Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lordista kyllä näkee päällepäin että se edustaa helvettiä!

Vierailija
18.05.2006 |

Jesus Christ is The Lord! Lord of all! Helvetissä on kamalaa enkä toivo teidän kenenkään joutuvan sinne!

Haluan sinun tietävän että Jumala itse rakastaa SINUA ja hänellä on ihana suunnitelma elämääsi varten. Minulla onkin hyvin tärkeä kysymys SINULLE. Jos kuolisit tällä sekunnilla tiedätkö varmasti ilman epäilyksen häivääkään että menisit taivaaseen? Jos tiedät niin se on hyvä. Miksi muuten sanot niin? Jos et usko sinne pääseväsi niin on muuten olemassa keino tietää menevänsä sinne varmuudella. Ihan totta.

Raamattu sanoo että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Synnin palkka on kuolema mutta Jumalan lahja on ikuinen elämä meidän herramme Jeesuksen Kristuksen sovituksen kautta. Siellä sanotaan myös että JOKAINEN JOKA HUUTAA AVUKSEEN HERRAN NIMEÄ, PELASTUU. Ja sinä kuulut myös tuohon ryhmään. Eikö vain? Tietysti kuulut.

_____,jos sinä haluaisit nyt juuri tällä hetkellä saada Jumalalta lahjan joka hänellä on sinulle - toisin sanoen ottaa Jeesus Kristus herraksesi ja pelastajaksesi ja tietää että olet menossa taivaaseen sano tämä ääneen jonka tähän kirjoitan:

" Rakas Herra Jeesus tule sydämeeni. Anna minulle minun syntini anteeksi. Pese minut ja puhdista minut. Vapauta minut. Kiitos että kuolit puolestani ristillä. Uskon että nousit kuolleista ja että tulet takaisin uudestaan. Anna minulle nälkä Jumalan asioiden puoleen. Olen pelastunut. Olen uudestisyntynyt enkä ole koskaan enää sama kuin ennen. Jeesuksen nimessä. Kiitos Jeesus!"

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei puhu rakkauden kieltä. Vaan puhuu helvetistä.

Ei Jumala heitä ketään helvettiin laulun perusteella. Hulluko sinä olet?

Se mitä ihminen silmillään näkee ei aina ole totuus. Sinä näet vain sen minkä haluat nähdä.

Vierailija
42/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais kuunnella,eikä vain tuijottaa ulkoasua. Taas kiihkouskovainen nolas itsensä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ainut Jeesustelu piisi koko kisassa.

Vierailija
44/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jumala näkee, mutta sinä et näe. Älä tule tänne tuomitsemaan ketään! Sinulle ei ole annettu mitään oikeutta siihen!

Jos täällä joku edustaa helvettiä niin se olet sinä itse.

Vierailija
45/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esim. ne tv2:n teemaillassa " jumala-ilta" ollut uskovainen hihhuli nuori pari oli nokiamission tyyppejä.

Hihhuliusko ja järki ei pysy samassa päässä.

Sielunvihollinen eli paholainen pyrkii orjuuttamaan ihmiset ja hokee heille Jumalaa ei ole ja pyrkii kaikin tavoin erottamaan ihmiset Jumalasta ja halveksii uskovia ja kristinuskoa. Paholainen on Jumalan vihollinen ja pyrkii jumalaksi Jumalan paikalle ja pyrkii orjuuttamaan ihmiset valtansa alle.

Sinussakin puhuu sielunvihollisen ääni. Hänen orjansa olet.

Kunpa ihmiset tajuaisivat missä pimeydessä kulkevat ja että Jumala on valo tämän pimeyden keskellä. Vain Jeesus Kristus on tie Jumalan luokse takaisin Jumalan lapseksi jälleen.

Monet ovat paholaisen orjia ja onnettomia. Paholainen ajaa heitä tavoittamaan jotakin koko ajan jotakin, joka ei ole koskaan saavutettavissa ja se tekee heidät onnettomiksi. Monet ovat huumeiden, alkoholin ja kaikenlaisten riippuvuuksien orjia, monet kärsivät depressiosta, syömishäiriöistä, aggressiivisuudesta. Toiset äärimmillään ajautuvat itsemurhiin. Ja kaikki tämä paha vain siksi, että synti on erottanut heidät Jumalasta, kaiken hyvän ja rakkauden lähteestä.

Kaikki paha on peräisin paholaisesta, pahat ajatukset, pahat tunteet, pahat teot. Vain Jeesus Kristus on ainoa tie pelastautua pois paholaisen vallan alta ulos vapauteen, totuuteen, valoon!

Jumala on rakkaus. Jumalan luona on kotimme. Sinne me kuulumme, sillä Jumalan lapsia olemme ja Jumala on meidät luonut.

Älkää syöskö itseänne kadotukseen, kun pelastus on aivan ulottuvillanne ja antaa teille suuren vapauden ja onnen. Sen tien nimi on Jeesus Kristus. Pyytäkää häntä elämäänne, niin hän tulee.

Vierailija
46/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä Jumala näkee, mutta sinä et näe. Älä tule tänne tuomitsemaan ketään! Sinulle ei ole annettu mitään oikeutta siihen!

Jos täällä joku edustaa helvettiä niin se olet sinä itse.

Lordi on itse kertonut, että kun hän vetää hirviömaskin päälle, hänestä tulee joku muu. Hänen äänensä madaltuu ja persoonallisuus muuttuu. Paholainen menee häneen.

Lordi suorastaan kutsuu paholaista puoleensa. Jos tämä Tomi Putaansuu uskoisi Jumalaan, niin hän kavahtaisi kaikkea sitä mihin hän nyt sonnustautuu.

Vierailija
47/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se että laulajat olivat pukeutuneet hirviöiksi ei kerro eikä paljasta heidän pahuttaan eikä kiltteyttään. Siinä ei paljon järjen höyheniä tarvita että ymmärtää asian.

Vierailija
48/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaarallista tulla tänne arvostelemaan ja tuomitsemaan kenenkään tekoja.

Vierailija
49/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on hyvä esimerkki siitä. Ei kristityt poikkea tässä asiassa muista.

Ei saa olla sitä tai tätä, niin joudut helvettiin. Tai jos olet nuin tai näin niin joudut helvettiin.

Vierailija
50/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

78 sitä sinä ja minä ei tiedetä. Meille ei ole sitä valtaa anettu.

On vaarallista tulla tänne arvostelemaan ja tuomitsemaan kenenkään tekoja.

Me emme tiedä Jumalan teitä ja Jumalan suunnitelmia. Sillä, että hän päästää pahan vapaasti mellastamaan on oma tarkoituksensa. Raamatun profetiat ennustavat, että elämme lopun aikoja.

Googin sota häämöttää. Elämme hyvin vaarallista ajankohtaa. Lähitulevaisuudessa Venäjä hyökkää Iranin kanssa Israeliin. Israelin kansa on kaiken ydin.

Kun pyydätte Jeesusta elämäänne ja hän tulee, saatte ihmeellisellä tavalla uudet silmät, joilla nähdä, joilla erottaa hyvän ja pahan. Saatte uuden ymmärryksen, uuden elämän. Te synnytte uudestaan.

Vierailija
51/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ateisti, mutta järkeni ei ymmärrä, miten tähän euroviisuiluun on sotkettu helvetti ym. Olen yli nelikymppinen ja minullahan sitä pipo pitäisi kiristää, mutta taas kerran huomasin, että olenpa vapaamielinen ja suvaitsevainen. Pidän peukkuja Lordille. Muutenkin musiikkimakuni

on enempi rock kuin J. Sillanpää tai vastaavat. Iskelmä EI iske.

Vierailija
52/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaistetaan. Näytelmässä näyttlijä esittää paholaista tai Jeesusta. Se ei tee ihmisestä näiden hahmojen edustajaa. Nämä ovat näyttelijälle satuhahmoja eikä mitään muuta.

Sillä mitalla jolla sinä tuomitset tullaan sinut tuomitsemaan.

Lyhyesti sinä et näe näiden hahmojen taakse. Sinä näet vain sen mitä sinä itse haluat nähdä.

Vierailija
53/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä aloitus on hyvä esimerkki siitä. Ei kristityt poikkea tässä asiassa muista.

Ei saa olla sitä tai tätä, niin joudut helvettiin. Tai jos olet nuin tai näin niin joudut helvettiin.

Ikuisesta elämästä Jumalan, rakkauden luona. Jumala on kotimme, sieltä me olemme peräisin ja sinne me kuulumme, sillä Jumala, Isämme on meidän luojamme. Kadotus on sitä, että ihminen iäksi erotetaan Jumalasta. Hän on ikuisesti kuollut.

Kyse on siis elämästä tai kuolemasta. Jeesus voitti kuoleman vallan. Ne, jotka uskovat häneen ja antavat elämänsä Jeesukselle, pääsevät osaksi tästä ikuisesta elämästä.

Jeesus voitti kuoleman, kuolemalla kuoleman voitti. Niin paljon Jumala ihmiskuntaa rakasti, omia lapsiaan rakasti, että antoi meille mahdollisuuden tulla Jumalan lapseksi jälleen. Jeesus sovitti syntimme. Jeesus sovitti pahat tekomme. Tie Jumalan luo on Jeesus Kristus.

Vierailija
54/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta minussa ei puhu selunvihollinen sen paremmin kuin mikään muukaan mörrimöykky.

Uskotkos, jos sanon että olen onnellinen? Ilman jumalaa! En ole minkänn asian orja. Meidän perheessä ei ole väkivaltaa, huumeita, emme juo alkoholia. Ei masennusta, syömishäiriöitä tai muutakaan arkea suurempaa.

Olen iloinen, auttavainen ja ystävällinen ihminen. Autan naapurin mummoa siivouksessa hyvää hvyyttäni, saan siitä iloa itsellenikin.

En kulje pimeydessä, mikään ei minua orjuuta.

Ja kaikki tämä ilman jumalaa.

t.65

Vierailija:

Sielunvihollinen eli paholainen pyrkii orjuuttamaan ihmiset ja hokee heille Jumalaa ei ole ja pyrkii kaikin tavoin erottamaan ihmiset Jumalasta ja halveksii uskovia ja kristinuskoa. Paholainen on Jumalan vihollinen ja pyrkii jumalaksi Jumalan paikalle ja pyrkii orjuuttamaan ihmiset valtansa alle.

Sinussakin puhuu sielunvihollisen ääni. Hänen orjansa olet.

Kunpa ihmiset tajuaisivat missä pimeydessä kulkevat ja että Jumala on valo tämän pimeyden keskellä. Vain Jeesus Kristus on tie Jumalan luokse takaisin Jumalan lapseksi jälleen.

Monet ovat paholaisen orjia ja onnettomia. Paholainen ajaa heitä tavoittamaan jotakin koko ajan jotakin, joka ei ole koskaan saavutettavissa ja se tekee heidät onnettomiksi. Monet ovat huumeiden, alkoholin ja kaikenlaisten riippuvuuksien orjia, monet kärsivät depressiosta, syömishäiriöistä, aggressiivisuudesta. Toiset äärimmillään ajautuvat itsemurhiin. Ja kaikki tämä paha vain siksi, että synti on erottanut heidät Jumalasta, kaiken hyvän ja rakkauden lähteestä.

Kaikki paha on peräisin paholaisesta, pahat ajatukset, pahat tunteet, pahat teot. Vain Jeesus Kristus on ainoa tie pelastautua pois paholaisen vallan alta ulos vapauteen, totuuteen, valoon!

Jumala on rakkaus. Jumalan luona on kotimme. Sinne me kuulumme, sillä Jumalan lapsia olemme ja Jumala on meidät luonut.

Älkää syöskö itseänne kadotukseen, kun pelastus on aivan ulottuvillanne ja antaa teille suuren vapauden ja onnen. Sen tien nimi on Jeesus Kristus. Pyytäkää häntä elämäänne, niin hän tulee.

Vierailija
55/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätte että teitä vainotaan kyllä se asia taitaa olla toista päin.

Viimmeisin sota euroopassa muutama vuosi sitten. Muslimeja tapettiin ja raiskattiin ja pakotettiin piippu ohimolla kristityiksi. Jos ei suostunut pääsi matojen ruuaksi.

Vierailija
56/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinä olet väärässä sinun silmillä ei näe sitä mitä Jumala näkee. Älä ylennä itseäsi Jumalan tasolle.

Yksinkertaistetaan. Näytelmässä näyttlijä esittää paholaista tai Jeesusta. Se ei tee ihmisestä näiden hahmojen edustajaa. Nämä ovat näyttelijälle satuhahmoja eikä mitään muuta.

Hän syöksee lavalle tulta, mädännäisyyttä, kuolemaa ja helvettiä. Kristitylle täysin vieraita elementtejä. Jokainen kristitty vaistomaisesti kavahtaa tuollaista, mutta Lordi syöksee itsensä suoraan helvetin ytimeen.

Minä en ole tuominnut ketään, Olen sanonut, että Lordi edustaa paholaista, mutta en ole tuominnut häntä. Hyvän ja pahan erottaminen ei ole tuomitsemista vaan ainoastaan näkemistä.

Vierailija
57/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan toinen Jeesukseen uskova.

Vierailija
58/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on kaikkivaltias. Ei ole rakkautta jättää lastaan ruoskittavaksi ja tapettavaksi. Miksi Jumala vaatii uhrikseen oman lapsensa? Eikö ihmispolon pelastamiseksi olisi riittänyt vähempi. Eikö Jumalalla olisi ollut inhimillsempiä vaihtoehtoja. Miksi piti uhrata oma lapsi? Julmaa ja käsittämätöntä. Kaiken huipentuma on vielä se, että ihminen joutuu käristetyksi ikuisesti jos ei tähän sadistiseen käytäntöön usko.

Vierailija
59/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastaat kirjotukseeni?

t.65

Vierailija
60/66 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Väitätte että teitä vainotaan kyllä se asia taitaa olla toista päin.

Viimmeisin sota euroopassa muutama vuosi sitten. Muslimeja tapettiin ja raiskattiin ja pakotettiin piippu ohimolla kristityiksi. Jos ei suostunut pääsi matojen ruuaksi.

Lähi-idän maissa, Palestiinassa, Sudanissa, arabimaissa. Kristityksi kääntyneitä muslimeja vainotaan niin, että he eivät uskalla kertoa uskostaan, koska pelkäävät tulevansa tapetuksi.

Jeesus sanoi hedelmistään heidät tunnette. Mitä muuta ovat Mohammedin ja Islamin hedelmät kuin kuolemaa, väkivaltaa, tuhoa, alistamista, nöyryyttämistä.

Jeesus on rakkaus. Mohammed ei ole rakkaus, Mohammed on jotakin ihan jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän