Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixin 4K maksaa 18€/kk!!! Aivan järjetön hinta.

Vierailija
18.01.2025 |

Meinasin ottaa Netflixin pitkästä aikaa, mutta kun näin tuon hinnan niin jäi ottamatta. Asun yksin, joten en tee mitään sillä, että useampi voi käyttää tiliä. Maksatteko te oikeasti tuosta paskasta noin paljon?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle kaikki on kallista.

Vierailija
2/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan, kun on paljon ketkä kattoo, meillä on myös muita suoratoistoja, ei oo kato ihan euroista kiinni tää elo ja olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se perustilaus. Olisko joku 10€.

Vierailija
4/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvinkin varakas. Ja ehkäpä juuri siksi että en suostu paskasta maksamaan kullan hintaa...

Vierailija
5/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai varakas ap🤣🤣🤣 anna mun kaikki kestää 

Vierailija
6/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on vaan 10 minuutin palkka?

Vierailija
7/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Allenten kanavapaketti. Normaalihinta olisi ollut 75 euroa, mutta kun olen pitkäaikainen asiakas ja aioin sanoa sopimukseni irti, niin sain vuodeksi hintaan 37 euroa/kk.

Vierailija
8/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan mielelläni. Muita suoratoistoja vain testailen satunnaisesti muutaman kuukauden, mutta Netflixiä olen maksanut katkotta jo kymmenisen vuotta. Netflixissä on monipuolisimmin sisältöä just meidän perheelle, ei mene päivää jolloin ei katsottaisi. Monissa muissa on meidän makumieltymyksiin lähinnä aikuisten sisältöä (Max, Prime Video, Apple TV) tai lasten sisältöä (Disney Plus). 

Vierailija
9/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon primellä saa uhd-laadun 8€/kk. Toki sisältöä paljon vähemmän mutta hyvä hintalaatusuhde jos ei ole suoratoistojen suurkuluttaja joka ahmii kaiken sisällön muutamassa viikossa. 

Vierailija
10/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Netflix, Max, Ruutu+ , MTV Katsomo+ Urheilu ja Spotify Premiumit, en pidä noita kalliina.

Vierailija
11/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan mielelläni. Muita suoratoistoja vain testailen satunnaisesti muutaman kuukauden, mutta Netflixiä olen maksanut katkotta jo kymmenisen vuotta. Netflixissä on monipuolisimmin sisältöä just meidän perheelle, ei mene päivää jolloin ei katsottaisi. Monissa muissa on meidän makumieltymyksiin lähinnä aikuisten sisältöä (Max, Prime Video, Apple TV) tai lasten sisältöä (Disney Plus). 

Netflix on toiseksi wokein heti disneyn jälkeen. Uudet sarjat ja elokuvat kuraa. 

Vierailija
12/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvinkin varakas. Ja ehkäpä juuri siksi että en suostu paskasta maksamaan kullan hintaa...

https://www.taloustaito.fi/blogit/taina-latvala/pihi-ei-koskaan-rikastu/

Vierailija
13/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisia: mtv Katsomo, yleteema 

Vierailija
14/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix on aivan paras, en voisi edes kuvitella elämää ilman Netflixiä.

Vierailija
15/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netflix on toiseksi wokein heti disneyn jälkeen. Uudet sarjat ja elokuvat kuraa. 

Jaa. No meidän mieltymyksiin siellä on sopivasti lasten elokuvia ja sarjoja, urheiludokumentteja, jännärisarjoja ja -elokuvia. Sekin on positiivista, että löytyy paljon sisältöä muista maista eli esim. italialaisia sarjoja. 

Vierailija
16/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Netflix, Katsomo+, V Film ja Max. Olisko joku 40€/kk.

Vierailija
17/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sen vähennyksiin 

Vierailija
18/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin menee alkoholiin ja tupakkaan isoja summia kuukaudessa. Itse en käytä alkoholia tai polta tupakkaa. Käytän ne rahat mielummin vaikka kanavapaketteihin. Kuukaudessa menee niihin 45€/kk.

Vierailija
19/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix on AINOA suoratoistopalvelu, joka on lähettänyt minulle sähköpostia siitä, että ilmainen kokeilujaksoni on päättymässä ja x päivän jälkeen maksu lähtee tililtäni, jos en peru. Muut ovat hiljaa ja toivovat, että asiakas vahingossa maksaa. Aikanaan jäin ihan tästä syystä Netflixin asiakkaaksi, arvostan suoraselkäisyyttä. Toki tuokin on vain keino sitouttaa asiakkaita, mutta arvostan enemmän Netflixin tapaa kuin muiden kilpailijoiden "toivotaan, että asiakas unohtaa ja maksaa vahingossa".

Vierailija
20/100 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas, joka nillittää 18 eurosta. Juupa juu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi