Lordista kyllä näkee päällepäin että se edustaa helvettiä!
Jesus Christ is The Lord! Lord of all! Helvetissä on kamalaa enkä toivo teidän kenenkään joutuvan sinne!
Haluan sinun tietävän että Jumala itse rakastaa SINUA ja hänellä on ihana suunnitelma elämääsi varten. Minulla onkin hyvin tärkeä kysymys SINULLE. Jos kuolisit tällä sekunnilla tiedätkö varmasti ilman epäilyksen häivääkään että menisit taivaaseen? Jos tiedät niin se on hyvä. Miksi muuten sanot niin? Jos et usko sinne pääseväsi niin on muuten olemassa keino tietää menevänsä sinne varmuudella. Ihan totta.
Raamattu sanoo että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Synnin palkka on kuolema mutta Jumalan lahja on ikuinen elämä meidän herramme Jeesuksen Kristuksen sovituksen kautta. Siellä sanotaan myös että JOKAINEN JOKA HUUTAA AVUKSEEN HERRAN NIMEÄ, PELASTUU. Ja sinä kuulut myös tuohon ryhmään. Eikö vain? Tietysti kuulut.
_____,jos sinä haluaisit nyt juuri tällä hetkellä saada Jumalalta lahjan joka hänellä on sinulle - toisin sanoen ottaa Jeesus Kristus herraksesi ja pelastajaksesi ja tietää että olet menossa taivaaseen sano tämä ääneen jonka tähän kirjoitan:
" Rakas Herra Jeesus tule sydämeeni. Anna minulle minun syntini anteeksi. Pese minut ja puhdista minut. Vapauta minut. Kiitos että kuolit puolestani ristillä. Uskon että nousit kuolleista ja että tulet takaisin uudestaan. Anna minulle nälkä Jumalan asioiden puoleen. Olen pelastunut. Olen uudestisyntynyt enkä ole koskaan enää sama kuin ennen. Jeesuksen nimessä. Kiitos Jeesus!"
Kommentit (66)
Vierailija:
Jumala on kaikkivaltias. Ei ole rakkautta jättää lastaan ruoskittavaksi ja tapettavaksi. Miksi Jumala vaatii uhrikseen oman lapsensa? Eikö ihmispolon pelastamiseksi olisi riittänyt vähempi. Eikö Jumalalla olisi ollut inhimillsempiä vaihtoehtoja. Miksi piti uhrata oma lapsi? Julmaa ja käsittämätöntä. Kaiken huipentuma on vielä se, että ihminen joutuu käristetyksi ikuisesti jos ei tähän sadistiseen käytäntöön usko.
Jumala syntyi ihmiseksi Jeesuksessa, kärsi ristinkuoleman ja kuoli syntiemme tähden. NIin paljon Jumala maailmaa rakasti, että syntyi ihmiseksi, eli ihmisen elämän, antautui ihmisen pahuudelle ja Saatanan vallalle ja voitti kuolemalla kuoleman.
Syyttömän Jeesuksen ristinkuolema oli kuin peili, joka paljasti ihmiskunnalle tämän mittaamattoman pahuuden ja miten tämä paholaisesta peräisin olevan pahuus tuhoaa tämän ihmiskunnan ja syöksee pimeyteen. Tämä saa meidät tuntemaan syvää häpeää ja katumusta. Pimeistä pimeimmän pimeyden keskellä onkin valo, valo toivosta ja Jumalan kädenojennus ja pelastus ihmiselle. Pois pimeyestä takaisin valoon. Se miten Jumala uhrasi itsensä meidän syntiemme tähden, on äärettömin uhraus mitä voi koskaan kukaan tehdä.
Jos ei olisi Saatanaa ja syntiä ei olisi ristinkuolemaakaan. Veren täytyi virrata, jotta ihmiskunta pelastuisi pois Saatanan, pahan vallasta. Jeesus on tie takaisin Jumalan luokse.
Toiset ovat epäaitoja toiset taas aitoja. Kukas sen sitten päättää kuka on aito ja epäaito. Sinäkö? Tuskin. Edelleen sinulla ei ole sitä tietoa näistä ihmisitä mitä he edustavat. Sinulla on vain oma käsityksesi oma mielikuva joka saa sinussa tunteita heräämään. Niillä ei kuitenkaan ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Sinä näet sen mitä sinä haluat nähdä. Jos meistä molemmat esim. näkee joulupukin, näet sinä hänet eritavoin kuin minä. Tähän vaikuttaa meidän erilaiset elämänkokemukset, kasvatus jne... Kumpikaan meistä ei koe häntä samalla tavlla. Molemmat näemme vain sen minkä haluamme nähdä.
Tiedätkö, että raamatussa lukee, että valmiiksi kirjoitetut rukoukset eivät ole oikeita... Meidän tulisi puhua oman mielemme ja kielemme kautta, eikä käyttää keksittyjä rukouksia. Ihmistä Jumala kuuntelee, ei rukouksia...
Sanoisin kyllä itsekin jo teitä hihhuleiksi on tuo teidän ajatus maailmanne niin ihmeellisesti manipuloitu.
Mitä mieltä olette sitten minun uskostani:
Uskon Jeesuskseen kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan.
Uskon Jumalaan.
Tunnustan raamatun lauseet tosiksi.
Rippikoulu ikäisenä seurakunnan tapahtumassa seurakunnan jäsenten kannustamana rukoilin Jumalalta tulemaan minuun, koin jotain aivan ihmeellistä, tiedän että se kaikki keveys,onni, rakkaus ja uusi tunne sisälläni oli sitä, että Jumala oli kuullut minut.
MUTTA... Koska Jumala on kaikki rakastava.
Hän rakastaa minua sellaisena kuin olen, hän ei käske minun kuuluvan jonkinlaiseen muottiin, missä kaikkien pitää olla samanlaisia.
Minä juon alkoholia silloin, kun huvittaa, käyn ravintoloissa ja saatan jopa kiroillakin välillä.
Jeesus joi yleensä aina viiniä. Joka kuvastaa jumalan verta, miksi se ei ole pahasta jos muu alkoholi on?
Alkoholin ainoa pahuus on siinä, että siihen voi varomaton jäädä koukkuun ja sairastua.
Minun uskoni antaa minun myös erottaa sen, että mikä on leikkiä ja mikä totta. Eli onhan lordin esiintyminen hassuissa vaatteissa anteeksi annettavaa, koska se on verrattavissa sirkuksen pelle asuihin.
Ja minä myös uskon kuunneltuani lordin euroviisu kappaleen, että on mahdollista, että lordin jäsenet ovat uskossa. Ja sanoisin jopa että aika hihhuli tasolla myös, koska laulavat niin paljon jumalan rakkaudesta ja siitä kuinka joutuu helvettiin, jos ei tunnusta uskoaan.
Luokitsen hihhuliksi sillä perusteella, että kertoo eteenpäin omasta uskostaan. En tarkoita sitä, että pitäisi hävetä, jos on uskossa, päin vastoin, mutta ei sitä tarvitse " toitottaa" niille kanssa sisarille, jotka eivät ole uskossa, koska se on ollut heidän valintansa, jos he tulevat uskoon niin he kokevat sen omasta tahdostaan, eikä siitä, että joku on sanonut heille, että " jumala rakastaa sinua, anna jumalan tulla luoksesi, rukoile jumalaa elämääsi" . Se on pakottamista.
Jumala EI IKINÄ hylkäisi minua, jos haluaisin pukea päälleni vaikkapa noidan vaatteet ja seisoa lavalla näyttelemässä jossain näytelmässä savu pommejen ja tulen keskellä, ei ikinä.
Eikä jumalani käske minua olemaan myöskään ahdasmielinen.
Miksi te luulette, että Jumala käskee teitä olemaan ahdasmielisiä?
Toivon teille kaikkea hyvää, toivon että löydätte vielä joskus sen Jumalan, joka edustaa sitä hyvyyttä, joka ei ole pelkkää ahdasmielisyyttä.
Minulle ei ole vielä auennut tämä juttu ollenkaan. Siis tämä mustavalkoinen ote elämään. Kaikki on ap:n ja kumppaneiden mukaan sitä miltä se näyttää. Jos joku pukeutuu hirviön rooliasuun, hänestä tulee hirviö ja saatana. Olette kuin pieniä lapsia, jotka luulevat ihmisen oikeasti muuttuvan koiraksi, kun hän laittaa koiranaamion päälle (tästä oli telkkariohjelma pari vuotta sitten...). Tuomitsette asiat tutustumatta niihin, ottamatta selvää.
Jos joku sanoo, että juo alkoholia, te tuomitsette sen synniksi. Ilman perusteita, ihan vain siksi, että teille joku toinen ihminen (pappi, evankelista, julistaja) on niin sanonut. Te ette tutki raamattua ja etsi sieltä totuutta.
Jos joku pukeutuu rooliasuun ja laulaa raskasta musiikkia, hän on helvetistä. Ei teidän tarvitse kuunnella sanoja tai miettiä, mitä on naamion takana. Ulkokuori riitttää, että voitte antaa tuomionne. Ap kirjoitti jossain kohdassa, että jos Lordin pojat olisivat uskossa, niin he laulaisivat Jeesukselle. No, mistä sinä ap tiedät, kenelle he laulavat?!? Mistä sinä tiedät, kuka heidän elämäänsä hallitsee?
Oletko ikinä ajatellut, että ihmisen sydän on se paikka, jonka mukaan JUMALA tuomitsee? Ei teidän tuomioillanne ole mitään merkitystä!!! Paitsi siinä, että iso kirja sanoo " Se joka tuomitsee, se tuomitaan." Miettikää sen merkitystä. Miettikää, mitä Jumala sillä haluaa sanoa. Kukaan toinen ihminen ei voi toisen sydäntä tuntea, ei voi tietää hänen uskoaan. Se on Jumalan ja ihmisen kahdenkeskinen asia.
Itse olen uskova kristitty ja jopa aktiivinen seurakuntalainen. Minun uskoni on elävää ja ainoa turvani Jeesus. Joka päivä uudestaan saan löytää uskon ihmeen. Enkä voi sietää teitä, tuomitsevat ja tyhjää jankaavat HIHHULIT. Itse olisin mielelläni hihhuli, jos tuolla sanalla tarkoitettaisiin Jumalalle elävää, uskovaa ihmistä. Mutta te olette tehneet sanasta sellaisen, jolla tarkoitetaan toisia tuomitsevia, Jumalan tuomiovallan omiin käsiinsä ottaneita, uskon todellisen merkityksen kadottaneita.
Onko teidän uskon sisältönne tosiaan sitä, että kyttäätte ja etsitte " lopun aikojen" merkkejä joka oksalta? Eikö olisi järkevämpää keskittyä palvelemaan Jeesusta, tekemään iloista ja rauhanomaista lähetystyötä, lähestymään ihmisiä muun kuin tuon " kaikki on helvetistä" -fraasin kautta? Saamaan yhteyden? Ei yhteyttä saada mielivaltaisilla tuomioilla. Se saadaan evankeliumilla, ILOSANOMALLA!!!
Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään joka häneen uskooo hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän. AAMEN.
Ps. voi hitsit, minä juon saunasiiderin silloin tällöin! Enhän voi olla oikeasti uskossa, enhän?
Eli hyvä Lordi! Toivon menestystä ja varmasti herättää muissakin maissa samankaltaista keskustelua.
Kukaan ei voi tarkalleen tietää mikä on Jumalan tarkoitus ollut luodessaan meidät ja miksi Jeesus kuoli syntiemme vuoksi....
Jokainen kokee sen omalla tavallaan jos ylipäätänsä uskookaan.
En suuremmin näiden kommenttien takia provosoidu, vaan itse tiedän mihin uskon.
Tehkää tekin siis se ja antakaa toisten uskoa mihin haluavat. Positiivisella tavalla voi kannustaa, mutta väittely ei johda mihinkään...
Kertokaa ennemmin miksi uskot niin vankasti omaan vakaumukseesi, kuinka olet kokenut uskoon tulon?
Mua ainakin kiinnostaisi tietää...