Pitkän parisuhteen nainen: häiritseekö sinua että nuoret naiset katselevat avoimen kiinnostuneena miestäsi?
Vai hyväksytkö sen eikä aiheuta ongelmia sinulle
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Siis pitkästä parisuhteesta kyselet? Eikö siinä vaiheessa jo miehen ikä suojele nuorilta naisilta?
Hölmö kysymys.
Pitkässä parisuhteessa käy usein niin että miehen ja naisen välinen tasapaino häviää. Miehestä alkaa kiinnostua hyvin monenikäiset naiset kun naisesta yhä vähemmän miehet.
Minua lähinnä naurattaa ajatuskin. Ja jos katsoisi, niin olisin tyytyväinen vaan, että niin päin joskus. Miehellä tuntuu olevan niin huono kuva itsestään.
Vierailija kirjoitti:
No haloo, suominaiset fanittaa jotain Antti Tuiskua ja Jari Sillanpäätä. Niillä ei ole mitään käsitystä siitä millainen on oikeasti komea ja miehekäs mies.
Suomessa on niin vähän komeita miehiä ja vielä vähemmän komeita keski-ikäisiä miehiä, ettei se kai mikään ihme ole, jos ei tunnisteta oikeasti komeata miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä katsonut nuorena vanhempia miehiä ja minua kyllä katsotaan edelleenkin, vaikka olenkin keski-ikäinen. Jos miestäni ei katsominen häiritse, niin miksi se minuakaan häiritsisi. Mies on kyllä minua nuorempi.
Ei naiset ajattele että ”tuo on vanhempi”, vaan että mies on kiinnostava ja osoittautuu jos lähemmin tutustuu vanhemmaksi
Totta
En ole huomannut että sellaista olisi tapahtunut, pikemminkin päinvastoin, mieheni tykkää tiirailla ihmisiä ympärillään. Samoin miehet katsovat minua paljon enemmän kuin naiset miestäni.
Taru?
T. Hopeaketku