Mies runkkasi yöllä vieressäni :(
Odotan toista lastamme viikolla 25 ja tämä raskaus poikkeaa edellisestä paljonkin seksihalujen suhteen, joita minulla ei vain yksinkertaisesti ole ollut. Ennen raskautta harrastimme useasti viikossa seksiä, nyt voi olla parin viikon taukokin. itse voisin olla täysin ilman, mutta annan säälistä välillä. Miehelleni tämä aika on varmasti vaikeaa, mutta on sanonut että jaksaa odottaa.
Nyt kuitenkin viime yönä heräsin siihen, että hän oli nostanut peiton pyllyni päältä ja raotti alushousujani ja runkkasi menemään. Järkytyin siitä niin, että esitin nukkuvani vaikka olo oli todella ahdistunut. Välillä hän painoi mulkkunsa emätintäni vasten ja jatkoi kädellään.. Tätä jatkui viitisen minuuttia ja ahdistukseni nousi korkealle, jolloin muka aloin yskimään ja "heräsin" siihen. Mies tällä välin oli äkkiä mennyt peiton alle "nukkumaan".
En nyt tiedä mitä ajatella. Toki miehellä on oikeus seksuaalisuuteensa ja hyvä vain että paineensa purkaa kätensä kautta eikä vieraissa, mutta että minua hyväksikäyttäen. Ja salaa, kun nukun. En maininnut yöllä mitään tuosta, vaan jatkoin uniani. Enkä haluaisi nolata miestäni kysymällä siltä tänään asiasta, mutta jotenkin haluaisin kertoa ettei se ollut mielestäni kivaa.
miten te toimisitte?
Kommentit (107)
Meillä anaaliseksi oli tuohon aikaan kovassa suosiossa, mies tykkäsi kovasti siitä.
Minä olen niin tylsä vaimo, ja inhottava, ja saan varmaan syyttää itseäni jos mies pettäisi, mutta en ymmärrä näitä "voithan ottaa suihin tai runkata kädellä jos ei yhdyntä kiinnosta"-tyyppejä.
Niin siis että homma menee niin että kun raskauteni takia minulla on hankalaa olla, niin miehen ei pitäisi joutua olemaan ilman/hoitamaan itseään, ja minulla on velvollisuus huolehtia miehen nautinnosta?
Itse kun en vaan hyödy mitenkään siitä että vain vispaan sitä vehjettä kädessäni kunnes mies laukee, tai otan suihin. Jota sitäkin tän ison möhömahan kanssa pitäisi tehdä niin että kyljelläni makaisin, mikä tuntuisi tyhmältä, kun ei voisi tehdä sitä kunnolla.
Olen niin totaalisen täydellisen itsekeskeinen paska että raskausaikaan minun hyvinvointini on tärkein, varsinkin kun tuskin pääsee vessaankaan itkemättä kipujen takia. Mies saa olla tyytyväinen siihen että jaksan edes ruokaa laittaa tällä hetkellä.
Mutta ap:n ongelmaan, ymmärrän kyllä tavallaan että tulee likainen ja hyväksikäytetty olo tuosta. Että miksi mies ei voisi ottaa asian puheeksi kun olet hereillä, että sinulla on niin kiihottava pylly esim että ei kai haittaa jos mies runkkaa samalla kun katselee sinua... Sen sijaan että tekee sen salaa.
Meilläkin seksi on nyt ollut sitä että mieheni saa kyllä katsella minua, ja jopa koskettaa vähän samalla kun runkkaa...
Vaikka minulla on kaikkea muuta kuin haluttava olo, peräpukamia, ja iso vatsa, ja kaikkea muutakin....
En naisena ymmärrä, miten tuosta saa noin suuren ongelman. Ehkä hormoonit aiheuttaa sen, että tästä asiasta tulee melkein itku silmään. En vain itse näkisi mitään ongelmaa tuossa.
No jos meinaat sanoa miehelle, että se ei ollut kivaa, niin miten odotat, että keskustelu jatkuu? Mitä ehdotat tilalle?
Miksi seksistä pitäisi aina hyötyä itse jotain, kuten nro 12 valittaa? Miksei voi välillä ihan epäitsekkäästi antaa kumppanilleen nautintoa silloinkin, kun seksi ei syystä tai toisesta onnistu? Vähän mielikuvitusta kehiin, niin onnistuu silloinkin, jos raskaana on tukala olo.
Mies teki väärin, se on itsestään selvää. Edellisessä suhteessa heräsin muutaman kerran siihen, että mies tunki kalunsa pimppaani tai suuhuni, ja voin kyllä sanoa, että ei todellakaan ole mitenkään ihanaa herätä tuollaiseen. Ei kiihota ei, kun joku aivan yllättäen etukäteen tietämättäni alkaa naida minua. Raiskaukselta se tuntuu. Nykyiselle miehelleni tein heti alkuunsa selväksi sen, että minuun ei kajota millään tavalla minun nukkuessani, ja jos alkaa yöllä panettaa aivan ylivoimaisesti, sitten on ensin herätettävä minut ennen kuin tekee mitään muuta.
Ap voisi sanoa miehelleen, että häntä häiritsi tosi paljon se, että mies kosketteli häntä salaa ja että sitä ei saa tapahtua uudelleen. Jos mies haluaa runkata ja kosketella ilman varsinaista yhdyntää, sen täytyy tapahtua niin, että ap on suostunut siihen etukäteen. Siis ensin vaimo hereille (tai illalla ennen kuin on ehtinyt nukahtaa) ja sitten runkkamaan ja alastomia paikkoja katselemaan ja silittelemään, luvan kanssa.
Jokaisella on tietysti oikeus seksuaaliseen koskemattomuuteen ihan omilla ehdoillaan, mutta mun on ainakin tosi vaikea käsittää, miten tuollainen voisi haitata ketään. Mun mielestä olis kiva vaan.
Onko teillä hyvät ja avoimet keskusteluvälit seksistä ja seksuaalisuudesta? Jos ei, niin niitä kannattaa yrittää harjoitella, tulee yleensä tarpeeseen sitten synnytyksen jälkeen ja pikkuvauva-aikana.
Onneksi mun mies ei ahdistu noin herkästi kuin ap. Minulla on haluja kuin pienellä kylällä ja mieheni lentää tällä hetkellä aika matalalentoa... Masturboin lähes joka yö mieheni kyljessä, joskus jopa työnnän pääni hänen ihanaa selkäänsä vasten. Joskus mies rutistaa kainaloonsa laukeamiseni jälkeen, joskus nukkuu kuin tukki puuhailuistani välittämättä. Oispa ahdistavaa jos pitäis joka kerta pyytää lupa! Miksi toisen seksuaalisuus on niin ahdistavaa, siis parisuhteessa, sun rakkaan. Ymmärtäisin täysin jos kyseessä olisi joku tuntemattomampi...
Ap, jouduit seksuaalirikoksen uhriksi. Tuossa oli kyseessä seksuaalinen hyväksikäyttö tai raiskauksen yritys. Entä jos et olisi keskeyttänyt tilannetta, olisikohan mies myös työntynyt sisällesi? Silloin se olisi ollut raiskaus.
Suosittelen, että soitat Tukinaisen raiskauskriisipäivystykseen ja keskustelet asiasta. Se varmasti auttaa sinua kokoamaan ajatuksia ja hahmottamaan tilannetta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 12:19"]
Onneksi mun mies ei ahdistu noin herkästi kuin ap. Minulla on haluja kuin pienellä kylällä ja mieheni lentää tällä hetkellä aika matalalentoa... Masturboin lähes joka yö mieheni kyljessä, joskus jopa työnnän pääni hänen ihanaa selkäänsä vasten. Joskus mies rutistaa kainaloonsa laukeamiseni jälkeen, joskus nukkuu kuin tukki puuhailuistani välittämättä. Oispa ahdistavaa jos pitäis joka kerta pyytää lupa! Miksi toisen seksuaalisuus on niin ahdistavaa, siis parisuhteessa, sun rakkaan. Ymmärtäisin täysin jos kyseessä olisi joku tuntemattomampi...
[/quote]
Ap kirjoitti "Nyt kuitenkin viime yönä heräsin siihen, että hän oli nostanut peiton pyllyni päältä ja raotti alushousujani ja runkkasi menemään. Järkytyin siitä niin, että esitin nukkuvani vaikka olo oli todella ahdistunut. Välillä hän painoi mulkkunsa emätintäni vasten ja jatkoi kädellään.. Tätä jatkui viitisen minuuttia ja ahdistukseni nousi korkealle, jolloin muka aloin yskimään ja "heräsin" siihen. Mies tällä välin oli äkkiä mennyt peiton alle "nukkumaan"."
Jos mies olisi otsikon mukaan vain runkannut vieressä, asia olisi varmaan ookoo. MInäkin runkkaan mieheni vieressä välillä, mutta en hiero itseäni sen pippeliä vastaan sillä hetkellä. Toki jos olen oikein kiimassa saatan herätellä ja ehdotella =)
Mutta kyllä minäkin olisin vain jäänyt kai odottamaan että ihanko oikeasti se aikoo panna mua kun nukun!? Ja ollut ehkä tyytyväinen siihen että tyytyi runkkaamaan, mutta silti olisi ahdistanut, se etten saa edes nukkua rauhassa, vaan miehellä on jotenkin oikeus käyttää vartaloani hyväkseen sillä aikaa kun nukun.
Ymmärrän, miksi ahdistuit kyseisessä tilanteessa. Ajattelen toisaalta niin, että miehesi kiihottui katsoessaan vaimoaan ja halusi tämän ns. osallistuvan tilanteeseen. Pystyisitkö ajattelemaan, että miehesi rakastaa ja haluaa sinua. En näe tilannetta raiskauksena, vaan miehesi toiveena. Hän ei varmstikaan halunnut loukata sinua mitenkään.
Kyllä on ihan naurettavia juttuja siis naimisissa olevilta aikuisilta ihmisiltä. Puhukaa asianne mitä ihmeen tuppisuita ootte!
No mitä tossa nyt on. Ite heräsin siihen kun mies jyysti mua ihan kympillä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 12:28"]
Ap, jouduit seksuaalirikoksen uhriksi. Tuossa oli kyseessä seksuaalinen hyväksikäyttö tai raiskauksen yritys. Entä jos et olisi keskeyttänyt tilannetta, olisikohan mies myös työntynyt sisällesi? Silloin se olisi ollut raiskaus.
Suosittelen, että soitat Tukinaisen raiskauskriisipäivystykseen ja keskustelet asiasta. Se varmasti auttaa sinua kokoamaan ajatuksia ja hahmottamaan tilannetta.
[/quote]
Onko tää kirjoitettu tosissaan?
Mä en voi käsittää ap:ta tai näitä "IIIK, SE OLI RAISKAUS". Siis AVIO?MIEHESI haluaa sínua, pitää himoittavana, koskettelee ja katselee, kun runkkaa (olit sitten unessa tai et), niin sinä kiljut kuinka AHDISTAVAA SE ON?? Mitä helvettiä? Samaan hengen vetoon kerrot kuinka annat ukolles JOSKUS SÄÄLISTÄ!?!! Miehesi haluissa ei ole mitään vikaa/väärää, vaikka itse oletkin haluton, joten miksi et suo hänelle oikeutta siihen? Itselläni ei ollut haluja raskaana ollessa, mutta silti kunnioituksesta ja rakkaudesta miestäni kohtaan soin hänelle nautinnon, käsillä, suulla tai panemalla. Tuskin mieskään sai mitään erityisiä kiksejä hieroessaan seisomatyöstä kipeytynyttä selkääni ja jalkojani, mutta teki sen samasta syystä. Avioliittoon kuuluu mielestäni se että haluaa toiselle hyvää ja haluaa että toinenkin on onnellinen. Ehkä ap:n mies olisi voinut toimia noin ap:n valveilla olessa, mutta jos tarpeeksi monta kertaa jo tullut torjutuksi eikä halunnut kokea sitä pettymystä taas kerran, päätti toimia noin..?
Miehellä ei ole oikeutta käyttää vaimonsa vartaloa omaan nautintoonsa ilman vaimon lupaa. Sama toisinpäin. Katselu vielä on ok, ja jos jossain saunassa alkaa vahingossa seisoa, sille ei voi mitään ja voi olla ihan hauskakin tilanne. Mutta jos vaimo nukkuu, mies ei todellakaan saa ruveta panemaan vaimoa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 13:07"]
Mä en voi käsittää ap:ta tai näitä "IIIK, SE OLI RAISKAUS". Siis AVIO?MIEHESI haluaa sínua, pitää himoittavana, koskettelee ja katselee, kun runkkaa (olit sitten unessa tai et), niin sinä kiljut kuinka AHDISTAVAA SE ON?? Mitä helvettiä? Samaan hengen vetoon kerrot kuinka annat ukolles JOSKUS SÄÄLISTÄ!?!! Miehesi haluissa ei ole mitään vikaa/väärää, vaikka itse oletkin haluton, joten miksi et suo hänelle oikeutta siihen? Itselläni ei ollut haluja raskaana ollessa, mutta silti kunnioituksesta ja rakkaudesta miestäni kohtaan soin hänelle nautinnon, käsillä, suulla tai panemalla. Tuskin mieskään sai mitään erityisiä kiksejä hieroessaan seisomatyöstä kipeytynyttä selkääni ja jalkojani, mutta teki sen samasta syystä. Avioliittoon kuuluu mielestäni se että haluaa toiselle hyvää ja haluaa että toinenkin on onnellinen. Ehkä ap:n mies olisi voinut toimia noin ap:n valveilla olessa, mutta jos tarpeeksi monta kertaa jo tullut torjutuksi eikä halunnut kokea sitä pettymystä taas kerran, päätti toimia noin..?
[/quote]
Nimenomaan "haluaa toiselle hyvää", siis tietoisesti. Sitähän ei ap:lta lainkaan kysytty. Mies otti minkä halusi eikä lainkaan kysynyt, haluaako ap, että hänen intiimipaikkojaan kouritaan hänen nukkuessaan, kun hän ei ole antanut lupaa koskea itseään eikä ole ollut kiihottunut tilanteesta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 13:07"]
[/quote]
Nimenomaan "haluaa toiselle hyvää", siis tietoisesti. Sitähän ei ap:lta lainkaan kysytty. Mies otti minkä halusi eikä lainkaan kysynyt, haluaako ap, että hänen intiimipaikkojaan kouritaan hänen nukkuessaan, kun hän ei ole antanut lupaa koskea itseään eikä ole ollut kiihottunut tilanteesta.
[/quote]
Montas vuotta ap ja mies ovat olleet yhdessä? Jos tuosta tulee ap:lle paha mieli, eikö nämä rajat olisi pitänyt sopia puhumalla jo ajat sitten?
Itse olen masturboinut useamman kerran aviovuoteessa, kun vaimo nukkunut. En ole kättänyt hänen kättään vaan ihan itse vienyt loppuun. Jos vaimo kysyy "lammikosta" olen sanonut, että näin seksiunia ja heräsin kun laukesin. Vaimoni saa käydä vieraissa ja meillä on kiihkeitä jaksoja niiden jälkeen mutta noin kuukaudessa "suhteemme viilenee" ja masturboin melko usein, kunnes vaimo käy taas "opintomatkalla"...
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 13:26"]
Itse olen masturboinut useamman kerran aviovuoteessa, kun vaimo nukkunut. En ole kättänyt hänen kättään vaan ihan itse vienyt loppuun. Jos vaimo kysyy "lammikosta" olen sanonut, että näin seksiunia ja heräsin kun laukesin. Vaimoni saa käydä vieraissa ja meillä on kiihkeitä jaksoja niiden jälkeen mutta noin kuukaudessa "suhteemme viilenee" ja masturboin melko usein, kunnes vaimo käy taas "opintomatkalla"...
[/quote]
Mistä lammikosta? Etkö osaa laueta vaikka nenäliinaan? Kuvottavaa ajatella, että te nukutte spermasta märissä lakanoissa. Kai sinulla olisi se lammikko siell housuissa, jos olisit seksiunia nähnyt.
Yök!!Mä kyllä sanoisin ukolle tuosta, hienovarasesti mut kuitenki..Oma ukko joutu tuon asian kanssa aika koville, siis oleen ilman kun mulla oli tosi vaikea raskaus. Siis keskenmenovaara yms, eikä sit haluja tippaakaan. Mutta ei ukko valittanu eikä tarvinu vieraissa käydä.