Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidettäiskö miesten haukkumis tyttöjenilta?

Vierailija
20.03.2013 |

Täällä kun näyttää olevan todella monella ongelmia parisuhteen kanssa, mies on täysi kusipää, ei hoida lapsia, ei halua seksiä tms

 

Voitaisiin sitten haukkua miehet porukalla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:58"]

Kas, täälläkin ihmisiä jotka ei ymmärrä huumoria. 

[/quote]

 

Hyvä yritys. Muka huumoria, kun ei tullutkaan pelkkää myötäilya, kuinka hyvä idea on kyseessä!

Vierailija
22/24 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvät hyssykät!

Muualla naisia kohdellaan paljon huonommin kuin täällä Suomessa, ollaan siis vaan ihan hiljaa ja tyytyväisiä kun meillä miehet eivät ole ihan niin huonoja! Apua.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:28"]

Suomessa on tilastollisesti aivan mieletön määrä lähisuhdeväkivaltaa, joten tuollainen "ihana mies" -kommentointi on sitä ajatellen aika säälittävää totuudenkieltämistä. Kaikilla teilläkään ei todennäköisesti ole ihana mies.

[/quote]

Yskii...Missään muussa maassa ei ole naisen näkökulmasta katsottuna yhtä hyviä miehiä kuin täällä Suomessa. Esim latinomaissa ei ole tavatonta, että miehen nähdään hakkaavan julkisesti naista.

Useimmat suomalaiset miehet ovatkin perusluonnoltaan unelmamiehiä. Käyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa kanssa laatuaikaa yhdessä. Suomalaiset naiset voisivatkin valittamisen sijaan keskittyä tekemään miestensä elämästä nykyistä helpompaa.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä en saisi sanoa, että mulla on ihana mies? :O Hän on ihana minulle enkä halua haukkua häntä?

Vierailija
24/24 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät ja apua... Joillakin naisilla ja varsinkin suht usein samoilla naisilla on tapana löytää huonoja miehiä itselleen niin asiat on silloin mustavalkoisesti niin, että kaikki miehet on huonoja...