Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saas nähdä koska mies tajuaa etten enää pese

Vierailija
17.03.2013 |

Sen pyykkejä. Viikko nyt mennyt, kohta loppuu kalsarit.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuu oletpas pahis

Vierailija
2/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ikinä opi tajuamaan näitä... Miksi et pese? Samasta pyykkikorista ne kalsarit varmaan sinne koneeseen menee kuin muidenkin perheenjäsenten vaatteet.

Outoa touhua... ja hämmentävyyttä lisää se, että tällaista tehdään yllättävän monessa perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan hyvä näpäytys jos on joku patalaiska mies joka ei osallistu kotihommiin.

Vierailija
4/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 16:59"]

Mä en kyllä ikinä opi tajuamaan näitä... Miksi et pese? Samasta pyykkikorista ne kalsarit varmaan sinne koneeseen menee kuin muidenkin perheenjäsenten vaatteet.

Outoa touhua... ja hämmentävyyttä lisää se, että tällaista tehdään yllättävän monessa perheessä.

[/quote]

Se on vähän eri asia laittaa pyykkikorista ne vaatteet sinne koneeseen, kuin kerätä niitä kalsareita ja sukkia sängyn alta ja lattialta eri puolilta kotia.. En ole ap mutta tekis itelläki joskus mieli olla keräämättä ja pesemättä! :D

Vierailija
5/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta saa uusia puhtaita lisää.

Vierailija
6/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos pyykkikorissa on miehen likaiset kalsarit, niin kyllä ne samaan pesukoneeseen menee muiden kanssa. Ongelmana on se, että pyykkikoriin ei päädy kuin minun ja lasten vaatteita, loput eli miehen pyykit lojuu ties missä. En käytä aikaani niiden keräämiseen, joten olkoot likaisia.

Vierailija
7/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 17:04"]

[/quote]

Se on vähän eri asia laittaa pyykkikorista ne vaatteet sinne koneeseen, kuin kerätä niitä kalsareita ja sukkia sängyn alta ja lattialta eri puolilta kotia.. En ole ap mutta tekis itelläki joskus mieli olla keräämättä ja pesemättä! :D

[/quote]

Minä olen vaan työntänyt kaikki lattialla olevat vaatteet miehen kaappiin. Jos ihmettelee miksi kaapissa on likaisia vaatteita niin olen sanonut että tietääkseni likapyykkikori on likaisia varten ja muiden oletan olevan puhtaita --> siis kaappiin. Ja on kyllä vähentänyt vaatteiden lattialle tiputtelua. :D

Vierailija
8/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 17:04"]

[/quote]

[/quote]

Minä olen vaan työntänyt kaikki lattialla olevat vaatteet miehen kaappiin. Jos ihmettelee miksi kaapissa on likaisia vaatteita niin olen sanonut että tietääkseni likapyykkikori on likaisia varten ja muiden oletan olevan puhtaita --> siis kaappiin. Ja on kyllä vähentänyt vaatteiden lattialle tiputtelua. :D

Vierailija
9/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies saa alkaa hiiltyä jos huomaa että kalsarit alkaa huveta.

Vierailija
10/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 17:35"]

meillä mies saa alkaa hiiltyä jos huomaa että kalsarit alkaa huveta.

[/quote]

Mitä mä oikein kirjoitin... siis meillä mies alkaa hiiltyä...

siis saa-sana pois...

ed

Vierailija
11/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ikinä opi tajuamaan näitä... Miksi et pese? 

[/quote]

Minunkin tekee joskus mieli olla pesemättä. Mies kyllä tuo pyykkinsä pyykkikoriin, mutta välillä tuntuu että mies ei edes huomaa kuinka paljon aikaa ja vaivaa kotitöihin menee. Niiden kalsareiden lykkääminen koneeseen ei montaa sekuntia vie, mutta kun pesee ja kuviaa ne kaikki vaatteet ja taittelee kaappiin, niin kyllähän tuohonkin oma aikansa menee niiden kaikkien muiden kotitöiden lisäksi.

Voisi siis mies huomata että eivät ne pyykit itsestään peseydy.

Vierailija
12/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä... Taustalla on vähän muutakin kuin se etten ilkeyksissäni pese. Ja miehelle kyllä sanoin asiasta, muttei ottanut todesta..tai testaa pitääkö minun pokkani. pitää se.

Vierailija
13/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kerran suutuspäissäni päätöksen, että en enää ikinä pese miehen vaatteita enkä laita sille ruokaa. Vaan kuinkas kävikään? Omista ja lasten vaatteista en saanut täysiä koneellisia, ja pihinä ihmisenä luonto ei antanut periksi pestä vajaita koneellisia. Kiukku oli myös jo laantunut, joten tungin miehenkin kalsarit koneeseen.

Meillä mies kyllä pesee aina omat työvaatteensa, ja jos muutakin hänen pyykkiään on siinä näkösällä niin pesee myös ne, joten mikään näpäyttäminen ei meillä onnistuisi pyykkäämättä jättämisen muodossa.

Pesisi varmaan myös minun ja lastenkin pyykit, mutta olen kieltänyt sen ehdottomasti. Mulla kun on pyykkäämisessä oma järjestelmäni jota mies ei ymmärrä.

Siihen vedän rajan, että jokainen perheenjäsen huolehtii omat likapyykkinsä edes kodinhoitohuoneeseen asti. En ala metsästämään pyykkiä ympäri taloa, vaan jos pyykkiä ei ole, se on mulle vapaa päivä pyykin suhteen. Turha itkeä että ei ole puhtaita sukkia, jos ei ole toimittanut niitä pestäväksi.

Vierailija
14/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kyllä kaikki miehen vaatteet mutta kuivana panen ne pukuhuoneen tuolille.Siitä hän saa taitella ja panna ne itse kaappiin.Ei enää koskaan tule kysymystä mihin sinä olet pannut minun sukat,housut ymn.

Vierailija
15/15 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikuinen mies ei saa niitä likapyykkejään koriin, niin voi olla lattialta kaivelemissaan likaisissa. Kun tähän yhdistyy täydellinen väheksyntä toisen tekeemää työtä kohtaan ("ai miten niin pesit, konehan ne pesee") ja sängyn laidalle laitettu puhtaiden pino tyrkätään nukkumaan mennessä lattialle sinne likaisten sekaan, niin mittani täyttyy. Pesköön itse, vieköön pesulaan, ostakoon uusia tai pitäköön paskaisina. Ihan sama...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan