Pidettäiskö miesten haukkumis tyttöjenilta?
Täällä kun näyttää olevan todella monella ongelmia parisuhteen kanssa, mies on täysi kusipää, ei hoida lapsia, ei halua seksiä tms
Voitaisiin sitten haukkua miehet porukalla.
Kommentit (24)
No voi hyvät hyssykät!
Muualla naisia kohdellaan paljon huonommin kuin täällä Suomessa, ollaan siis vaan ihan hiljaa ja tyytyväisiä kun meillä miehet eivät ole ihan niin huonoja! Apua.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:28"]
Suomessa on tilastollisesti aivan mieletön määrä lähisuhdeväkivaltaa, joten tuollainen "ihana mies" -kommentointi on sitä ajatellen aika säälittävää totuudenkieltämistä. Kaikilla teilläkään ei todennäköisesti ole ihana mies.
[/quote]
Yskii...Missään muussa maassa ei ole naisen näkökulmasta katsottuna yhtä hyviä miehiä kuin täällä Suomessa. Esim latinomaissa ei ole tavatonta, että miehen nähdään hakkaavan julkisesti naista.
Useimmat suomalaiset miehet ovatkin perusluonnoltaan unelmamiehiä. Käyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa kanssa laatuaikaa yhdessä. Suomalaiset naiset voisivatkin valittamisen sijaan keskittyä tekemään miestensä elämästä nykyistä helpompaa.
[/quote]
Miksi mä en saisi sanoa, että mulla on ihana mies? :O Hän on ihana minulle enkä halua haukkua häntä?
Voi hyvät hyssykät ja apua... Joillakin naisilla ja varsinkin suht usein samoilla naisilla on tapana löytää huonoja miehiä itselleen niin asiat on silloin mustavalkoisesti niin, että kaikki miehet on huonoja...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:58"]
Kas, täälläkin ihmisiä jotka ei ymmärrä huumoria.
[/quote]
Hyvä yritys. Muka huumoria, kun ei tullutkaan pelkkää myötäilya, kuinka hyvä idea on kyseessä!