Mies runkkasi yöllä vieressäni :(
Odotan toista lastamme viikolla 25 ja tämä raskaus poikkeaa edellisestä paljonkin seksihalujen suhteen, joita minulla ei vain yksinkertaisesti ole ollut. Ennen raskautta harrastimme useasti viikossa seksiä, nyt voi olla parin viikon taukokin. itse voisin olla täysin ilman, mutta annan säälistä välillä. Miehelleni tämä aika on varmasti vaikeaa, mutta on sanonut että jaksaa odottaa.
Nyt kuitenkin viime yönä heräsin siihen, että hän oli nostanut peiton pyllyni päältä ja raotti alushousujani ja runkkasi menemään. Järkytyin siitä niin, että esitin nukkuvani vaikka olo oli todella ahdistunut. Välillä hän painoi mulkkunsa emätintäni vasten ja jatkoi kädellään.. Tätä jatkui viitisen minuuttia ja ahdistukseni nousi korkealle, jolloin muka aloin yskimään ja "heräsin" siihen. Mies tällä välin oli äkkiä mennyt peiton alle "nukkumaan".
En nyt tiedä mitä ajatella. Toki miehellä on oikeus seksuaalisuuteensa ja hyvä vain että paineensa purkaa kätensä kautta eikä vieraissa, mutta että minua hyväksikäyttäen. Ja salaa, kun nukun. En maininnut yöllä mitään tuosta, vaan jatkoin uniani. Enkä haluaisi nolata miestäni kysymällä siltä tänään asiasta, mutta jotenkin haluaisin kertoa ettei se ollut mielestäni kivaa.
miten te toimisitte?
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:58"]
Itse olen kanssa herännyt kerran mieheni kosketteluun ja mielestäni se oli todella kiihottavaa! Mutta, meillä oli puhuttu asiasta etukäteen ja mies ei ikinä haluaisi tehdä minulle mitään mistä en pidä.
Teillä on varmaan ollut joku väärinkäsitys nyt. Puhukaa, mies ei välttämättä ymmärrä tehneensä väärin.
[/quote]
Meillä on avovaimon kanssa sellaiset välit, että en voi raiskata häntä (näin hän itse asian selitti). Jos hän nukkuu ja alan varovasti vaikka panemaan, niin hän herää ja nauttii tilanteesta. Myös sidonta, yms leikkeihin olen joutunut totuttelemaan vaimon pyynnöstä. Ei ole ollut ikinä sellaista hetkeä, että hän ei olisi halunnut seksiä kanssani.
Kukin tehköön suhteissaan sovittujen sääntöjen mukaan, tai ilman sääntöjä, kuten meillä.
Rauhallista loppuvuotta ja pyhiä. ;)
Miehesi on seksuaalisesti kieroutunut psykopaatti.
KAMALIA miehiä teillä jos täytyy erikseen sanoa ettei nukkuvaa naida. EI TIETENKÄÄN naida!!!!
mitä helvetin runkkareita. Toista PITÄÄ kunnioittaa. Toiseen ei kajota nukkuessa. herra jumala.
Mitä tekopyhiä pihtarimuijia täällä oikeesti on??? Minua naisena kiihotti lukea tuo AP:n kuvaus, ja ajattelin ensimmäiseksi, että voi miesparkaa!! Minulla olisi tuollaiselle miehelle paljon annettavaa, hitto soikoon!! Pitäisikö tässä itsekin ruveta harkitsemaan rikosilmoitusta, kun meillä miehen kanssa (nyt jo ex) oli usein niin, että kun alasti nukuttiin lusikassa niin mies sai nukkuessa erektion ja monta kertaa oli tilanne, että penis oli melkein sisälläni kun nukuin :D Oi kauheaa, en olekaan ollenkaan tiennyt että se oli törkeää hyväksikäyttöä :D
Siis raiskaus avioliitossa on "imartelevaa" mutta ei muuten. Voi jestas teitä.
Mun mieheni on tehnyt samaa mulle. Olen miettinyt eroa.
Miten se sun peppun päältä nosti peittoa mutta hinkkasi munaa sun emättimeen?
Ja tuon lisäksi tunkenut sormiaan sisälleni jne.. Ja mielestäni minulla on oikeus valita milloin minuun kosketaan ja miten. Että pistää vihaksi tuollaiset lampaat "olisin imarreltu plaaplaaplaa"
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 10:12"]Kyllä minä näen, että naisella on velvollisuus huolehtia miehen seksuaalisista tarpeista vaikka itseä ei kiinnostaisi. Olen itsekin raskaana viikolla 19 ja halut ovat menneet täysin (ennen halusin sen 3 kertaa päivässä), mutta annan miehelle aina kun hän haluaa. Olen sanonut, että minut saa ottaa aina kun haluaa, ja pyrin tekemään itsekin aloitteita, vaikkei haluja olekaan.
[/quote]
Mikä ihmeen Afganistan tämän listan kotimaa on?
Olen lukenut vastaavanlaisia keskusteluja siitä kun mies on naisen nukkuessa runkannut tämän päälle, ei siis edes emättimeen vaan vaikka selkään, ja silloin on tullut kauhistelevia kommentteja, mm. paljon jätä se sika-kommentteja ja muita. Tässä odotin samanlaisia, mutta yllätyin ja järkytyin jopa aika pahasti, miten täällä pidetään ap:n miehen toimintaa hyväksyttävänä ja jopa kivana. Tykkäiaittekö itse, jos teidän nukkuessa, jolloin ette voi siis ilmaista tahtoanne, joku runkkaisi päällenne ja jopa koskisi peniksellä emätintä? Tuohan ON vähintäänkin seksuaalista hyväksikäyttöä, ellei jopa raiskaus. Miten täällä voidaan suhtautua niin hyväksyvästi miehen toimintaan? Tuohan on täysin väärin!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 08:59"]
Odotan toista lastamme viikolla 25 ja tämä raskaus poikkeaa edellisestä paljonkin seksihalujen suhteen, joita minulla ei vain yksinkertaisesti ole ollut. Ennen raskautta harrastimme useasti viikossa seksiä, nyt voi olla parin viikon taukokin. itse voisin olla täysin ilman, mutta annan säälistä välillä. Miehelleni tämä aika on varmasti vaikeaa, mutta on sanonut että jaksaa odottaa.
Nyt kuitenkin viime yönä heräsin siihen, että hän oli nostanut peiton pyllyni päältä ja raotti alushousujani ja runkkasi menemään. Järkytyin siitä niin, että esitin nukkuvani vaikka olo oli todella ahdistunut. Välillä hän painoi mulkkunsa emätintäni vasten ja jatkoi kädellään.. Tätä jatkui viitisen minuuttia ja ahdistukseni nousi korkealle, jolloin muka aloin yskimään ja "heräsin" siihen. Mies tällä välin oli äkkiä mennyt peiton alle "nukkumaan".
En nyt tiedä mitä ajatella. Toki miehellä on oikeus seksuaalisuuteensa ja hyvä vain että paineensa purkaa kätensä kautta eikä vieraissa, mutta että minua hyväksikäyttäen. Ja salaa, kun nukun. En maininnut yöllä mitään tuosta, vaan jatkoin uniani. Enkä haluaisi nolata miestäni kysymällä siltä tänään asiasta, mutta jotenkin haluaisin kertoa ettei se ollut mielestäni kivaa.
miten te toimisitte?
[/quote]Jos miehen penis on 'mulkku' (myös kusipäätä tarkoittaa) ja naisen onkalo sievästi 'emätin' teidän taloudessanne, niin en ihmettele ongelmia.
miten te toimisitte?
[/quote]
No sori kulta. Voin ensi yönä pissiä pyllyysi <3
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 09:11"]Ei jumalauta mitä juttua. Mies on kiihottunut vaimostansa ja täällä syytetään sairaaksi raiskaajaksi. Toivottavasti mies tajuaa lähteä ja etsii vähemmän häiriintyneen vaimon.
Meillä ei kyllä pidetä runkkausta millään asteella sairaana, teki sen kumpi tahansa.
[/quote] Jos koskee peniksellä vaimon emätintä tämän nukkuessa, niin kyllä se on vähintäänkin hyväksikäyttöä. Runkkauksessa ei mitään, mutta jos sen tekee naisen päälle ja jopa sisään, niin tietenkin se on väärin lukiko täällä suurin osa tekstiä edes kokonaan?!
Itse olen kanssa herännyt kerran mieheni kosketteluun ja mielestäni se oli todella kiihottavaa! Mutta, meillä oli puhuttu asiasta etukäteen ja mies ei ikinä haluaisi tehdä minulle mitään mistä en pidä.
Teillä on varmaan ollut joku väärinkäsitys nyt. Puhukaa, mies ei välttämättä ymmärrä tehneensä väärin.
Ei kuulu asiaan, mutta mitä nämä raskaudenaikaiset peräpukamat ovat? :O Tuleeko niitä kaikille ja miksi?
Väärin, sairasta ja oksettavaa. Ei muuta sanottavaa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:39"]Ja tuon lisäksi tunkenut sormiaan sisälleni jne.. Ja mielestäni minulla on oikeus valita milloin minuun kosketaan ja miten. Että pistää vihaksi tuollaiset lampaat "olisin imarreltu plaaplaaplaa"
[/quote]
Tuossa tilanteessa hyvä vaimo olisi auttanut miestään tulemaan antamalla edes käsihoidon. Paras olisi tietysti suikkari nukkumaan käydessä niin mieskin voi nukkua rauhassa ilman että tarvitsee äkistellä kivikova kalu kädessä ja palleissa sellainen paine että sattuu.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 09:08"]Vaikka mullakaan ei tässä raskaudessa ole seksihaluja juuri ollut niin tuosta olisin jopa minä kiihottunut!
Mitään pahaa en kykene tuossa kyllä näkemään mitenkään päin..
[/quote]
Jep. Apee mieti sitä, että jopa silloin kun miehesi vetää käteen ajattelee hän sinua, eikä ketään muuta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 12:19"]
Onneksi mun mies ei ahdistu noin herkästi kuin ap. Minulla on haluja kuin pienellä kylällä ja mieheni lentää tällä hetkellä aika matalalentoa... Masturboin lähes joka yö mieheni kyljessä, joskus jopa työnnän pääni hänen ihanaa selkäänsä vasten. Joskus mies rutistaa kainaloonsa laukeamiseni jälkeen, joskus nukkuu kuin tukki puuhailuistani välittämättä. Oispa ahdistavaa jos pitäis joka kerta pyytää lupa! Miksi toisen seksuaalisuus on niin ahdistavaa, siis parisuhteessa, sun rakkaan. Ymmärtäisin täysin jos kyseessä olisi joku tuntemattomampi...
[/quote]
Siis... vertaatko oikeasti sitä, että masturboit tajuissaan olevan miehesi seurassa ja painat päätäsi häneen selkäänsä siihen, että ap on ollut tiedottomassa tilassa ja mies on mm. painellut penistään ap:n vaginaa vasten? Oikeasti? Vai kuuluuko sinun masturbointiisi se, että hierot tajuttoman miehesi penistä ja painelet vaikka hänen peräaukkoaan?
Katselu on minusta ihan ok, mutta kyllä jokainen järkevä keskustelee etukäteen, että onko toiseen lupa kajota kesken unien. Monelle voi tällaisesta itsemääräämisoikeuden menettämisestä tulla likainen ja inhottava olo.
miten te toimisitte?
[/quote]
Olisikohan sinun syytä lähteä puhumaan vaikka psykologin kanssa ongelmistasi?
Itse ehdottaisin miehelle, että hän herättää minut ensin ja hoitelee itsensä sitten loppuun vaikka noin miten kerroit. Tuon jälkeen voisimme kietoutua toistemme syleilyyn ja suudella.