Mikä sängyksi aikuiselle lapselle kylään tullessa
Ei nyt varaa sänkyyn tms, on vaan ilmapatja ja ohut patja lattialle. Itse nukumme vuodesohvalla. Toinen lapsi makkarissa sängyssä. Molemmat lapset siis tulee kylään joiksikin päiviksi. Ovat aikuisia
Kommentit (18)
Mun vanhemmilla on taitettava vierassanky, mutta musta se on liian heiluva jotenkin en osaa nukkua siinä. Vuodesohva on paras. Tai sellainen vuodetuoli en tiedä sille oikeaa nimeä mutta pienempi (ja halvempi) kuin sohva. Siinäkin aikuinen ihminen nukkuu mainiosti.
Mulla on sellainen parisängyn kokoinen, 50 cm korkea ilmapatja. Menee pieneen tilaan tyhjänä pussiinsa, ja helppo täyttää kun siinä on moottori, sen kun vääntää vivun täytä asentoon ja odottaa 3 minuuttia.
Toinen lapsi nukkuu siis yksin parisängyssä ja toisen kohdalla mietitään, laitetaanko lattialle nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen taitettava vierassänky on kätevä.
Paremmin minä nukun uusilla sähkökäyttöisillä ilmapatjoilla! Nopeasti täyttää ja tyhjentää ja parasta on että mahtuu kaappii pieneen mukana tulevaan pussiin!
Vanhemmat nukkuu makkarissa omassa sängyssään ja kersat olkkarin sohvalla ja patjalla
Patja lattialla on ihan hyvä, kunhan ei ole liian ohut. Meillä lapset tykkää tästä vaihtoehdosta enemmän kuin sängyistä.
Korkea ilmapatja on paras nukkuu kylässä
Ohutkin patja lattialla riittää jos lapset ei ole kovin lihavia ja kärsi kuorsaamisesta ja/tai uniapneasta.
Vierailija kirjoitti:
Taitettava
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/home4you-greca-lisavuode
Näyttää kyllä todella hirveältä!
Lapsi nukkuu vanhassa omassa sängyssään, omassa huoneessaan.
On olemassa vierassänkyjä 3 jalkaosalla. Saa paksumman patjan. Esimerkkikuva. Sitten on ilmatäytteisiä mutta niihin ei kannata nukahtaa kännykän kanssa, jos puhelin kuumenee.
Sellainen taitettava vierassänky on kätevä.