Lordista kyllä näkee päällepäin että se edustaa helvettiä!
Jesus Christ is The Lord! Lord of all! Helvetissä on kamalaa enkä toivo teidän kenenkään joutuvan sinne!
Haluan sinun tietävän että Jumala itse rakastaa SINUA ja hänellä on ihana suunnitelma elämääsi varten. Minulla onkin hyvin tärkeä kysymys SINULLE. Jos kuolisit tällä sekunnilla tiedätkö varmasti ilman epäilyksen häivääkään että menisit taivaaseen? Jos tiedät niin se on hyvä. Miksi muuten sanot niin? Jos et usko sinne pääseväsi niin on muuten olemassa keino tietää menevänsä sinne varmuudella. Ihan totta.
Raamattu sanoo että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Synnin palkka on kuolema mutta Jumalan lahja on ikuinen elämä meidän herramme Jeesuksen Kristuksen sovituksen kautta. Siellä sanotaan myös että JOKAINEN JOKA HUUTAA AVUKSEEN HERRAN NIMEÄ, PELASTUU. Ja sinä kuulut myös tuohon ryhmään. Eikö vain? Tietysti kuulut.
_____,jos sinä haluaisit nyt juuri tällä hetkellä saada Jumalalta lahjan joka hänellä on sinulle - toisin sanoen ottaa Jeesus Kristus herraksesi ja pelastajaksesi ja tietää että olet menossa taivaaseen sano tämä ääneen jonka tähän kirjoitan:
" Rakas Herra Jeesus tule sydämeeni. Anna minulle minun syntini anteeksi. Pese minut ja puhdista minut. Vapauta minut. Kiitos että kuolit puolestani ristillä. Uskon että nousit kuolleista ja että tulet takaisin uudestaan. Anna minulle nälkä Jumalan asioiden puoleen. Olen pelastunut. Olen uudestisyntynyt enkä ole koskaan enää sama kuin ennen. Jeesuksen nimessä. Kiitos Jeesus!"
Kommentit (66)
matkalippu taivaaseen tarjolla, löytyiskö matkustajiksi haluavia? T:ap
Pyytäkää Jeesusta elämäänne ja saatte lahjaksi UUDEN IHMEELLISEN ELÄMÄN!
Jeesus rakastaa teitä. Jumala rakastaa teitä. Jumalan lapsia olitte, kunnes synti teidät Jumalasta erotti. Lapsina olitte Jumalan yhteydessä, sitten syntinne erotti teidät Jumalasta. Jeesus on tie takaisin Jumalan luokse, Isän luokse. Jeesus on tie takaisin kotiin, lapsuuden onneen.
Jumalan luona on kotimme, sinne me kuulumme, sinne äärettömän rakkauden luokse.
Devil is Loser.
Ja minäkin olen jostain saanut käsityksen että ovat uskovia tyyppejä, ei mikään hevi, tai pukeutuminen sulje pois sitä.
Vierailija:
Ja sen kenellä on " oikea" usko sydämessään?
Sen tekee taivaan isä, et sinä!
Kristus on tie Jumalan luokse.
Kaikki ne opit, joissa Jumala kielletään, ihminen tekee itsestään Jumalan, ovat paholaisesta lähtöisin.
Toivottavasti lapset ei kovin joudu kärsimään. Kyllä ahdasmielinen uskonnollinen koti on iso uhka mielenterveydelle.
Myönnän siellä huomanneeni puhuttavan lähimmäisistä todella ilkeesti. Tyylillä, jos et ole uskossa niin sinua pitää sääliä tai inhota... en ymmärtänyt sellaista toimintaa ollenkaan.
Olen sitä mieltä, että jumala joka minun sydämmessäni on rakastava ja ymmärtäväinen, eikä milloinkaan olisi sitä mieltä, että henkilöä joka on uskossa pitää väheksyä tai yrittää käännyttää väkisin.
Olen tämän illan aikana netin kautta pääasiassa tutustunut lordin sanoituksiin ja lauluihin muutenkin ja voisin myös veikata, että he saattavat ollakin uskossa.
Kuuntelen aika paljon muutenkin ihan kaikenlaista vastaavaa musiikkia, lähinnä lasten kautta tosin tullut opetelluksia kaikki ruokaiseksi musiikin suhteen.
Minäkin olen uskoon muutama kuukausi sitten tullut ja antanut elämäni Jeesukselle. Olen aiemmin kirjoittanut uskostani tälle palstalle ja havahtunut näkemään, että sielunvihollinen on oikeasti läsnä täällä ja näissä kirjoituksissa.
Vierailija:
Myönnän siellä huomanneeni puhuttavan lähimmäisistä todella ilkeesti. Tyylillä, jos et ole uskossa niin sinua pitää sääliä tai inhota... en ymmärtänyt sellaista toimintaa ollenkaan.
Olen sitä mieltä, että jumala joka minun sydämmessäni on rakastava ja ymmärtäväinen, eikä milloinkaan olisi sitä mieltä, että henkilöä joka on uskossa pitää väheksyä tai yrittää käännyttää väkisin.
Missähän mahdoit käydä. Uskovan ei pidä inhota uskomattomia vaan lähimmäistä jeesus käskee rakastamaan koska jeesus itsekin rakastaa heitä ja vetää rakkaudellaan puoleensa. Tosin uskovatkin ovat vain ihmisiä ja saavatkin olla eivätkä mitää superrakkauden ilmentymiä välttämättä vaan ihan tavallisia ihmisiä vikoineen päivineen.
Niin ja siitä pakottamisesta... sanoin jo etten pakota ketään eikä jumala pakota, tarjoan vain jeesusta sulle jokaisella on sellanen tyhjä aukko sydämessä jota voi yrittää täyttää kaikella mitä tää maailma tarjoo, viina, huume, seksi yms. mutta sen tyhjyyden voi täyttää vain jeesus.
Kukaan uskova tuskin on sitonut sinut paketiksi ja kuljettanut ja pakottanut työntänyt kokoukseen tai lukinnut raamatun kanssa kuukaudeksi tyhjään taloon ja pakottanut opettelemaan sen ulkoa ja ennen ei oo ulos tulemista? heh
Ja jos tuo lordi kerta on uskossa niin ei sitten varmaankaan inhoa jeesus-nimeä ja pitää jeesusta lihaan tulleena messiaana jumalan AINOANA poikana ja hengellisisssä kokouksissa käymistä tuskin inhoaa ja raamatun lukemista
T:ap
Näin Kirkko, Kristuksen morsian, ennakoi ehtoollismessussa jo taivaallista hääjuhlaa, josta Ilm sanoo: " Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuiin suuren ukkosenjylinän sanovan: Halleluja! Sillä Herra meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus. Ja enkeli sanoi minulle: " Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" (Ilm 19:6-9).
Ef 5:22.. Kristus rakasti seurakuntaa, antoi henkensä sen edestä, pesi sen puhtaaksi synnistä Pyhän kasteen vedellä ja omalla verellään. Näin hän asetti eteensä puhtaan morsiamen, jonka menneisyys on lopullisesti unohdettu. Lunastuksen puhdistama Kristuksen rakastettu saa nyt kokea sulhasensa loppumatonta rakkautta, hellyyttä ja huolenpitoa.
miten sitten lainkaan mahdat määritellä mun uskoni? Uskon Jumalaan, en niinkään Jeesukseen Jumalan poikana. Raamattu ei voi järjellisesti ajatellen olla selkeä totuus. En myöskään kannata kirkon oppeja.
Tekeekö nämä seikat minusta syntisen? väärä uskoisen?
Eikö se Jumalaan uskominen ja luottaminen ole kaiken a ja o?
ap meni jo nukkumaan, mutta voin vastata sen puolesta. Juu ei joudut helvettiin. Pitää uskoa just niin kuin ap ja ap:n poppoo, muuten sulla kuule lihaa kärvennetään IKUISESTI.
kiinnostaa vaan toi " hihhuli" ajattelutapa, pelottavaakin suorastaan. Miten joku voi rajata kaikki muut uskonnot pois väärinä? Jos näin olis yli puolet (ihan sama mikä puoli) maapallon väestöstä joutuis helvettiin ihan siks et on uskonut " väärällä" tavalla. Jollekin on vaan osunu parempi tuuri sen suhteen kuka on arvannu oikein uskonsa.
61
Vierailija:
Miten joku voi rajata kaikki muut uskonnot pois väärinä? Jos näin olis yli puolet (ihan sama mikä puoli) maapallon väestöstä joutuis helvettiin ihan siks et on uskonut " väärällä" tavalla. Jollekin on vaan osunu parempi tuuri sen suhteen kuka on arvannu oikein uskonsa.
Esim. ne tv2:n teemaillassa " jumala-ilta" ollut uskovainen hihhuli nuori pari oli nokiamission tyyppejä.
Hihhuliusko ja järki ei pysy samassa päässä.
Kurkkaa nettisivut. Nokiamissio hakusanalla.
Ihan sekopäitä ovat.
Vierailija:
_____,jos sinä haluaisit nyt juuri tällä hetkellä saada Jumalalta lahjan joka hänellä on sinulle - toisin sanoen ottaa Jeesus Kristus herraksesi ja pelastajaksesi ja tietää että olet menossa taivaaseen sano tämä ääneen jonka tähän kirjoitan:
Ap, ootko puhelinmyyjä???
varsinaiset naisten nakuiluviisut. Joka paikassa vaan naisten pitäis roikootella puolialastomina ja langanlaihoina. Meitä siskot alistetaan ja nämä uskishöyrypäät vaahtoaa vaan jostain pellepuvuista.
itse olen kristitty ja uskon kolmiyhteiseen Jumalaan siis myös Jeesukseen. Minut on kutsuttu niin, mutta muita on vaikea ja turha lähteä tuomitsemaan.
Uskon, että uskontojen takana on joku yhteys. Suurissa uskonnoissa on niin paljon samaa kuitenkin. Ja onhan kristityillä, muslimeilla ja juutalaisilla sama Jumalakin.
Raamatussa (jota tulee luettua ihan liian vähän ja harvoin myönnetään)puhutaan muistaakseni miesten ympärileikkauksen yhteydessä tyyliin: toiset on kutsuttu ympärileikattuina, toiset ympärileikkaamattomina.
Ehkä muutenkin meitä kutsutaan eri tavoin. En tiedä. Vaikea kuitenkin uskoa, että rakastava Taivaan isä eli Jumalani jättäisi ison osan maapallon asukkaista rakkautensa ulkopuolelle - kutsunsa kuulumattomiin. Luotan, että Jumalalla on tähänkin vastaus. Minun tietoni on vajaavainen.
Ja Lordista sen verran, että äkkiseltään sanat kuulostivat (luettuina suomenettuna) jopa kristinuskoa tukevilta. Pitäisi tosin kuulla/lukea tarkemmin. Ja yllättävän hyvältä muutenkin!
Ja sen kenellä on " oikea" usko sydämessään?
Sen tekee taivaan isä, et sinä!