa. Ovat sen verran kalliinpia etten joka toinen viikko raaski ostaa uusia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme