Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit, mitä teette miehenne kanssa iltaisin kun lapset nukkuvat?

15.03.2013 |

Minun mieheni valittaa, että istumme molemmat netissä (hän Facebookissa, minä av:lla) emmekä tee mitään yhdessä ja elämme virtuaalimaailmassa.

Mitä sitä voisi tehdä? Lastenlikkaa ei saa kuin harvoin.

Mitä te teette?

Jos suljemme koneet, mitä teemme? Mitä voisi tehdä oman ukkonsa kanssa? Kotona pitää pysyä, lähinnä olohuone-vessa-keittiö-makuuhuone-alueella. Kesällä parvekekin on käytössä.

Ehdotuksia? Mitä te teette kun lapset nukkuvat?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/59 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen aaveetä ja naamioin nauruni yskäksi ja pelaan Haydayta av-mammojen kanssa ja mieheni piereskelee ja nukkuu sohvalla tai katsoo telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- seksiä

- elokuvia ja salkkarit

- kotityöt

Välillä ei mitään

Vierailija
24/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan kumpikin omalla koneellamme omalla sohvallamme. <3

Vierailija
26/59 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka ilta teemme tiskit, laitamme pyykit yms. yleiset hommat.

Lähes joka ilta istumme yhdessä pöydän ääreen, juomme teetä, syömme iltapalan ja keskustelemme joko omasta suhteestamme tai sitten mistä tahansa aiheesta, joka tulee mieleen. Viime aikoina olemme myös kuunnelleet tiistaisin kymmenen jälkeen Jari Sarasvuon ohjelmaa Yle puheelta.

Opiskelemme, joten usein teemme opiskeluhommia tai lueskelemme muuten vain kirjoja.

Seksi on luonnollisesti osa yhteistä elämäämme.

Toisinaan kumpikin surffailee netissä.

Hieromme toistemme hartioita, selkää, pakaroita ja jalkoja.

Vierailija
27/59 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me mitään tehdä. tai toinen katsoo telkkaria ja toinen on tietokoneella. tai toinen on tietokoneella ja toinen näpyttää puhelinta.

olisi kiva jos tehtäisiin jotain. varsinkin jotain romanttista. mutta ei sitä enää osaa eikä kehtaa kun on niin.... vieraantunut :(((((((((((((

Vierailija
28/59 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koulutehtäviä. Molemmat opiskellaan työn ohessa, joten siihen aika menee. Pannaan kunnolla ensi kesänä, kun on molemmilla loa. Tämä on sovittu juttu.

Vierailija
29/59 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
30/59 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katsottiin leffa.

Vierailija
31/59 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee nukkumaan kun on lukenut iltasadun lapsille, minä jään katsomaan telkkaria. Mies ei välttämättä ala heti nukkumaan, mutta ei katso telkkaria mun kanssa, koska mun seuraamat ohjelmat on typeriä. Kun minä menen nukkumaan on muut nukkuneet jo tunteja, tai sitten mies on yövuorossa.

Vierailija
32/59 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oltiin aina koko ilta omien läppäreidemme äärellä, telkkari taustalla hiljaisella, ei juteltu saati kosketettu toisiamme. Mies pelasi jotain johon keskittyi aina niin täysillä ettei edes kullut mitä mä sanoin, eikä taatusti halannut (ei ehtinyt) vaikka kävin kerjäämässä.

Nyt ollaan sovittu että yhdessä joka ilta ainakin puoli tuntia, molemmat laittaa koneen pois. Katsotaan vaikka telkkaria, pääasia on että toinen on siinä lähellä, voidaan jutella ja olla lähekkäin. Tämä on toimii tosi hyvin, on ihanaa tietää että meillä on joka ilta edes hiukan yhteistä "läheisyysaikaa".

Vierailija
33/59 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaan, sekstataan, luetaan, katotaan leffoja/sitcomeja, joskus pelataan, jutellaan, siis ihan kaikkee tavallista. 

Vierailija
34/59 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yleensä ryypätään.

Vierailija
35/59 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin usein tehdään loppuja kotihommia, luetaan, katsotaan tv:tä ja nukutaan itsekin. Mutta kerta viikkoon yritetään järjestää aikuisten ilta eli kun lapset on saatu sänkyyn, tehdään iteämme miellyttävä iltapala, avataan viini ja jutellaan. Ja EI siis avata tv:tä, tietokonetta tai näprätä kännykkää.

Vierailija
36/59 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nuollaan p***ua ja imetään ku**ia

2. Jyystetään

3. Pannaan

4. Kuksitaan

Vierailija
37/59 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapsuttelu = kaivellaan innokkaasti toistemme pyllerö vakoja ja etsitään saalista (esim. kakshaaraisia häpykarvoja). Suosittelen, erittäin rentouttavaa :D 

Vierailija
38/59 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööö... sellaista tilannetta ei ole enää koskaan että olisin hereillä kun lapset on menny nukkumaan. Minulla on kolme teini-ikäistä lasta ja niistä jää joku aina hereille kun menen itse nukkumaan ja kun aamulla herään niin joku niistä on jo hereillä.

Tässä odotellaan että muuttaisisvat pois kotoa omiin asuntoihin, niin ehkä voisi pikkuhiljaa palautella esimerksiksi seksielämäänsä.

Vierailija
39/59 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään kotitöitä tai töitä, sovitaan seuraavan päivän aikataulut (kuka hakee kenetkin mistäkin, meneekö myöhään töissä ym.), joskus syödään iltapalaa yhdessä. Mies tulee usein töistä vasta n. 20-20.30, ja syö silloin päivällisen, joten usein syön iltapaa yksin. Siihen se ilta menee. Nyt raskaana ollessa minunkin on pakko päästä nukkumaan n. klo 22, että jaksan nousta kun kello soi 6.30. Aiemmin jaksoin valvoa 1,5 h myöhempään, joten ehdin enemmän tehdäkin iltaisin.

Vierailija
40/59 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi