Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää suhteessa ilman seksiä?

Vierailija
14.03.2013 |

Mies on lääkityksellä jonka takia ilmeisesti ei ole kiinnostunut seksistä oikeastaan ollenkaan,(ei mieliala) Ja ei kuitenkaan onneksi ole kuoleman sairas. Suhde olis muuten kunnossa. Pelkään kuollakseni että seksittömyys erottaa meidät jossain vaiheessa ja muutenkin koen sen kurjaksi. Erota en halua koska lapseni ovat jo kerran käyneet läpi avioeron ja ovat kiintyneitä isäpuoleensa kuten minäkin, Mutta miten ihmeessä "tappaa" itseltäni seksin ajattelukin? Yksin tulee vaan tosi pahamieli ja itkenkin monesti. Onko kellään vastaavaa tilannetta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 12:53"]

no mites tää: http://www.betteryou.uk.com/Menergy ? Mulla ainakin Maca vaikuttaa niin, että halut nousee...

[/quote]

Ootko mies? Olen ajatellut ostaa Maca-jauhetta ja antaa sitä miehelleni jospa hänen halut  palaisivat. Tai ei hänellä ole oikein koskaan kummoiset halut ollut kuin 2 ensimmäistä seurustelu vuotta..... Ei käytä lääkkeitä on luonnollisesti pihtari, ja seksi ei vaan kiinnosta sitä millään muotoa.  Kokemuksia Macasta muilla?

Vierailija
22/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt suhde elämässä kaiken, mies vaan makaa sohvalla lahnana kaiken ajan millon ei ole töissä joten en usko toiseen naiseen. Hellyyttä on mutta hän on hyvin aloitekyvytön tekemään ehdotusta minun hyvänä pitämiseksi, ei tee enää mieli kerjätä. Lääkitys on  moninainen, kahteen eri sairauteen ja yhteensä 4 eri valmistetta, vaihtaminen ei ole mahdollista koska sopivaa ei meinannut muutenkaan löytyä! Taitaa olla niin että pakko vaan hyväksyä kohtalonsa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaako sillä eteen? jos ei vaan kehtaa kertoa...

itse kokeilisin 3mg arginiinia päivässä, parin viikon päästä auttaa jo erektio ongelmiin.

Vierailija
24/26 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut seksiä moneen vuoteen ja kyllä tähän ihan oikeasti tottuu... valitettavasti... Ainoa harmi on se, että aina, kun vauvakuume iskee, niin tuntuu ihan hirveältä. Mitenpä se vauva tulisi ilman seksiä? Meillä ongelmana on lähinnä se, että kun viime kerrasta on jo vuosia, niin kynnys ryhtyä hommaan on todella korkea. Ei kehtaa, ujostuttaa kai.

Vierailija
25/26 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta seksiä jonkun muun kanssa, läheisyyttä miehen kanssa. Ei mitään syrjähyppyjä tietenkään vaan yhdessä neuvotellen.

Vierailija
26/26 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla miten pärjäsit ennen ilman miestäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän