Äidit, mitä teette miehenne kanssa iltaisin kun lapset nukkuvat?
Minun mieheni valittaa, että istumme molemmat netissä (hän Facebookissa, minä av:lla) emmekä tee mitään yhdessä ja elämme virtuaalimaailmassa.
Mitä sitä voisi tehdä? Lastenlikkaa ei saa kuin harvoin.
Mitä te teette?
Jos suljemme koneet, mitä teemme? Mitä voisi tehdä oman ukkonsa kanssa? Kotona pitää pysyä, lähinnä olohuone-vessa-keittiö-makuuhuone-alueella. Kesällä parvekekin on käytössä.
Ehdotuksia? Mitä te teette kun lapset nukkuvat?
Kommentit (59)
1. Seksiä
2. Katsotaan telkkaria
3. Samaa kuin tekin, eli roikutaan netissä
4. Pelataan jotain lautapeliä
Kohta 4. on yllättävän hauska vaihtoehto
-roikutaan netissä
-katsotaan leffaa
-jutellaan
-hierotaan,halitaan,rapsutellaan toisiamme
-kuksitaan
-toinen tai molemmat lukee kirjaa/lehteä
-laitetaan pyykkejä/tiskejä
Me ollaan tehty kotityöt jo kun lapset on nukkumassa että on aikaa laiskotella ja minusta on niin rentouttavaa olla av:lla. Mieheni mielestä minun tulisi sivistää itseäni eli vaikka opiskella jotain illat, että valmistaudun työelämään mikä jatkuu xy vuoden päästä. En minä vaan jaksa. Meillä on monta lasta ja olen päivät heidän kanssaan joten en jaksa illlala opiskella mitään, ajatuskin inhottaa.
Telkkarista tulee harvoin mitään. Kirjastokorttia ei ole edes :/ Pitäisi kai hankkia.
Meillä ei ole aikuisille sopivia lautapelejä, vain pienemmille lapsille.
Me lähinnä nautitaan hiljaisuudesta. Molemmat on saaneet koko päivän kuunnella lasten kirkkaita ääniä, mies töissä, minä kotona, ja ihanaa kun on rauhallista. Toinen katsoo telkkaria, toinen on netissä. Usein jompi kumpi käyttää koiraa vielä pitemmällä iltalenkillä. Ei me hirveästi tehdä mitään ihmeellistä.
Yleensä tehdään iltapala yhdessä, saa syödä rauhassa eikä lapset häiritse. Sitä iltapalaa syödessä katotaan telkkaria tai jotain leffaa, sitten käperryn miehen kainaloon sohvalle.. joskus se johtaa seksiin ja joskus vaan ollaan. Eipä sitä jaksa kun tunnin tai pari valvoa ja sitten nukkumatti kutsuu.
Me harrastamme seksiä, juttelemme, rapsutamme .. pelataan juurikin niitä vanhoja kunnon lautapelejä, hakataan xboxia.. maalaamme pienoismalleja, treenataan itsepuolustuslajia.. mitäs vielä.. kyllä tekemistä keksii kun on halua :)
Me harrastamme seksiä, juttelemme, rapsutamme .. pelataan juurikin niitä vanhoja kunnon lautapelejä, hakataan xboxia.. maalaamme pienoismalleja, treenataan itsepuolustuslajia.. mitäs vielä.. kyllä tekemistä keksii kun on halua :)
Nypitään toisiltamme ihokarvoja pinseteillä 69 asennossa.
Meillä ei edes ole lapsia, eikä silti ole tuollaisia ongelmia. :) Musta olis niin ihanaa, jos joskus ehtisi vaan olla ja lukea kirjaa sohvalla!
Mitä muuta vois tehdä kuin olla täällä av:lla? En mä ainakaan tiedä. Mutta mun mies katsoo futista telkkarista maksukanavalta sillä aikaa.
Mitä ihmettä toi RAPSUTTELU on???
Seksiä, saunomista, iltapalaa, lueskelua, kotitöitä, telkkaria, muutenvaan hellittelyä/höpötystä, juu netissä roikkumista myös.
No me saadaan hoitajia kun tarvitaan, joten kun lapsikin kotona, niin istutaan kainalossa ja katotaan telkkaa tai sekstaillaan (harvoin) :)silloin kun lapsi hoidossa niin juhlitaan tai ollaan vaan kotona, vuokrataan leffa, syödään sipseja ja juodaan limua (nyt kun olen raskaana niin ei oikein käydä missään) Leffaan turhaa mennä, kun mun pitää päästä pissalle usein.. Kylässä voi käydä lapsenkin kanssa...
Olisi mukavaa jos mies kävisi joskus omien ystävien kanssa ulkona (sitä kun tapahtuu harvoin) niin minäkin saisin olla itsekseni...
Siis voi ei. Nikkinä "yks av-mamma vaan" ja kysyy mitä miehen kanssa tehdään. Oikeasti? Nainen, herää? No, tänä iltana ehdotan seuraavaa: Käy pesulla, tee karvahuolto. Laita päälles jotain nättiä (käy tänään ostamassa jos ei kaapista löydy kui reikäisiä sloggeja ja imetysliivejä). Laita jo valmiiksi jotain pientä hyvää, esim. juustoja, hedelmiä. Pullo viiniä kahden juotuna ei myöskään ole maailmanloppu... Niin sitten, kun lapset nukkuu, mene ja sulje miehes kone ja viettele hänet. Rakastelkaa. Nauttikaa. Huomatkaa toisenne. Höpöttele ja kuiskaile korvaan. Kättele toiminnanjohtajaa ja anna sille suukko. Jne. Ja muutu ny mammasta naiseksi, oikeesti.
Kiitos nämä on hyviä vinkkejä! Kannatti kirjoittaa tänne, kiitos teille!
Rapsuttelussa kyhnytetään toista kuten apinat. Etsitään kirppuja ja kaivellaan toisen poimuja ja hiusten välistä.
Ai joka ilta? Tulkitsin että aloituksessa kysyttiin mitä ihmisillä on tapana tehdä iltaisin, päivästä toiseen. Eikä että mitä vaihtelua keksisi yhdeksi illaksi.
P.S. Mitä ihmettä aikuiset tekivät iltaisin silloin kun ei ollut vielä nettiä ja telkkaristakin tuli ohjelmaa vain pari tuntia illassa? Eli siis meidän vanhemmat.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 08:56"]Siis voi ei. Nikkinä "yks av-mamma vaan" ja kysyy mitä miehen kanssa tehdään. Oikeasti? Nainen, herää? No, tänä iltana ehdotan seuraavaa: Käy pesulla, tee karvahuolto. Laita päälles jotain nättiä (käy tänään ostamassa jos ei kaapista löydy kui reikäisiä sloggeja ja imetysliivejä). Laita jo valmiiksi jotain pientä hyvää, esim. juustoja, hedelmiä. Pullo viiniä kahden juotuna ei myöskään ole maailmanloppu... Niin sitten, kun lapset nukkuu, mene ja sulje miehes kone ja viettele hänet. Rakastelkaa. Nauttikaa. Huomatkaa toisenne. Höpöttele ja kuiskaile korvaan. Kättele toiminnanjohtajaa ja anna sille suukko. Jne. Ja muutu ny mammasta naiseksi, oikeesti.[/quote]
Nukumme. Meidän perheessä aikuiset menevät nukkumaan ennen "lapsia". Aikuiset herää arkisin klo 5:00 ja sen vuoksi olemme unessa jo klo 22. Nuorisoo valvoo silloin vielä- yleensä.
Vkl valvomme klo 23 tai 24 saakka. Silloin katselemme telkkua, tai menemme peuhaamaan.
Ensinnäkin, miksi ylipäänsä menitte yhteen? Mikä toisessa kiinnosti? Kannattaa lähteä perusasioista. Tuskin te rakastuitte toisiinne siksi, että toinen haluaa olla FB:ssa ja toinen AV:lla.
Me mm.
- jutellaan paljon
- riidellään jos on riidan aihetta
- syödään hyvin
- rakastellaan, tietysti
- tehdään yhdessä kotihommia kun niitä on
- katsotaan kiinnostavia tv-ohjelmia tai leffoja, puhutaan niistä
- mies yrittää opettaa mulle shakkia. Opin kyllä, mutta hyvin hitaasti :)
Joskus tekee mieli olla vain "yksin" kirjan kanssa, mutta on kivaa kun toinen on lähellä.
Molempien työt ovat sellaisia, että joskus ne on pakko ottaa kotiin mukaan. Silloin usein (mutta ei mitenkään aina) toinen hemmottelee sitä yötämyöten raatajaa. Eli antaa työrauhan, tuo iltapalaa jne.
Me tehdään usein tuota samaa, mutta paljon katsotaan myös telkkaria/ leffoja. useimmiten tehdään jotain aikuisten pientä naposteltavaa sohvalle. Unelmoidaan matkoista ja omakotitalosta, käydään saunassa. Harrastetaan seksiä ainakin pari kertaa viikossa.