Pitkän parisuhteen nainen: häiritseekö sinua että nuoret naiset katselevat avoimen kiinnostuneena miestäsi?
Vai hyväksytkö sen eikä aiheuta ongelmia sinulle
Kommentit (87)
Minkä ikäisiä ovat nuoret naiset?
Vierailija kirjoitti:
Noh. Mun exää nuoremmat naiset ei katselleet ainakaan silloin kun mä olin näkemässä. Mutta exä kyllä kuolasi niitä nuorempia naisia. Olin niin naiivi että ajattelin ettei se haittaa, saapihan sitä katsella. Ja niin kävi, että ensimmäinen nuori nainen, joka soi exälleni vastakaikua, sai hänet rakastumaan itseensä ja eromamaan minusta. En kylläntiedä, olisiko edes auttanut, jos olisin harmistunut ja puhutellut exää asiasta joskus aikaisemmin.
Ihan avoimesti siis kuolasi nuoria naisia ja se oli okei, jos olisit ollut vähän viisampi niin olisit kyllä ymmärtänyt että noin tulee käymään. Katselulla ja kuolaamisellakin on eroa.
OLen huomannut että nuoret naiset katsovat miestäni ja jooskus joku tullut ihan iskemään vaikka olin siinä vierässä. Kyllä ärsytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh. Mun exää nuoremmat naiset ei katselleet ainakaan silloin kun mä olin näkemässä. Mutta exä kyllä kuolasi niitä nuorempia naisia. Olin niin naiivi että ajattelin ettei se haittaa, saapihan sitä katsella. Ja niin kävi, että ensimmäinen nuori nainen, joka soi exälleni vastakaikua, sai hänet rakastumaan itseensä ja eromamaan minusta. En kylläntiedä, olisiko edes auttanut, jos olisin harmistunut ja puhutellut exää asiasta joskus aikaisemmin.
Ihan avoimesti siis kuolasi nuoria naisia ja se oli okei, jos olisit ollut vähän viisampi niin olisit kyllä ymmärtänyt että noin tulee käymään. Katselulla ja kuolaamisellakin on eroa.
En ollut vähän viisaampi, mutta olisi pitänyt joo.
Ei katso nuoret naiset. Vanhemmat naiset katsoo ja joskus koskeekin.
Köyhät naiset vahtaa ja niitä on täällä sosialismissa paljon. Baltiassa, Venäjällä ja Suomessa naiset vahtaa mun miestä. Sitten kun mennään jonnekkin korkeamman elintason piiriin, niin kukaan ei vahtaa. Mulla samoin. Nuoret lähiöpojat vahtaa täällä, mutta sveitsissä jne. ne saa mitään huomiota. Ei se haittaa. Ollaan huvittuneita mieheni kanssa asiasta, että miten tyhmiä ihmiset täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse, katselenhan itsekin avoimen kiinnostuneena nuoria miehiä.
Ja ne nuoret sekä vanhat miehet katselevat avoimen kiinnostuneina nuoria naisia...
Entä sitten? Helpompihan se on toista tuijottaa, kun tämä tuijottaa jotain muuta eikä katso takaisin.
Pitkän parisuhteen nainen voi myös itse olla nuori. Lisäksi, ovatko nuoret naiset ketkä katselevat varattuja nuorempia tai vanhempia miehiä, tarjoamassa jotain kaupankäyntiä? Kyllä huomaa että toisilla sitä ei ole arvot kohdillaan, eikä paljon käytöstapoja, eikä kyllä osaamista elämässä. Kummallisia asioita ihmiset pitävät tärkeimpinä ja ihme kiusaamista taas joltakin, nyt kiusataan parisuhteessa olevia ajatuksilla ja teoilla. Hyi teitä.
Itse en kyllä katsonut nuorena vanhempia miehiä ja minua kyllä katsotaan edelleenkin, vaikka olenkin keski-ikäinen. Jos miestäni ei katsominen häiritse, niin miksi se minuakaan häiritsisi. Mies on kyllä minua nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä katsonut nuorena vanhempia miehiä ja minua kyllä katsotaan edelleenkin, vaikka olenkin keski-ikäinen. Jos miestäni ei katsominen häiritse, niin miksi se minuakaan häiritsisi. Mies on kyllä minua nuorempi.
Ei naiset ajattele että ”tuo on vanhempi”, vaan että mies on kiinnostava ja osoittautuu jos lähemmin tutustuu vanhemmaksi
Jos joku mun miestä haluaa katsoa niin siitä vaan. Tosin ei kyllä katso, mies ei ole koskaan ollut mitkään varsinainen komistus eikä 55v ylipainoinen, kaljuuntuva, harmaantuva sairas mies kyllä ketään nuorta naista pahemmin kiihota tai kiinnosta. Mulle mies on kuitenkin se mun rakas ja luulen että mies on siitä kiitollinen että minä olen olemassa häntä rakastamassa.
Epäilen, että se "avoimen kiinnostunut katse" on ihan normaali ystävällinen katse. Ihmisillä on katsos AP käytöstapoja, eikä ystävällisyys, katse tai edes hymy tarkoita että olisi romanttista kiinnostusta.
Kai te papat tiedätte, ettei nuoret naiset ole teistä oikeesti kiinnostuneita?
T. Nuori nainen
Minua ei juuri liikuta muut naiset vaan mieheni reagointi saamaansa huomioon. Luotan mieheeni ja minulla on varaa luottaakin. Jos mieheni pettäisi luottamukseni niin olisin miehelle vihainen. Toki voisin pitää toisen naisen vamppauspyrkimyksiä vaivaannuttavina, mutten sellaisesta suuremmin jaksaisi hermostua. Suhteemme voi hyvin ja rakkaus on syvää, joten syytä mustasukkaisuuteen ei ole vaikka joku yrittäisi väliimme. Ja jälleen, jos mieheni pettäisikin luottamukseni niin olisin miehelle vihainen, aivan sama kuinka vaikea kiusausta olisi ollut vastustaa.
Pari tapausta on ollut, ei häiritse. Mies pitää itse niitä kiusallisina ja minusta on hauska vähän kiusoitella häntä, lisäksi tuleehan siitä tiettyä mielihyvää kun muutkin arvostavat jotain, mitä sinulla on. Luottoni mieheen on sataprosenttinen.
Tässä käy vielä niin, että yhä useampi pari joutuu kokemaan joidenkin harrastamaa parisuhdevastaisuutta ja miesten haukkumista, ja toisaalta miehiin ja naisiin kohdistuvaa ikärasismia. Niin kuin sen kenellekään kuuluu toisten iät ja kuka saa olla kenenkin kanssa kun puhutaan täysi-ikäisistä normaaleista ihmisistä. Joku nainen voi katsoa ihan hyvällä parisuhdemiestä, että kivat hiukset, näyttää rakastuneelta, näyttää hyvältä parilta jne ja sekö pitäisi muiden aina tulkita se katse, että nyt tässä on kyse jostain muusta. Kenenkään parisuhteessa olevan ei tarvitse suuttua tai ahdistua kenenkään katseista, ihmisiä on kaikenlaisia ja heillä on joskus oudot motiivit. T: oikeasti nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
T. Nuori nainen
Onko tämä sinulle todella tärkeää, että haluat uskotella näin olevan. Et tiedä mitään todellisesta maailmasta ja oikeasta elämästä. Jos sinulla on käsittelemätön trauma sellainen asia että eri ikäiset ihmiset ovat kiinnostuneita toisistaan, olevat onnellisia ja tulevat onnellisiksi, hoida trauma kuntoon. Onnelliset ihmiset ketkä elävät eläämänsä, ei ole sinulta mistään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nuori nainenOnko tämä sinulle todella tärkeää, että haluat uskotella näin olevan. Et tiedä mitään todellisesta maailmasta ja oikeasta elämästä. Jos sinulla on käsittelemätön trauma sellainen asia että eri ikäiset ihmiset ovat kiinnostuneita toisistaan, olevat onnellisia ja tulevat onnellisiksi, hoida trauma kuntoon. Onnelliset ihmiset ketkä elävät eläämänsä, ei ole sinulta mistään pois.
Aika hyvin tiedän, ettei ikäiseni kiinnostu papparaisista. Jotain isäongelmaisia tietysti voi harvakseltaan nähdä.
Ei häiritse.
Mies on muusikko. Saa jonkin verran treffipyyntöjä (näin kauniisti sanottuna) yms.
Ei tietenkään. Tiedän mieheni olevan komea.