Ovatko naapurinne kivoja?
Minä olen sattunut muuttamaan taloon, jossa on kivat naapurit. Jotkut tosin katsovat vuokralaisia hiukan alaspäin (itse en ole vuokralainen). Muuten ihan mukavaa porukkaa.
Entä teillä?
Kommentit (15)
On. Asutaan ok-talossa ja meillä on kolme rajanaapuria. Kaksi ovat tosi mukavia ja kolmansista on tullut ihan ystäviä.
Tervehditään, mutta muuten ei olla missään tekemisissä suurimman osan kanssa. Asukkaat ovat hiljaisia, mistä iso plussa heille.
Ei, mutta minun naapureilla on mukava naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Tervehditään, mutta muuten ei olla missään tekemisissä suurimman osan kanssa. Asukkaat ovat hiljaisia, mistä iso plussa heille.
Meillä myös huopatossutehdas. Ap
Iso talo, asukkaita löytyy joka lähtöön. Lähimmät naapurit ovat ihan ok, mikä on tietysti hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
En tunne. Enkä haluakkaan.
Sama. Olen asunut tässä kerrostalossa 21v. Enkä tunne heistä ketään, kun en vaan halua elämääni ylimääräistä ...Tervehdin kaikki mutta se jää siihen. Ystäviä on paljonkin ..
On, kun olen itse saanut valita heidät ja hän on paras ystäväni.
Uudehkoja naapureita. En vielä niin tunne hyvin. Moikataan vaan ohimennen joskus, ei aina.
Nooh... Ok-alueella ollaan. Takanamme oleva naapuri on omavaltainen, "valloitti" tontiltamme alueen omalle puuhamaalleen ja jälkikäteen vasta kysyi silloisilta talomme omistajilta, onko ok ja teetti siitä rasitepaperit... Rakennuksia heillä hurumykke ja tuskin yhdelläkään rakennusoikeutta. Onko muuten ok, että heidän pihasaunansa on alle metrin päässä rajastamme?
Yläkerran naapuri on mukava silloin kun on poissa. Muulloin sen elämä on huutoa ja hakkaamista aamusta yöhön. Omistuskämpissä häätö on melko vaikeaa.
Jotain ne mölisee. En ymmärrä niiden kieltä.
on