Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmänympärysgeeleistä apua mihinkään?

Vierailija
19.03.2013 |

Oletteko huomanneet onko näistä voiteista hyötyä? En ole koskaan käyttänyt, mutta nyt kun 40 alkaa lähestyä olen huomannut, että pussit ovat hiukan kasvaneet :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuivuu silmänaluset helposti, joten jotain rasvaa ne kaipaavat. En kyllä tiedä onko siitä mitään hyötyä ryppyjä vastaan :)

Vierailija
2/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta mitään hyötyä. Toki ne pintakuivuuteen voi auttaa siinä missä mikä tahansa voide. Mutta ryppyihin ja turvotuksiin ei mulla ole vaikuttaneet mitään edes järkyttävän kalliit kokeilemani tuotteet. Nykyisin en viitsi enää moisia käyttääkää vaan sitä samaa apteekin perusvoidetta vaan silmänympäryksille kuin muuallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin enää auttavat. Käyttö pitäisi aloittaa samoihin aikoihin (n. 20v) kuin silmämeikin käyttö..

Silmänympärykset ovat niin ohuet, että naamarasvat ovat liian tuhtia tavaraa alaluomelle.

Vierailija
4/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nuorena ja nyt vanhempanakin mutta mitään varsinaista muuta hyötyä niistä ei ole kuin, että pitävät pehmeänä silmänympärysihon jos on kuivaan ihoon taipuvainen. Tavallinen naamarasva on silmänympäryksille yleensä liian paksua ja alkaa helposti turvottaa, joten sitä ei pidä laittaa.

Vierailija
5/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tavallista naamarasvaa silmänympäryksille, koska minulla se ei tee turvotusta. Eli niinkin voi tehdä, riippuu ihan tyypistä kenelle sopii ja kenelle ei.

Vierailija
6/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 11:33"]

Mä käytän tavallista naamarasvaa silmänympäryksille, koska minulla se ei tee turvotusta. Eli niinkin voi tehdä, riippuu ihan tyypistä kenelle sopii ja kenelle ei.

[/quote]

Joo samaa mieltä. Ei mullekaan ole koskaan mitään turvotusta tullut vaikka laitan tavis rasvaa ihan, joten sellaista käytän.

Vierailija
7/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee turvotusta joistakin, joistakin ei. Laitan kasvoille illalla puhdistuksen jälkeen Apteekin Bella30+ yövoidetta ja se ei turvota silmänalusia. aamulla Bella30+ päivävoidetta.

Silloin tällöin vähän hoitavampaakin kun pakkaa olemahan pintakuiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän