Pitkän parisuhteen nainen: häiritseekö sinua että nuoret naiset katselevat avoimen kiinnostuneena miestäsi?
Vai hyväksytkö sen eikä aiheuta ongelmia sinulle
Kommentit (87)
Minä otan kohteliaisuutena, ja olen itseasiassa vähän ylpeäkin, että mies on valinnut juuri minut.
Häntä katselevat naiset ovat minua huomattavasti nuorempia, sillä miehenikin on minua huomattavasti (yli 10 vuotta) nuorempi.
Siinähän katselevat, mies valitsi kuitenkin minut, vaikka nuorempia/nätimpiäkin olisi ollut tarjolla. :)
Tiedän kyllä paljon nuoria naisia jotka on kiinnostuneita vanhemmista miehistä, yleensä näistä miehistä on kaikenikäiset kiinnostuneita muutenkin, samoin kuin naisissa on heitä joista tykkää nuoret ja vanhat (itse en kuulunut näihin naisiin nuorenakaan).
Itsellä on tapana lähteä ulos vasta kun pimeys lankeaa taivaan ylle.
Siksi vaimoa ei haittaa ja minua ei häiritä.
Kesäisin on vaikeampaa olla. Pidän aina lasit silmillä ja matalaa profiilia, mutta vaikea on kyllä olla. Kaupunkilaiset naiset ovat todella päällekäyviä ja suorastaan hävyttömiä. Minä tietenkin innostan heitä lisää, kun olen sellainen sluibailija ja yritän päästä tilanteesta pois.
Kyllä ne haistaa vaikean saaliin. Tätä mieltä vaimonikin on.
T: M38
Sen kun katsovat. Kyllä noin komea kelpaa ihastellakin.
N46 naimisissa 12 vuotta
Ei taida teinit pahemmin mun miestä katsella, ei haittais jos katselis, mutta kun meistä kumpikaan ei oo rikas/hyvännäköinen niin harvaa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naise alko oikeesti käydä aika kuumana muhun kun täytin 42v. Oma vaimo on 40v. ja ne naiset jotka alko flirttailemaan ole n.20-25v.
Hahhah, mulle kävi muuten vähän niin, että vilkuilin ihastuneena yhtä ukkomiestä, jonka arvelin olevan ikäiseni tai pari vuotta vanhempi. Olen 46 v ja arvelin sen miehen olevan samaa ikäluokkaa siis.
Se mies näytti olevan imarreltu kiinnostuksestani. Sitten kuulin hänen selittävän kaverilleen, että hänellä olisi vientiä naismarkkinoilla ja minäkin olisin hänen heti, jos vain haluaisi, muttei oikein näin nuorta alle kolmikymppistä naista voi ottaa tosissaan.
Oli muuten miehen ilme näkemisen arvoinen, kun hänelle myöhemmin selvisi, että olinkin neljä vuotta vanhempi kuin hän... :) Mies olikin vasta 42v. Oli siis luullut minua huomattavasti nuoremmaksi naiseksi ulkonäön perusteella ja ollut polleana, kun nuoret naiset kuolaavat hänen peräänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naise alko oikeesti käydä aika kuumana muhun kun täytin 42v. Oma vaimo on 40v. ja ne naiset jotka alko flirttailemaan ole n.20-25v.
Hahhah, mulle kävi muuten vähän niin, että vilkuilin ihastuneena yhtä ukkomiestä, jonka arvelin olevan ikäiseni tai pari vuotta vanhempi. Olen 46 v ja arvelin sen miehen olevan samaa ikäluokkaa siis.
Se mies näytti olevan imarreltu kiinnostuksestani. Sitten kuulin hänen selittävän kaverilleen, että hänellä olisi vientiä naismarkkinoilla ja minäkin olisin hänen heti, jos vain haluaisi, muttei oikein näin nuorta alle kolmikymppistä naista voi ottaa tosissaan.
Oli muuten miehen ilme näkemisen arvoinen, kun hänelle myöhemmin selvisi, että olinkin neljä vuotta vanhempi kuin hän... :) Mies olikin vasta 42v. Oli siis luullut minua huomattavasti nuoremmaksi naiseksi ulkonäön perusteella ja ollut polleana, kun nuoret naiset kuolaavat hänen peräänsä.
Se siis on totta, että kuolasin häntä todella ja olisin oikestikin ollut heti valmis. Hupaisaa oli vain se, että mies luuli nuoreksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on rillipäinen, partainen keski-ikäinen. Mulle kelpaa edelleen, samoin minä hänelle, mutta olisi älyllistä epärehellisyyttä väittää nuorten lepuuttavan silmiään meissä kummassakaan.
Niin, keski-ikäinen, parrakas, silmälasipäinen mieshän on automaattisesti vastenmielinen:
https://i.pinimg.com/originals/4d/df/09/4ddf09d0d7edabec2ed7626907c3b63…
Vai?
En ole koskaan oikein osannut olla mustasukkainen. Kun vapaaehtoisesti on tahdottu olla yhdessä jo 20 vuotta, ja tahdotaan edellen. Ja jos jonain päivänä mies ei enää tahdokaan olla mun kanssa, niin enhän mä voi sitä estää menemästä... tossa on ovi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on rillipäinen, partainen keski-ikäinen. Mulle kelpaa edelleen, samoin minä hänelle, mutta olisi älyllistä epärehellisyyttä väittää nuorten lepuuttavan silmiään meissä kummassakaan.
Niin, keski-ikäinen, parrakas, silmälasipäinen mieshän on automaattisesti vastenmielinen:
Vai?
No ainakin toi kuvan mies on tosi vastenmielinen. Ei mielytä omaa silmää sitten pätkän vertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te papat tiedätte, ettei nuoret naiset ole teistä oikeesti kiinnostuneita?
T. Nuori nainenKirjoittaja on oikeasti 50+ hehheh hyvä yritys
Mun vanhemmat on 50+ hyvä yritys pappa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai?
Tässä toinen silmälasipäinen, keski-ikäinen parrakas mies jota nuoret naiset ei katsoisi kahta kertaa
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Omasta puolesta nuoret naiset saa viedä ukon, joka olisi niin typerä, että lähtis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai?
En panisi.
T. Nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai?
Tässä toinen silmälasipäinen, keski-ikäinen parrakas mies jota nuoret naiset ei katsoisi kahta kertaa
En katsoisikaan. Vanha mies on vanha ja ruma.
T. Nuori nainen
No eivät ne kyllä katsele. Yhtä vähän kuin itse aikoinani katselin nelikymppisiä. Korkeintaan oli yleistä tietoa, että sen ikäisillä on rahaa ja ne tarjoavat auliisti baarissa, koska luulevat saavansa sillä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai?
En katsoisikaan. Vanha mies on vanha ja ruma.
T. Nuori nainen
Jaa, mikäs siinä, mutta itselleni kelpasi kyllä vielä taannoin alle kolmekymppisenä (siis fanituksen kohteena), enkä ole ainoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai?
Oli kyllä tosi tyypillinen suomimies tuossa kuvassa. Just tuollaisia ne on.
Eiku...
Hahah, yhtä paljon ne katselevat kuin minä nuorena tyttönä isäni ikäisiä miehiä. Lähinnä nousi oksu kurkkuun, jos joku patu kävi iskemään.
Kirjoittaja on oikeasti 50+ hehheh hyvä yritys