Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit, mitä teette miehenne kanssa iltaisin kun lapset nukkuvat?

15.03.2013 |

Minun mieheni valittaa, että istumme molemmat netissä (hän Facebookissa, minä av:lla) emmekä tee mitään yhdessä ja elämme virtuaalimaailmassa.

Mitä sitä voisi tehdä? Lastenlikkaa ei saa kuin harvoin.

Mitä te teette?

Jos suljemme koneet, mitä teemme? Mitä voisi tehdä oman ukkonsa kanssa? Kotona pitää pysyä, lähinnä olohuone-vessa-keittiö-makuuhuone-alueella. Kesällä parvekekin on käytössä.

Ehdotuksia? Mitä te teette kun lapset nukkuvat?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP kaipaan vinkkejä kun kimpikin: on vain kännykässä.

Vierailija
42/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä mies istuu koneella ja mä samassa huoneessa lojun sohvalla ja uupotan töllötintä. Mut kyllä mies tulee välillä viekkuunkin ja ihan sellainen lähekkäin oleminen on välillä parasta. Toisinaan pyydän hartiahierontaa. Toisinaan pelataan jotain lautapeliä, jos siis jaksetaan. Yleensä ollaan sen verran uupuneita kun lapset menee 21 nukkumaan, et ne pari tuntia haluaa vaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuu omalla koneellaan, minä omallani (yleensä kuuntelen kuulokkeiden kautta musiikkia). Jossakin vaiheessa sitten havahdun siihen, että mies on nukkumassa.

Vierailija
44/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan olla tietokoneilla/tabletilla omissa oloisdamme. Katsotaan telkkaria/leffoja/sarjoja kainalokkain, jutellaan niistä näistä tai mennään vaan sänkyyn pötköttelemään ja saatetaan tunti tai pari puhua kaikesta... Ja siinä sitten usein touhuta muutakin ;) eipä tässä lapsen nukkumaanmenon jälkeen ole kun 2-3h aikaa ennenkun on itekkin mentävä nukkumaan että jaksaa aamuviideltä herätä.

Vierailija
45/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
46/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästellään pakoputkeen. No ei vaiskee, katotaan tv:tä, makoillaan sängyssä ja jutellaan tai luetaan jotain. Saunotaan, laitetaan jotain hyvää naposteltavaa. Ei mitään ihmeellistä, ollaan vaan. Sehän on parhautta ihan olla vaan ja musta se on hyvä merkki kun jonkun seurassa viihtyy ja on hyvä olla ilman kummempaa tekemistä ja ohjelmaa.

Vierailija
47/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kattoo töllöä ja mä surffaan netissä tai luen kirjaa. Yhdessä pelataan lauta-, noppa- tai korttipelejä, saunotaan ja istutaan terassilla musaa kuunnellen ja jutellen. 

Pelien pelaaminen on meidän juttu, tosin tehdään sitä myös lasten kanssa. Ja kun on teinejä talossa, harvoin me ollaan viimeisenä hereillä. 

Vierailija
48/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies menee _aina_ ennen lapsia nukkumaan. Yhteinen aika... mitä se on?

Vierailija
49/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Mies menee nukkumaan viimeistään ysiltä ja mä voisin valvoa vaikka aamuun asti. Viikonloppuisin mies jaksaa valvoa ehkä kymmeneen, joten lapsen nukutuksen ja pakollisten kotihommien jälkeen ollaan ehkä tunti yhtäaikaa hereillä. Mitökö silloin tehdään? Ollaan kumpikin netissä ja katsotaan telkkaa :D

Vierailija
50/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D

Vierailija
51/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankaa

Vierailija
53/59 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitetaan hyvää ruokaa ja avataan punaviinipullo. Siinä on sitten "pakko" jutella ja keskustella kun istutaan pöydässä kynttilöiden valossa eikä voi salaa selailla nettiä.

Vierailija
54/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meillä on aikuisten bileet. Juodaan, naidaan, syödään, tupakoidaan (pihalla ja vain tällöin), katsotaan leffoja. Nukkumaan mennään yleensä siten että unta tulee liian vähän. Mutta aamulla on väsymyksen lisäksi silti aina niin ihanan raukea ja käytetty olo. :-) Aaaah, oispa jo ilta. Ihanaa-a-a-a-a-aaaa.

Vierailija
55/59 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

admin kirjoitti:

Minun mieheni valittaa, että istumme molemmat netissä (hän Facebookissa, minä av:lla) emmekä tee mitään yhdessä ja elämme virtuaalimaailmassa.

Mitä sitä voisi tehdä? Lastenlikkaa ei saa kuin harvoin.

Mitä te teette?

Jos suljemme koneet, mitä teemme? Mitä voisi tehdä oman ukkonsa kanssa? Kotona pitää pysyä, lähinnä olohuone-vessa-keittiö-makuuhuone-alueella. Kesällä parvekekin on käytössä.

Ehdotuksia? Mitä te teette kun lapset nukkuvat?

voi harrastaa seksiä pussailla halailla kuherrella katto jotain leffa yhessä nauttia miten ihanaa on olla rakkaan kaa

Vierailija
56/59 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan telkkaria ja napostellaan

Vierailija
57/59 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me laitetaan hyvää ruokaa ja avataan punaviinipullo. Siinä on sitten "pakko" jutella ja keskustella kun istutaan pöydässä kynttilöiden valossa eikä voi salaa selailla nettiä.

Oikeasti kokkaatte ja ryyppäätte arkena joskus 19 jälkeen..?

Vierailija
58/59 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen katsoo tv:tä ja toinen istuu koneella. Eri huoneissa eikä koskaan puhuta sanaakaan toisillemme.

Vierailija
59/59 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan seksiä. Ja Markku auttaa, minkä ehtii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä