Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies runkkasi yöllä vieressäni :(

Vierailija
17.03.2013 |

Odotan toista lastamme viikolla 25 ja tämä raskaus poikkeaa edellisestä paljonkin seksihalujen suhteen, joita minulla ei vain yksinkertaisesti ole ollut. Ennen raskautta harrastimme useasti viikossa seksiä, nyt voi olla parin viikon taukokin. itse voisin olla täysin ilman, mutta annan säälistä välillä. Miehelleni tämä aika on varmasti vaikeaa, mutta on sanonut että jaksaa odottaa.

Nyt kuitenkin viime yönä heräsin siihen, että hän oli nostanut peiton pyllyni päältä ja raotti alushousujani ja runkkasi menemään. Järkytyin siitä niin, että esitin nukkuvani vaikka olo oli todella ahdistunut. Välillä hän painoi mulkkunsa emätintäni vasten ja jatkoi kädellään.. Tätä jatkui viitisen minuuttia ja ahdistukseni nousi korkealle, jolloin muka aloin yskimään ja "heräsin" siihen. Mies tällä välin oli äkkiä mennyt peiton alle "nukkumaan".

En nyt tiedä mitä ajatella. Toki miehellä on oikeus seksuaalisuuteensa ja hyvä vain että paineensa purkaa kätensä kautta eikä vieraissa, mutta että minua hyväksikäyttäen. Ja salaa, kun nukun. En maininnut yöllä mitään tuosta, vaan jatkoin uniani. Enkä haluaisi nolata miestäni kysymällä siltä tänään asiasta, mutta jotenkin haluaisin kertoa ettei se ollut mielestäni kivaa.

miten te toimisitte?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät nuku housut jaloissaan. Minä kuulun niihin jotka nukkuvat alasti. Oletko itse milloinkaan saanut oikeaa uniorgasmia, minä olen kokenut senkin...

Vierailija
102/107 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 11:14"]

...Itse kun en vaan hyödy mitenkään siitä että vain vispaan sitä vehjettä kädessäni kunnes mies laukee, tai otan suihin. Jota sitäkin tän ison möhömahan kanssa pitäisi tehdä niin että kyljelläni makaisin, mikä tuntuisi tyhmältä, kun ei voisi tehdä sitä kunnolla. 

Olen niin totaalisen täydellisen itsekeskeinen paska että raskausaikaan minun hyvinvointini on tärkein, varsinkin kun tuskin pääsee vessaankaan itkemättä kipujen takia. Mies saa olla tyytyväinen siihen että jaksan edes ruokaa laittaa tällä hetkellä...

[/quote]

Tämä hyöty on mielenkiintoinen juttu. Sä et siis voi tehdä mitään ilman että saat siitä itse hyötyä? Et edes sille omalle rakkaallesi? Kaikesta pitää tulla hyöty SINULLE jotta siihen suostut. Joku voisi kysyä, että onko se mies sinulle vain hyödyn kohde, siksikö sä sen kanssa olet, saadaksesi siitä maksimaalisen hyödyn?

Joo ymmärrän sen, että jos on kipeä yms. niin silloin ei seksiin tarvi suostua. En suostu minäkään. Mutta selitys on silloin se että on kipeä, ei se että siitä ei ole minulle hyötyä. Minusta hyöty on aika karu asia parisuhteessa. Ja se että asioita tehdään toiselle vain oman hyödyn takia.

Kyllä mä voin mieheni hoidella vaikkei siitä mulle ole varsinaisesti hyötyä. Tavallaan se että tekee toiselle hyvää, on minulle se hyöty. En tosin laske hyötyjä, enkä vaadi että niiden pitää mennä tasan tarkkaan tasan. Riittää, että kumpikin on suht tyytyväinen.

Minulle on jo helvetinmoinen hyöty, että mulla on tuo mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ruumis ei kuulu toiselle. Jos henkilö nukkuu, ei hän voi antaa suostumustaan seksiin, jolloin kyseessä on väkisinmakaaminen, ts. raiskaus.

Suuri osa kommentoijista edustaa ihmeellisen konservatiivista sovinismia. Ei miehellä ole oikeutta käyttää naista hyväkseen tämän tiedostamatta, kuten ei toisinkaan päin. Tilanne on tietenkin eri, jos lupa on jo aiemmin annettu - muttei muuten. Ennen 1900-luvun loppupuolta ei Suomessakaan tunnustettu parisuhteen sisällä tapahtuvaa raiskaamista, vaikka tämä olikin arkipäivää monelle. Onneksi nykypäivänä asia on toisin.

Ja ennen kuin kukaan alkaa haukkua "pihtarimuijaksi", olen nuori mieshenkilö. Mielestäni yksilön itsemääräämisoikeus (myös omasta ruumiistaan) on perustavia ihmisoikeuksia.

Vierailija
104/107 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 11:14"]Minä olen niin tylsä vaimo, ja inhottava, ja saan varmaan syyttää itseäni jos mies pettäisi, mutta en ymmärrä näitä "voithan ottaa suihin tai runkata kädellä jos ei yhdyntä kiinnosta"-tyyppejä.

Niin siis että homma menee niin että kun raskauteni takia minulla on hankalaa olla, niin miehen ei pitäisi joutua olemaan ilman/hoitamaan itseään, ja minulla on velvollisuus huolehtia miehen nautinnosta?

Itse kun en vaan hyödy mitenkään siitä että vain vispaan sitä vehjettä kädessäni kunnes mies laukee, tai otan suihin. Jota sitäkin tän ison möhömahan kanssa pitäisi tehdä niin että kyljelläni makaisin, mikä tuntuisi tyhmältä, kun ei voisi tehdä sitä kunnolla. 

Olen niin totaalisen täydellisen itsekeskeinen paska että raskausaikaan minun hyvinvointini on tärkein, varsinkin kun tuskin pääsee vessaankaan itkemättä kipujen takia. Mies saa olla tyytyväinen siihen että jaksan edes ruokaa laittaa tällä hetkellä.

Mutta ap:n ongelmaan, ymmärrän kyllä tavallaan että tulee likainen ja hyväksikäytetty olo tuosta. Että miksi mies ei voisi ottaa asian puheeksi kun olet hereillä, että sinulla on niin kiihottava pylly esim että ei kai haittaa jos mies runkkaa samalla kun katselee sinua... Sen sijaan että tekee sen salaa. 

Meilläkin seksi on nyt ollut sitä että mieheni saa kyllä katsella minua, ja jopa koskettaa vähän samalla kun runkkaa... 

Vaikka minulla on kaikkea muuta kuin haluttava olo, peräpukamia, ja iso vatsa, ja kaikkea muutakin....

[/quote]

Minä taas en ymmärrä ollenkaan naisena tuota asennetta.
Kyllä minä haluan ainakin tuottaa puolisolleni nautintoa, vaikka ei itsellä tekisikään mieli.
Olen ollut kaksi kertaa raskaana ja vaivoista huolimatta olen kyllä pystynyt ottamaan suihin ja käsin auttamaan.
Samalla otteella se keittokauha kädessä pysyy ja asentoja on muutakin kuin sänkyssä makaaminen.
En kestä näitä raskaus on sairaus ja minä minä minä.
Älä ihmettele jos miehesi joskus ottaa ja lähtee, parisuhteeseen tarvitaan kaksi.

Vierailija
105/107 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto. Mua kiihottais ainakin. Ja suorastaan rukoilen et mies ottaiskin joskus kysymättä tai heräis siihen et se nais mua. Mut ei...pihtaa. Mä oon niin puutteessa et kun katson sen kuvaa luurista niin kiihotun siihen pisteeseen et saan orgasmin. Itseasiassa kolme...tai nyt jo 6 orgasmia tänään. Sit itken. Jumalauta mä kaipaan sen kehoa ja rakastelua tai kun se heittää sängylle ja suutelee ahnaasti ja sanoo kuka määrää ja näyttää sen...jos vaikka itkisi taas.

Vierailija
106/107 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 12:28"]Ap, jouduit seksuaalirikoksen uhriksi. Tuossa oli kyseessä seksuaalinen hyväksikäyttö tai  raiskauksen yritys. Entä jos et olisi keskeyttänyt tilannetta, olisikohan mies myös työntynyt sisällesi? Silloin se olisi ollut raiskaus.

Suosittelen, että soitat Tukinaisen raiskauskriisipäivystykseen ja keskustelet asiasta. Se varmasti auttaa sinua kokoamaan ajatuksia ja hahmottamaan tilannetta.

[/quote]

Kröhöm, muutenkin mielestäni vähän typerä vastaus, vaikka ymmärränkin ap:n ahdistuksen. Sanon vaan tosta tukinaisen verkkopalvelusta että ei kyllä mua missään lakiasioissa tai vastaavassa autettu kun kerroin (ekaa kertaa yksityiskohtasemmin) siitä kun entinen poikaystäväni oli raiskannut minut. Kysyin mitä voisin tehdä asialle ja käskettiin mennä hoitoon. Psykologille meno ei oikeen helpota jos itse on jo todennut että ei saisi oikeanlaista apua sieltä, ja haluaisi jotain seuraamuksia sille kusipäälle tapahtuneesta. Vastauksesta tullut olo oli siis: haista vittu ja mee hoitoon koska oma ongelmasi se on

Vierailija
107/107 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinussa olisi edes hiukan naista niin ottaisit tottakai suihin ukoltasi! Kyllä runkkaaminen loppuu kun äijäsi saa edes pari kertaa viikossa kunnolla päätä loppuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi