Pidettäiskö miesten haukkumis tyttöjenilta?
Täällä kun näyttää olevan todella monella ongelmia parisuhteen kanssa, mies on täysi kusipää, ei hoida lapsia, ei halua seksiä tms
Voitaisiin sitten haukkua miehet porukalla.
Kommentit (24)
En mä halua. Mulla on oikein hyvä mies.
Sun aloitusviesti on todella vastenmielinen, ensinnäkin alkeellinen yhdyssanavirhe jo otsikossa, toiseksi sen sisältö. Tyttöjen ilta, jossa porukalla haukutaan miehiä - voiko olla mitään typerämpää. Tytöt sitä ja miehet tätä, kälä kälä, kaikki miehet on aina sellaisia ja tällaisia, kaikki naiset sen tietää.
Onneksi ei tarvitse osallistua tuollaisiin "iltoihin".
Se olisi hyvä idea siinä tapauksessa, että kyse olisi kiukun rakentavasta purkamisesta. Mihinkään omien puolisoiden halveksuntaa ruokkivaan rähjäämiseen en ryhdy. Itsehän siitä eniten lopulta kärsisi.
Have fun fun. Minä rakastan miehiä ja herrasmiehiä on. Mutta voitaisiin pitää tyttöjen ilta siitä, miten kukaan meistä naisita ei ole enää lapsi ja miten vaaditaan arvoistaan kohtelua jne.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:23"]
Mulla on ihana mies.
[/quote]
Mitä se tähän ketjuun kuuluu?
Mä haluun lässyttävän miehen! Haukun kaikki kylmät paskiaismiehet, jotka eivät osaa näyttää tunteitaan ja pehmeää puoltaan (vaikka sitten lässyttämällä ja leipomalla pullaa!).
Suomessa on tilastollisesti aivan mieletön määrä lähisuhdeväkivaltaa, joten tuollainen "ihana mies" -kommentointi on sitä ajatellen aika säälittävää totuudenkieltämistä. Kaikilla teilläkään ei todennäköisesti ole ihana mies.
Oletko koskaan miettinyt, miksi miehet ovat mitä ovat?! Miehet ovat mitä ovat ihan siitä samasta syystä, kun koirat nuolevat pallejaan, koska he voivat. Ja ketkä ovat heidän käytöksen mahdollistajia?!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:27"]
Mä haluun lässyttävän miehen! Haukun kaikki kylmät paskiaismiehet, jotka eivät osaa näyttää tunteitaan ja pehmeää puoltaan (vaikka sitten lässyttämällä ja leipomalla pullaa!).
[/quote]
On ihan eri asia näyttää tunteensa ja puhua kauniisti lapsille kuin lässyttää. Lässyttäminen on niin epäsexyä!!!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:28"]
Suomessa on tilastollisesti aivan mieletön määrä lähisuhdeväkivaltaa, joten tuollainen "ihana mies" -kommentointi on sitä ajatellen aika säälittävää totuudenkieltämistä. Kaikilla teilläkään ei todennäköisesti ole ihana mies.
[/quote]
Yskii...Missään muussa maassa ei ole naisen näkökulmasta katsottuna yhtä hyviä miehiä kuin täällä Suomessa. Esim latinomaissa ei ole tavatonta, että miehen nähdään hakkaavan julkisesti naista.
Useimmat suomalaiset miehet ovatkin perusluonnoltaan unelmamiehiä. Käyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa kanssa laatuaikaa yhdessä. Suomalaiset naiset voisivatkin valittamisen sijaan keskittyä tekemään miestensä elämästä nykyistä helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:28"]
Suomessa on tilastollisesti aivan mieletön määrä lähisuhdeväkivaltaa, joten tuollainen "ihana mies" -kommentointi on sitä ajatellen aika säälittävää totuudenkieltämistä. Kaikilla teilläkään ei todennäköisesti ole ihana mies.
[/quote]
Ehdotukseni onkin näille naisille kenelle on vaikeuksia löytää itselleen väkivallatonta miestä, kokonaa uutta taktiikkaa, kun jostain kumman syytä ne välivaltaiset alkoholisoituneet miehet osuvat saman naisen kohdalle... Sen sijaa, että etsitään lähiöpubin baaritiskiltä sitä alkoholiin menevää machomiestä, iskettäisiin kahvilan pöydässä istuva kuivahkon näköinen kirjanpitäjä.
Tylsäähän tälläinen suhde voi olla, mutta pitää myös muistaa, että myös jännityksellä on hintansa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:27"]
Mä haluun lässyttävän miehen! Haukun kaikki kylmät paskiaismiehet, jotka eivät osaa näyttää tunteitaan ja pehmeää puoltaan (vaikka sitten lässyttämällä ja leipomalla pullaa!).
[/quote]
On ihan eri asia näyttää tunteensa ja puhua kauniisti lapsille kuin lässyttää. Lässyttäminen on niin epäsexyä!!!
[/quote]
No se on sun mielipiteesi. Mulla taas menee polvet veteläksi, kun päiväkodin eteisessä vastaan tulee lapsilleen lässyttäviä isiä :D
Näin lapsellinen ei voi olla ketään muu kun nainen. Ehkä tälläistä voisi harrastaa, joskus parikymppisenä, mutta...
Harmittaa ihan vietävästi, kun en löydä mistään enää NRJ Aamupoikien versiota Paula Koivuniemen Aikuisesta naisesta. Se oli ihan sika hyvä!
Kas, täälläkin ihmisiä jotka ei ymmärrä huumoria.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:23"]
Sun aloitusviesti on todella vastenmielinen, ensinnäkin alkeellinen yhdyssanavirhe jo otsikossa, toiseksi sen sisältö. Tyttöjen ilta, jossa porukalla haukutaan miehiä - voiko olla mitään typerämpää. Tytöt sitä ja miehet tätä, kälä kälä, kaikki miehet on aina sellaisia ja tällaisia, kaikki naiset sen tietää.
Onneksi ei tarvitse osallistua tuollaisiin "iltoihin".
[/quote]
Olen niin samaa mieltä!!!!!!
Eli haukkusitte itse valitsemanne aviomiehet ja poikaystävät....ja itse aikoinanne valitsemat ex-miehet....Huomaatteko ironiaa.
Ja sit kun mää sanoin plää niin se sano et joooo ja sit mä melkein kuolin kun se vaan ei tehny mitään ja kaikki oli vaan yyyyy.
Lähde: Miesasiamiehen muistelmat.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:28"]
Suomessa on tilastollisesti aivan mieletön määrä lähisuhdeväkivaltaa, joten tuollainen "ihana mies" -kommentointi on sitä ajatellen aika säälittävää totuudenkieltämistä. Kaikilla teilläkään ei todennäköisesti ole ihana mies.
[/quote]
Joo, varmaan noilla intialaisilla naisilla on paljon paremmat oltavat siellä joukkoraiskausten keskellä, ja kaikki ne afrikkalaiset silvotut naiset on varmaan tosi onnellisia puhumattakaan niistä afgaaneista, jotka saavat happoa silmilleen heti, jos ovat miehelleen poikkiteloin (ja vaikka eivät olisikaan). Ja sitten vielä ne nuoret naiset, jotka joutuvat pakolaisiksi kunniamurhan pelon takia...
Lähisuhdeväkivaltaa voi muuten harjoittaa myös nainen. Tutkipa niitä tilastojasi vähän tarkemmin.
Jos sinulla on huono, naisellinen, homosteleva, vastuitaan pakoileva, hakkaava päihteiden suurkuluttaja miehenä (jonka ihan itse olet valinnut), ei se tarkoita, että kaikilla muilla olisi. Jotkut naiset ovat ehkä osanneet arvostaa itseään niin paljon, että ovat etsineet itselleen kunnollisen, ihanan miehen.
Joo! Mua ärsyttää kun nykyajan isät ovat ihan sekaisin tämän pehmentyneen isän roolinsa kanssa. Oikeasti vituttaa katsoa omaa ja muiden miehiä, jotka ovat ottaneet mallia jostain pahimmista lässyttäjäkanoista ja kuulostavat siten itsekin lapsille puhuessaan hieman vajailta. Tämä on asia, josta ei voi eikä kannata miehelle/miehille sanoa, mutta täällä av:lla voin avautua ja sanoa, että me naiset halutaan silti mies, ei mitään lässyttävää akkaa, jolla on jotain ylimääräistä haaroissa.