Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkän parisuhteen nainen: häiritseekö sinua että nuoret naiset katselevat avoimen kiinnostuneena miestäsi?

Vierailija
11.03.2019 |

Vai hyväksytkö sen eikä aiheuta ongelmia sinulle

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on alfa. Siihen kiinnittää huomion niin naiset kuin miehet. Ei häiritse. Alfa ei tarvitse imarteluja niin mies ei välitä niistä. Ja minä saan myhäillä ja katsella miten ihana toinen on ja miten häntä muut himoitsee, ja iloita siitä että hän on minun!

Mua häiritsisi muiden naisten katseet jos olisi aihetta pelätä että mies pettäisi, mutta jos sellaista tarvitsisi pelätä, ei mun mies olisi alfa koska alfa ei petä. Alfa ei petä koska alfa ei ole heikko ja vaan heikot pettää. Ja mä en pidä heikoista joten jos tarvitsisi pelätä miehen pettävän ei mies olisi musta enää ihana.

In conclusion: hankkikaa alfamiehet niin elämä helpottuu.

Vierailija
62/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaksi linkattua keski-ikäisen parrakkaan miehen kuvaa... Onko joku mies laittanut ne tosissaan vai tekeekö joku nainen pilaa miehistä ja laittoi mahdollisimmat vanhan ja turvonneen näköisen miehen kuvat?

Minäkään en katsoisi toistamiseen ja olen sentään jo viisikymppinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on rillipäinen, partainen keski-ikäinen. Mulle kelpaa edelleen, samoin minä hänelle, mutta olisi älyllistä epärehellisyyttä väittää nuorten lepuuttavan silmiään meissä kummassakaan.

Niin, keski-ikäinen, parrakas, silmälasipäinen mieshän on automaattisesti vastenmielinen:

https://i.pinimg.com/originals/4d/df/09/4ddf09d0d7edabec2ed7626907c3b63…

Vai?

Tässä toinen silmälasipäinen, keski-ikäinen parrakas mies jota nuoret naiset ei katsoisi kahta kertaa

https://goo.gl/images/tG7Ao8

Oli ihan hyvännäköinen 10 vuotta sitten. Ei nyt ole huonosti ikääntynyt, mutta paremman näköinen oli kyllä kolmikymppisenä. Jännä kun jotkut harmaantuvat jo nelikymppisinä.

Vierailija
64/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin vaimo on ottanut sen aika huonosti on mustasukkainen 20-30v. nuorempien naisten antamasta huomiosta.

Kirjoittaa mies, joka trollaa vapaa-aikansa vauvapalstalla.

Pateettista, niiiiin pateettista.

Täysin asiaan liittymättä: älkää hyvät ihmiset rakkaat käyttäkö pateettista säälittävän tilalla! Pateettinen tarkoittaa mahtipontista tai korkealentoista.

https://www.suomisanakirja.fi/pateettinen

Vierailija
65/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaksi linkattua keski-ikäisen parrakkaan miehen kuvaa... Onko joku mies laittanut ne tosissaan vai tekeekö joku nainen pilaa miehistä ja laittoi mahdollisimmat vanhan ja turvonneen näköisen miehen kuvat?

https://goo.gl/images/bBkzb6

No jo on naisilla korkeat kriteerit! Tuossa kokovartalokuva. Sofia Vergaralle kelpasi, ja hän on sentään kolumbialainen bikinimalli ja maailman parhaiten palkittu tv näyttelijätär. Mutta ei kelpaa suomalaiselle naiselle.

Vierailija
66/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo on naisilla korkeat kriteerit! Tuossa kokovartalokuva. Sofia Vergaralle kelpasi, ja hän on sentään kolumbialainen bikinimalli ja maailman parhaiten palkittu tv näyttelijätär. Mutta ei kelpaa suomalaiselle naiselle.

Mulle tosiaan ei kelpaisi, ei ole ollenkaan makuuni.

N49

Vierailija
67/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Jos tapaisit livenä niin olisit eri mieltä. Harva nainen kieltäytyy 190- senttisestä komeasta yliopiston käyneestä multimiljonääristä.

Vierailija
68/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, suominaiset fanittaa jotain Antti Tuiskua ja Jari Sillanpäätä. Niillä ei ole mitään käsitystä siitä millainen on oikeasti komea ja miehekäs mies.

Vierailija
69/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet vaihtavat nuorempaan. Minunkin tuttavapiirissäni, joka on laaja, on öööh...hups 0 tällaista vaihtoa. Mutta kolme naisista on ottanut itseään 3-8 vuotta nuoremman miehen.  

Vierailija
70/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Jos tapaisit livenä niin olisit eri mieltä. Harva nainen kieltäytyy 190- senttisestä komeasta yliopiston käyneestä multimiljonääristä.

En oo mikään gold diggeri, niin ei kiinnosta rupsahtaneet vanhat miehet.

Vierailija
71/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin vaimo on ottanut sen aika huonosti on mustasukkainen 20-30v. nuorempien naisten antamasta huomiosta.

Kirjoittaa mies, joka trollaa vapaa-aikansa vauvapalstalla.

Pateettista, niiiiin pateettista.

Pateettista? :"DD Kannattaisiko olla käyttämättä hienoja sanoja jos ei edes tajua niiden merkityksiä. Voi myötähäpeä...

Vierailija
72/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on chrmantti hopeakettu ja totta kai nuoret naiset jonottavat päästäkseen tekemään hänelle tarjouksia. Olen jo pari vuotta sitten jäänyt pois töistä ja tienaan vähintään tuplasti entiseen verrattuna myymällä jonotusnumeroita. Lisää rahaa tulee siitä, että pidän pientä kahvilaa talomme pihalla, jossa naiset jonottavat.

Vierailija
73/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en koskaan muista eläessäni, että olisin katsellut jotain keski-ikäisiä parisuhdemiehiä sillä silmällä missään, en nuorena, en vanhana, en ikinä. Ei vaikka mies olisi ollut komea, pitkä tms. Jotenkin se ikä, puolison tai lasten kanssa liikkellä oleminen vievät kaiken kiinnostuksen. Ihmisiä kyllä katselen ihan neutraalisti ja uteliaisuuttani. Ehkä joku voi ottaa sen väärällä tavalla.

Vierailija
74/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on chrmantti hopeakettu ja totta kai nuoret naiset jonottavat päästäkseen tekemään hänelle tarjouksia. Olen jo pari vuotta sitten jäänyt pois töistä ja tienaan vähintään tuplasti entiseen verrattuna myymällä jonotusnumeroita. Lisää rahaa tulee siitä, että pidän pientä kahvilaa talomme pihalla, jossa naiset jonottavat.

No niin, tulihan se totuuskin sieltä!

Vierailija
75/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en koskaan muista eläessäni, että olisin katsellut jotain keski-ikäisiä parisuhdemiehiä sillä silmällä missään, en nuorena, en vanhana, en ikinä. Ei vaikka mies olisi ollut komea, pitkä tms. Jotenkin se ikä, puolison tai lasten kanssa liikkellä oleminen vievät kaiken kiinnostuksen. Ihmisiä kyllä katselen ihan neutraalisti ja uteliaisuuttani. Ehkä joku voi ottaa sen väärällä tavalla.

Minä taas olen katsellut, joten tilanne on tasan.

Vierailija
76/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitkästä parisuhteesta kyselet? Eikö siinä vaiheessa jo miehen ikä suojele nuorilta naisilta?

Hölmö kysymys.

Vierailija
77/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tälläistä katselua oikeasti tapahtuu?😁

Jos jotain pällistelyä tapahtuu siihen on ihan eri syyt, kun kiinnostuminen siinä kiinnostusmielessä.

Hei vanha ukko sinua voidaan pällistellä kyllä hirmuisen monesta muustakin syystä, kun siitä, että olet niiiiin komea ja parasta jalostusainesta.

Itse en ole ikinä nuorena katsonut vanhoja miehiä sillä silmällä, vaikka kuinka hormonit hyrräsivät.

Vanhat miehet on isejä, ukkeja, isän kavereita, ukin kavereita, naapurin setiä jne. Ei mitään sillä silmällä katseltavia. Johan se olisi jo luonnonvastaistakin sivuuttaa omanikäiset oikeasti komeat, elinvoimaiset ja raikkaan mällin omaavat adonikset ja katsella jotain kulahtanutta vanhaa setää.

Mikä teitä vaivaa 😔

Vierailija
78/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on tuore mutta ei nuoret tule koskaan katsomaan häntä sillä silmällä. Ehkä eläkeellä olevat. Ei haittaa. 😆

Vierailija
79/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on rillipäinen, partainen keski-ikäinen. Mulle kelpaa edelleen, samoin minä hänelle, mutta olisi älyllistä epärehellisyyttä väittää nuorten lepuuttavan silmiään meissä kummassakaan.

Puhu vain omasta puolestasi, Harppu. Miehesi on huomattavan wiriili himoköyrijä ja pesunkestävä HopeaKetku, jonka perään pikkupillut kuolaavat.

Vierailija
80/87 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi, Harppu. Miehesi on huomattavan wiriili himoköyrijä ja pesunkestävä HopeaKetku, jonka perään pikkupillut kuolaavat.

;D

Hopeaketku....