Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kristittyjä tai muuten henkisiä ihmisiä paikalla?

Vierailija
14.03.2019 |

Uskotteko siihen että tässä elämässä jo saa sen mitä ansaitsee? Onko Raamatussa tästä jotain tietoa? Miten viattomia lapsia esimerkiksi syntyy nälkään, alkoholistiperheisiin tai sairaina? Hehän eivät ole vielä voineet "ansaita" edes mitään. Tai eräs tuttavani, joka on hyvin lämmin ihminen joka huolehtii monesta, kantanut aina vastuunsa ja tehnyt oikein, elämä on jo 15v ollut yhtä läheistensä menettämistä, vakavaa sairastumista, työpaikkojen altamenoja, lapsen sairastuminen yms.

Onko huono-onnisuus aina rangaistus jostain aiemmasta teosta tässä elämässä vai testi? Vai onko tämä maailma irrallinen näistä ja lopuksi pääsee kuoleman jälkeen "palkkioksi" taivaaseen. Siis jos pääsee. Kaikki tapahtuu ihan sattumalta täysin riippumatta siitä kuinka hyvä / huono ihminen olet?

En tiedä ymmärtikö kukaan mitä haen. Toivottavasti. Uskoni nimittäin horjuu, kun näen niin sisimmässään hyvien ja oikeiden ihmisten taistelun ja sitten jotkut, jotka tekevät väärin tai pahaa muille, saattavat saada tässä maailmassa etuja, jopa runsaita onnenpotkuja kuten rikkautta ja terveyttä, työpaikkoja ja opiskelupaikkoja helposti. Vähän kuin tavallaan ajelehtivat yrittämättäkään onnellisten asioiden pariin, hyviin parisuhteisiin, isäksi ja äidiksi, vaikka olisivat vaikka kamalia puolisoita tai vanhempia. Ja joku hyvä, uskovainen kiltti ihminen, ei saa lasta millään tai puolisoa laisinkaan, tai puoliso on sitten se aivan kamala.

Mitä lainaalaisuuksia uskosta löytyy tähän, mitä tässä elämässä jo ansaitsee?

Kommentit (238)

Vierailija
201/238 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos jaksaa taistella, on rahkeita siihen (taloudellisia ja henkisiä) ja hyvää onnea saa ansionsa mukaan. Muuten ei saa. Ja silti nämäkin voivat mennä päinvastoin. Todennäköisyys kohoaa, sanotaanko näin, jos jaksaa taistella ja pystyy siihen.

Vierailija
202/238 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomiopäivä se suuri ja peljättävä, taivaat kääritään kokoon ja vuoret jeittäytyvät meriin. Vielä kerran minä järkytän maan...koko ihmiskunta ei pääse pakoon, on oleva kun Nooan päivinä. Ja kulta ei pelasta.

Mutta katso kaiken minä teen uudeksi. Uudet taivaat ja maan....ja ota vihan pois ihmisten ja eläinten väliltä. Ja kaikki minun kansani saa elää siellä ikuisesti. Paratiisi tulee sitten tämän maan päälle joka on uusi.

Emme tiedä minne ne asuinsijat ollaan meille petattu onko tämä se uusi Taivas ja monet huoneet sitten. Jännää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/238 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmistä oikeasti kiinnostaa elämän tarkoitus, niin miksi hän käyttää aikansa miettien ulkonäköään tai muuta itsekästä.

Kohtuuden ymmärtää, mutta ei sitä, jos ei koskaan riitä aikaa ja kiinnostusta pohtia, elämän tarkoitusta ja mikä on totta.

Kristinuskossa on kyse rakastavasta Isästä ja kuka tahansa voi kokeilla jos haluaa, aloittaa elävän suhteen Jumalan kanssa.

Vaikka usein joutuu täällä pilkattavaksi, jos valitsee Jeesuksen, teen se mielummin kuin valitsen mitään koko maailmassa.

Sillä mitä se hyödyttää ihmistä vaikka voittaisi maailman, mutta tekee vahingon sielulleen.

Jeesus on sitä paitsi paras rakkauden lähde ❤️

Hienoa, kiitos kun muistutat tästä kaikesta.

Vierailija
204/238 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainenkin ajatus tässä tulee mieleen tuosta ”helpompi on kamelin kulkea neulansilmästä kuin rikkaan päästä Taivasten Valtakuntaan” että siinä ei välttämättä puhuta maallisesta rikkaudesta (pelkästään).

Nimittäin on toisenlaista rikkautta, joka on rahaakin vaarallisempaa; omat hyvät teot, oma kelvollisuus ja kunnollisuus. Se on niin myrkyllistä rikkautta että olisi syytä välittömästi ”myydä kaikki mitä sinulla on ja seurata Jeesusta”.

Vierailija
205/238 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maallisesti katsottuna hyvä tai huono elämä ei ole seurausta ihmisen hyvyydestä tai pahuudesta.

Kalvinistit uskoivat, että on.

Eikä kenellekään Jumala anna suurempaa ristiä kuin jaksaa kantaa.

Raamatussakin on voivotuksia siitä, miten pahantekijät menestyvät ja rikastuvat.

Itse koin aiemmin paljon vastoinkäymisiä ja olin aivan tuskissani ja helvetillisessä masennuksessa. Kaduin kaikki syntini ja sitä, että olin harrastanut wiccalaisuutta. En osaa sanoa, oliko näillä mitään tekemistä minkään kanssa. Mutta lopulta asiat helpottivat ihmeen omaisesti ja asiat rupesivat paranemaan.

Mutta selviytymiseni teki sen, että olen hyvin uskovainen ja koen, että Jumalan hylkääminen johtaisi taas epäonneen.

Raamatussa on myös jotenkin näin, että anna toimeentuloa niin, etten joutuisi varastamaan, mutta älä rikkautta niin paljon, että unohtaisin Herran.

Ihminen suuriluuloisuudessaan kyllä  ottaa itse suuremman ristin kuin jaksaa kantaakaan ja syyttää asiasta Jumalaa. Jumalan vapaan tahto sallii tehdä omat valinnat kyllä mutta seuraukset on kannettava myös itse. Siksi sieluillemme ollaan annettu ajo-ohjeet 10 käskyä ja rakkauden sanoma, että välttyisimme pahalta niin pitkälle kuin suinkin vaan voimme. Jumala antaa joskus tielle tulla kaikkea ja oikein hyväkin voi olla sellainen paikka meille. esim lottovoitto, mutta noilla ohjeilla me selviämme kaikesta. Voin kuvitella sitten että taivaassa hymyillään leveästi.

Tätä olen saanut pohtia paljon. Voiko aviottoman lapsen saaminen kääntää elämän kiroukseen? Tämä on itselleni äärimmäisen arka ja vaikea asia käsiteltäväksi. Olen puhunut papin kanssa kun lapsi oli vauva ja sain häneltä vastauksen että lapsi on aina Jumalan lahja. Olen kasvanut vl yhteisössä ja nuorena ollut siitä ulkona, en ole vl enää nykyäänkään, enemmänkin tuon uskonyhteisön traumatisoima. Sain siis lapsen yksin, ja elämä on ollut vaikeaa. Lapsi niin rakas kuin hän onkin, on myös haastava, todella kovaluonteinen. Tuntuu vähän siltä, että itse hankin tällaisen ristin kannettavaksi joka on itselleni liian suuri ja painava. Mistäpä sen tietää olisiko minua edes tarkoitettu äidiksi kun sitä puolisoa ei siunaantunut mistään.

Muista, että kaiken saa anteeksi vain rukoilemalla, lukuunottamatta pyhän hengen pilkkaa.

Pyhä henki on pelkkä mulkun lutkuttaja.

Jos korkeampia voimia on  olemassa, niin iskeköön minut NYT kuolleena maahan!

.

.

.

.

Eipä tapahdu mitään.

Täällä sitä vaan ollaan edelleen. Mitään ikävää ei ole tapahtunut.

Jumala ei pysty tappamaan sinua, mutta et sinäkään pysty pysäyttämään sydäntäsi ajatuksella ja et pysty myöskään pysäyttämään hengitystäsi. Se paljastaa sen että se ajatteleva sinä et ole sinä. Olet vain läjä lihaa.

Me emme ole se kuka kuvittelemme olevamme. Tämä tässä joka miettii näitä asioita on vain suojakilpi sille tiedolle että kuolemme.

Tätä totuutta en kestä ja siksi loin tämän henkilön, joka viisastelee ja pakenee tietoa omasta varmasta kuolevaisuudesta.

Kuoleman jälkeen tulee täydellinen tyhjyys ja tämä ajatteleva pelkokin katoaa.

Nämä meidän keskustelut syntyvät kuolemasta.

Omaperäistä ja kiehtovaan oivallusta sulla.

Ainoa jossa olemme eri linjoilla on kuolema. Sillä ruumishan hajoaa ja aivotkin ja tietoiset ajatuksetkin lakkaavat. Mutta sielu on erilainen entiteetti vielä. Unessa menet tilaan joka ei ole tietoisuutesi ohjaama. Kuolemassa tämä sielu ei myöskään kuole.

Et itse ohjaa sitä kuoleman jälkeen vaan sinua viedään sitten.

Keskustelumme syntyvät minusta elämästä . Elämä jatkuu sieluina, nukkuu tai vangitaan tms. Se ei pääty vaikka kroppa jää tänne.

Mitäs tuumit?

Vierailija
206/238 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele Seurat. Nettiseurat. Rauhanyhdistys. Srk

Vierailija
207/238 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainenkin ajatus tässä tulee mieleen tuosta ”helpompi on kamelin kulkea neulansilmästä kuin rikkaan päästä Taivasten Valtakuntaan” että siinä ei välttämättä puhuta maallisesta rikkaudesta (pelkästään).

Nimittäin on toisenlaista rikkautta, joka on rahaakin vaarallisempaa; omat hyvät teot, oma kelvollisuus ja kunnollisuus. Se on niin myrkyllistä rikkautta että olisi syytä välittömästi ”myydä kaikki mitä sinulla on ja seurata Jeesusta”.

Jos on itse oltava se muutos ja otettava malka omasta silmästä niin siinä ei paljoa jää tilaa pullistelulle kyllä. Mutta jokaisen kysyttävä tämä vaan itseltään.

Emme voi vahtia muita.

Vierailija
208/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneimpia lauseita Raamatussa onkin:

Minun lampaani kuulevat minun ääneni :)!

Mutta hän antaa kaikille mahdollisuuden ja voiman tulla Jumalan lapsiksi. Hän niinkuin kutsuu kuin lammasta, ja jättää vaikka koko lauman ja yrittää noutaa sen kaikkein kadonneimmakin. Olemme niin rakkaita Hänelle.

Minusta on aika jännä kun Jeesu puhuu lampaista ja kanoista. Huomaa että hän lapsesta asti oli niitten kaveri ja rakasti niitäkin.

Eikä enää yhtään lammasta uhrata. Emme saa edes syödä uhrattua lihaa, se on epäjumalanpalvelusta. Muuten saamme syödä ja juoda kaikkea. Ei ihmistä saastuta se mikä menee alas vaan mikä tulee suusta ulos.

Sori oli pakko sanoa vielä nää.

Kristittyjen mukaan viimeisella tuomiolla Jeesuksen ja Isan Jumalan  oikealla puolella olevat paasevat ikuiseen iloon (katolisilla viimeisella tuomiolla on mukana myos Maria).  Vasemmalla puolella olevat heitetaan sinne, miisa on itku ja hammasten kiristys. Ikuinen. Siten on selvaa, etta pitkahiuksisella Jeesuksella on kadessaan paitsi paimensauva, niin tietysti myos hiilihanko. Asiaa ei voi nahda mitenkaan toisin. Heittaahan han helvettiin, joka on ikuinen.

Itse tuossa totesin, ettei minun ikuisuudessani pahuudella ole lupaa olla olemassa. Pahuuden osa on toinen kuolema, joka on lopullinentuho pysyvaan olemattomuuteen Kun oli siis kyse siita, mita kenenkin kadessa on, laitan tahan linkin jalleen aidosta ja vaaristelemattomasta tekstista. Ennen mm. kreikkalaisia. Wikipedian kirjoitukset ym. voivat olla sivussa ja seurata sita mika on oikeasti harhaoppi tahan verrattuna. Tuossa siis kopio "papyruksesta"

https://en.wikipedia.org/wiki/Hunefer#/media/File:The_judgement_of_the_…

Wsjirin ("osiris") kadessa on paimensauva, jolla lampaita jne. paimennetaan. Hanen toinen, eras nimensakin on WNN NFR ; Wunn-nefer, missa Wunn kaantyy suomeksi: Asunto, ja nefer suomentuu kaunis, hyva sydaminen. Hieroglyfi sanassa nefer on yhdistelma lampaan sydamesta ja henkitorvesta. Tassa meillla siis aidosti on myos hyva paimen. (Palaan lampaisiin viela myohemmin uudelleen.... ) Wsjirin kadessa on myos muuta. Hanen kadessaan on se milla erotetaan jyvat akanoista. Ikuisesti elava siita, minka ei kuulu elaa ikuisesti. Hanen kadessaan on pieni "varsta".

On ollut kuten "papyruksen" kirjoitus sanoo; "satokauden viimeinen paiva jumalan silmassa" ja nyt sitten on puinnin aika.

Koska hanella varsta on.

Hanen takanaan on hanen puolisonsa S-t ("isi s") ja puolison sisar Nebet-het ("Nepthys") Ja Hor ("Horus") viattoman poika kuljettaa ihmista hanen eteensa.

jatkuuu......

Vierailija
209/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

htep kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneimpia lauseita Raamatussa onkin:

Minun lampaani kuulevat minun ääneni :)!

Mutta hän antaa kaikille mahdollisuuden ja voiman tulla Jumalan lapsiksi. Hän niinkuin kutsuu kuin lammasta, ja jättää vaikka koko lauman ja yrittää noutaa sen kaikkein kadonneimmakin. Olemme niin rakkaita Hänelle.

Minusta on aika jännä kun Jeesu puhuu lampaista ja kanoista. Huomaa että hän lapsesta asti oli niitten kaveri ja rakasti niitäkin.

Eikä enää yhtään lammasta uhrata. Emme saa edes syödä uhrattua lihaa, se on epäjumalanpalvelusta. Muuten saamme syödä ja juoda kaikkea. Ei ihmistä saastuta se mikä menee alas vaan mikä tulee suusta ulos.

Sori oli pakko sanoa vielä nää.

Kristittyjen mukaan viimeisella tuomiolla Jeesuksen ja Isan Jumalan  oikealla puolella olevat paasevat ikuiseen iloon (katolisilla viimeisella tuomiolla on mukana myos Maria).  Vasemmalla puolella olevat heitetaan sinne, miisa on itku ja hammasten kiristys. Ikuinen. Siten on selvaa, etta pitkahiuksisella Jeesuksella on kadessaan paitsi paimensauva, niin tietysti myos hiilihanko. Asiaa ei voi nahda mitenkaan toisin. Heittaahan han helvettiin, joka on ikuinen.

Itse tuossa totesin, ettei minun ikuisuudessani pahuudella ole lupaa olla olemassa. Pahuuden osa on toinen kuolema, joka on lopullinentuho pysyvaan olemattomuuteen Kun oli siis kyse siita, mita kenenkin kadessa on, laitan tahan linkin jalleen aidosta ja vaaristelemattomasta tekstista. Ennen mm. kreikkalaisia. Wikipedian kirjoitukset ym. voivat olla sivussa ja seurata sita mika on oikeasti harhaoppi tahan verrattuna. Tuossa siis kopio "papyruksesta"

https://en.wikipedia.org/wiki/Hunefer#/media/File:The_judgement_of_the_…

Wsjirin ("osiris") kadessa on paimensauva, jolla lampaita jne. paimennetaan. Hanen toinen, eras nimensakin on WNN NFR ; Wunn-nefer, missa Wunn kaantyy suomeksi: Asunto, ja nefer suomentuu kaunis, hyva sydaminen. Hieroglyfi sanassa nefer on yhdistelma lampaan sydamesta ja henkitorvesta. Tassa meillla siis aidosti on myos hyva paimen. (Palaan lampaisiin viela myohemmin uudelleen.... ) Wsjirin kadessa on myos muuta. Hanen kadessaan on se milla erotetaan jyvat akanoista. Ikuisesti elava siita, minka ei kuulu elaa ikuisesti. Hanen kadessaan on pieni "varsta".

On ollut kuten "papyruksen" kirjoitus sanoo; "satokauden viimeinen paiva jumalan silmassa" ja nyt sitten on puinnin aika.

Koska hanella varsta on.

Hanen takanaan on hanen puolisonsa S-t ("isi s") ja puolison sisar Nebet-het ("Nepthys") Ja Hor ("Horus") viattoman poika kuljettaa ihmista hanen eteensa.

jatkuuu......

Kuka on siis Hor (kreikkalaisittain "Horus") Kerron sen teille, koska asia on vaaristelty jopa temppelien seinille pilkkaajien toimesta. Yksikaan kreikkalaisen, makedonialaisen tai roomalaisen hallitsijan toimesta rakennettu temppeli "Egyptissa" ei ole egyptilainen. Laitan linkin tuollaiseen hallitsijaan:

https://en.wikipedia.org/wiki/Ptolemy_XII_Auletes

Mutta palaan siis Hor:iin. Todelliseen jumaluuteen. Han on viattoman poika. Mutta han on suuri syntinen, joka on tehnyt parannuksen. Han parannuksen tehneena johdataa ihmista isansa luokse.

Hor on julma kostaja ja han riisti kivekset viattoman isansa murhaajalta. Mutta han menetti omat silmansa. Han menetti silmansa, siis mielensa pahalle. Mutta han valittaa sita, minka menetti, ja kun han antaa silmansa omalle viattomalle isalleen, han saa ne takaisin.

Hor on toinen syntisista, jotka puhdistuvat, ja saavat takaisin sen minka menettivat. Hor ("Horus") menetti silmansa, ja Setsh ("Seth") kiveksensa.

Ja nyt tama parannuksen tehnyt syntinen poika johdattaa ihmista viattomien eteen. Monessa papyruksessa han vie kadesta pitaen.

jatkuu.........

Vierailija
210/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
211/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko Minna-aloituksen tehnyt, ottaa asian niin, että tytön elämä on hänen elämänsä. Katso miten paljon hänellä on iloa ollut lyhyen elämänsä aikana.

Me aikuiset aina ja todella aina katsomme asioita omalta kannaltamme, minulle tulee suuri suru ja vaiva, näin se on. Mutta suru ja vaiva on kestettävissä.

Lapsen ilo elämästä, vaikka se olisikin lyhyt on vertaansa vailla oleva elämys hänelle.

Ja ajatelkaa miten paljon iloa lapsen elämä on teille tuottanut. Ilo ja rakkaus menee kaiken edelle.

Jos joskus huomaisimme, miten suuri on rakkaus sairaanakin olevalla henkilöllä ja miten suuren rakkauden voimme antaa Jumalan rakkauden kautta läheisillemme.

Alle 4 vuotias on kyvytön empatiaan

Vierailija
212/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut äidillinen ja hoivaava. Mikään mahti maailmassa ei saa minua enää uskomaan "jumalaan", joka antaa lapsia alkoholisteille ja muille ihmishirviöille, mutta minä en (kristittyä) aviomiestä saanut vuosien rukouksista huolimatta, enkä lastakaan. Seurakunnassa kuuntelin perheiden ylistystä ja sitä miten lapsi on lahja "jumalalta". Lopulta ymmärsin, että sellaisen "jumalan" kanssa en halua olla missään tekemisissä, joka antaa lahjansa mieluummin huumeäidille kuin minulle. Nykyään olen kääntynyt uuspakanuuteen ja uskon jälleensyntymään. Tämä on auttanut minua ymmärtämään miksen tässä elämässä saanut kokea äitiyttä - asia juontuu eräästä entisestä elämästäni, ja olen todennäköisesti valinnut tämän elämän itse itselleni. 

Ja hei, turha alkaa rukoilemaan puolestani, te kauhistuneet kristityt. Jumalanne on julma ja pakottaa ihmisiä pieniin, ahtaisiin lokeroihin (homot, sukupuolivähemmistöt jne), enkä tule koskaan palaamaan vankeuteen, kun olen vapaaksi päässyt. Olen niin paljon onnellisempi tänään kuin ennen. <3

eli jos olisit lapsen saanut kiittäisit nyt luojaa?

mietitäänpä hetki....

entä jos olisit saanut lapsen..kiittäisit luojaa

sit miehesi tekisi huori.n...rukoilisit

sit miehesi jättäisi sinut ...rukoilisit

sit lapsesi olisi adhd ..rukoilisit

olisit lihava yyhoo????

ylistetty olkoot herra?

Vierailija
213/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jumala on luonut tämän kaiken, siihen haluaisin myös vastauksia uskovaisilta, sillä koen ihmiskunnan maapallon syöväksi ja ilman ihmisen olemassoloa ja pahuutta, tämä pallo olisi paratiisi jäljelle jääneille lajeille.

SItten vain vastauksia kehiin, muut uskovaiset.

Eläimiähän ei luotu miksikään eläintarhaksi Jumalan mieliksi vaan Ihmisen käyttöön.

Se että ihmiskunta kohtelee lahjaansa,  tätä luomusta huonosti ei ole Jumalan vika.

Vastasit hieman asian vierestä.

Kysymykseni ei keskittynyt eläinten kohteluun, vaan siihen miksi kaikkivoipa Jumala on luonut koko tämän järjestelmän?

Mitä merkitystä sillä maailmankaikkeudelle on, onko ihminen, eläinkunta, kasvit olemassa vaiko ei?

Mitä merkitystä koko hommalla on Jumalle?

Jumalan vastaaja tässä

Olen lähtenyt iäisyyksiä kestävälle lomalle jesuksen kassa.

Pärjäilkää

jätä viesti..anteeksi rukous...piiiiippppp...

Vierailija
214/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut äidillinen ja hoivaava. Mikään mahti maailmassa ei saa minua enää uskomaan "jumalaan", joka antaa lapsia alkoholisteille ja muille ihmishirviöille, mutta minä en (kristittyä) aviomiestä saanut vuosien rukouksista huolimatta, enkä lastakaan. Seurakunnassa kuuntelin perheiden ylistystä ja sitä miten lapsi on lahja "jumalalta". Lopulta ymmärsin, että sellaisen "jumalan" kanssa en halua olla missään tekemisissä, joka antaa lahjansa mieluummin huumeäidille kuin minulle. Nykyään olen kääntynyt uuspakanuuteen ja uskon jälleensyntymään. Tämä on auttanut minua ymmärtämään miksen tässä elämässä saanut kokea äitiyttä - asia juontuu eräästä entisestä elämästäni, ja olen todennäköisesti valinnut tämän elämän itse itselleni. 

Ja hei, turha alkaa rukoilemaan puolestani, te kauhistuneet kristityt. Jumalanne on julma ja pakottaa ihmisiä pieniin, ahtaisiin lokeroihin (homot, sukupuolivähemmistöt jne), enkä tule koskaan palaamaan vankeuteen, kun olen vapaaksi päässyt. Olen niin paljon onnellisempi tänään kuin ennen. <3

eli jos olisit lapsen saanut kiittäisit nyt luojaa?

mietitäänpä hetki....

entä jos olisit saanut lapsen..kiittäisit luojaa

sit miehesi tekisi huori.n...rukoilisit

sit miehesi jättäisi sinut ...rukoilisit

sit lapsesi olisi adhd ..rukoilisit

olisit lihava yyhoo????

ylistetty olkoot herra?

Päivi tässä hei vaan moi!

Antakaa raiskauks.esta alkunsa saaneiden lasten elää.

Näin sanoo jumala

jätä viesti vastaajaan...piiiippp...

Vierailija
215/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan vielä

Nykyään olen kääntynyt uuspakanuuteen ja uskon jälleensyntymään. Tämä on auttanut minua ymmärtämään miksen tässä elämässä saanut kokea äitiyttä - asia juontuu eräästä entisestä elämästäni, ja olen todennäköisesti valinnut tämän elämän itse itselleni.

jouduin edellisessä elämässäni r.aiskatuksi ja tulin raskaaksi.

synnytin salassa ja t.apoin vauvan.

siksi en saanut lasta tässä elämässä

Kyllä sä Päivi Räsänen oot viisas nainen

Toivon syntyväni kaniksi seuraavassa elämässä

Vierailija
216/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on henkiset ihmiset..hmmm..hämmentyneitä

no jokainen selittää asiat itselleen sopiviksi pikku päässään.

poikkeuksena Janni Hussi ..joka tietää että belfie ja selfie tuo 100000 eur vuodessa>:)

Vierailija
217/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä

len krjoitellut tanne aiemminkin egyptilaiseta uskonnosta. Ehka joku on lukenutkin. Joka tapauksessa laitan seuraavaan hyvin pienen kokoelman lauseita hieroglyfeista, joka kertovat "Jumalasta" yleensa, tuolla kielella PJ NTR tai vokalisoituna pja Neter. NTR: Jumala. Alkuperaista tekstia, hieroglyfeja minulla ei ole, mutta tassa tapauksessa luotan ilmeisesti melko hyvaan kaannokseen. Itse teksti on V dynastian ajalta, ja siis todella tuhansia vuosia vanha. Kaannan itse englannista suomeksi:

*"Jumalan" - ntr- tekemat asiat ovat kasittamattomia*

*Ala pelkaa ihmista, "Jumala" -ntr- on toisella puolella*

*Sinun leipasi on "Jumalalta" -ntr-*

*Kun kynnat pellolla, teet tyota, "Jumala" -ntr- on antaja*

......

*"Jumala" -ntr- suurentaa nimensa*

*"Jumala" -ntr- rakastaa hiljaisuutta, rukoile rakastavalla sydamella salatut sanasi, han antaa sinulle mita tarvitset, han kuulee pyyntosi*

*Sinun "Jumalasi" -ntr- antaa sinulle sinun olemassaolosi*

*"Jumala" -ntr- on tuomari jolla on totuus*

*Kun annat "Jumalalle" lahjan, varo antamasta sellaista, jota han ei hyvaksy*

*Tutki silmillasi hanen suunnitelmiaan, laula kiittaaksesi hanen nimeaan, han antaa sielun sadoille ja tuhansille. Han suurentaa hanet, joka hanet suurentaa*

Kohta jossa kerrotaan etta jumala on antanut ja antaa olemassaolon on sikali merkityksellinen, etta egyptilainen uskonto kasittaa, etta ainoastaan jumalainen jaa elamaan ikuisesti. Pahuus tulee katoamaan. "Jumala" NTR ei hyvaksy pahaa.

Vierailija
218/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä Faarao Osiris Iso muna

öööh pii jaettuna smurffilla on

ööh pilvee

öööh

missä mä oon

faarao

anus..anubiss uup jesu prööth

Saat anteeksi" on siitä hyvä, että samalla myöntää että anteeksipyyntöön oli aihetta. Mutta ei kuitenkaan muistele pahalla.

Mutta jos sanoo "ei se mitään", niin antaa sen kuvan kuin tilanne olisi ollut ok, ja saa ehkä haistella pieruja jatkossakin.

Vierailija
219/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala kykenisi auttamaan neljävuotiasta Minnaa joka on kuolemassa leukemiaan. Tätä hän ei kuitenkaan tee. Jos minä jättäisin pelastamatta lapsen varmalta kuolemalta pitäisitte kaikki minua hirviönä.

t. hieman ajattelemisen aihetta

Maailma perustuu tasapainoon ja kaikki tuntemukset joita kokemukset tuottavat ovat henkilökohtaisia.

t. Sinullekin hieman ajattelemisen aihetta

Vierailija
220/238 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????????

mitääh