Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden miehet ovat paljastuneet homoiksi tai bi-seksuaaleiksi

Vierailija
26.03.2013 |

Miten reagoitte asiaan? Oletteko eronneet sen jälkeen vai onnistuiko suhteen jatkaminen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut vuosia lasteni isän kanssa, kun kävi ilmi, että hänellä on nuoruuden poikakokeilu taustalla. En eronnut hänestä siksi, mutta olisin toivonut kuulevani asian heti suhteen alussa tai jäänyt ikuisiksi ajoiksi tietämättömyyteen. Nykyisin kierrän kaukaa kaikki vähänkin bi-henkiset miehet. En ole itse hetero, mutten rupea kilpailemaan miesten kanssa miehestä!

Vierailija
2/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla mutta miten toi bi/homous voi tulla yllätyksenä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vihjeitä on jos mies on bi?

Vierailija
4/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 01:59"]

[/quote]

No meillä tuli. Mies oli helluntaiuskovainen, ja uskontonsa takia tiukasti kieltänyt itseltäänkin paitsi tietenkin homoseksuaaliset suhteet, myös ajatukset. Päinvastoin, oli defenssinä varsin homovihamielinen kun tavattiin. Ei minulla ollut sellaisesta aavistustakaan että hän voisi olla homo, eikä silloin varmasti hänellä itselläkään tietoisella tasolla.

Naimisiin mentiin, saatiin lapsia, kunnes 30 iän jälkeen mies alkoi kyseenalaistaa uskontoaan. Vaihtoi ensin evankelisluterilaiseen kirkkoon, alkoi kokeilla ekoja kertoja elämässään alkoholia. Lopulta meni koko kyky uskoa minkäänlaisen Jumalan olemassaoloon. Sitten eräänä päivänä mies ilmoitti mulle, että hän on havainnut, että hän on homoseksuaali. Oli  myös baarissa jo kokeillut homoseksiä ja kokenut sen heti omaksi jutukseen. Minun kanssani hän oli ollut vain koska uskoi että se on Jumalan tahto, ja pitänyt normaalina että seksi ei tunnu oikein miltään. Mutta nyt kun pääsi miehen kanssa asiaan, se tuntuikin. Niinpä minut sitten jätettiin kuin nalli kalliolle. 

Vierailija
5/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei parisuhteessa erota homomiestä heterosta, niin sitten kannattaa miettiä, mikä onkaan se naisen oma seksuaalinen suuntautuminen.

Vierailija
6/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset elää psykoosissa. Siitä parantuminen voi tuoda kaikenlaisia yllätyksiä. Kannattaisi olla iloinen silloin kun joku paranee.

Vierailija
7/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 14:29"]

[/quote]

No meillä tuli. Mies oli helluntaiuskovainen, ja uskontonsa takia tiukasti kieltänyt itseltäänkin paitsi tietenkin homoseksuaaliset suhteet, myös ajatukset. Päinvastoin, oli defenssinä varsin homovihamielinen kun tavattiin. Ei minulla ollut sellaisesta aavistustakaan että hän voisi olla homo, eikä silloin varmasti hänellä itselläkään tietoisella tasolla.

Naimisiin mentiin, saatiin lapsia, kunnes 30 iän jälkeen mies alkoi kyseenalaistaa uskontoaan. Vaihtoi ensin evankelisluterilaiseen kirkkoon, alkoi kokeilla ekoja kertoja elämässään alkoholia. Lopulta meni koko kyky uskoa minkäänlaisen Jumalan olemassaoloon. Sitten eräänä päivänä mies ilmoitti mulle, että hän on havainnut, että hän on homoseksuaali. Oli  myös baarissa jo kokeillut homoseksiä ja kokenut sen heti omaksi jutukseen. Minun kanssani hän oli ollut vain koska uskoi että se on Jumalan tahto, ja pitänyt normaalina että seksi ei tunnu oikein miltään. Mutta nyt kun pääsi miehen kanssa asiaan, se tuntuikin. Niinpä minut sitten jätettiin kuin nalli kalliolle. 

[/quote]

Kuulostaa aika karulta. Nyt jos jälkeenpäin mietit oliko mitään merkkejä, muuta kuin se homofobia, kiinnostuksesta miehiin? 

Vierailija
8/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tiennyt että mieheni on biseksuaali, tunsin jopa hänen entisen poikaystävänsä. Mua ei haittaa tippaakaan, en välitä oikeasti yhtään onko hänen exänsä mies vai nainen. Hän rakastaa minua ja haluaa minua, se riittää. En ymmärrä mitä enempää pelkoa siinä on pettäisikö hän mahdollisesti mua miehen vai naisen kanssa.

Vierailija
9/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen homofobia eka merkki. Tatskat, leijonakorut, moottoripyörien ja autojen tuunaus jne. Siellä se porukka on.

Vierailija
10/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 14:34"]

[/quote]

Kuulostaa aika karulta. Nyt jos jälkeenpäin mietit oliko mitään merkkejä, muuta kuin se homofobia, kiinnostuksesta miehiin? 

[/quote]

Ehkä, tosin nämä asiat on kai semmoisia joita voi olla myös ihan heteromiehillä... Mies oli omalla tapaa naismainen, esim. tykkäsi kaikenlaisista söpöistä pienistä eläimistä ja esineistä. Ajattelin piirrettä hellyyttäväksi ja vain osoitukseksi miehen taiteellisuudesta - hän oli tosi hyvä piirtämään ja siskonsa oli jopa ammattitaiteilija. 

Mies oli myös luonteeltaan paljon semmoinen kuin mitä erilaisissa parisuhdekirjoissa väitetään naisen olevan, mutta toisaalta, kun luin Mars & Venus -kirjan, totesin että taas kirjan miehen kuvaus sopii erinomaisesti minuun, joten en oikein jaksanut ottaa koko kirjaa vakavasti. Mutta siis mies oli herkkä, puhui paljon tunteistaan jne kun taas minä olen paljon kovempi ja ratkaisukeskeisempi tyyppi, sellainen joka ei ymmärrä miten asiat vatvomalla paranee. 

Tunnistamista vaikeutti myös se, että mies oli minulle ensimmäinen seksuaalikokemus, ja minä myös hänelle. Emme kumpikaan tienneet, pitäisikö siinä asiassa olla enemmän jotain intohimoa tms. Otettiin se mitä koettiin toistemme kanssa vaan sellaisenaan, että jaa, tällaista tämä seksi sitten on, aika ylimainostettua. Jälkeenpäin ajatellen, mieshän vaan aviollisesta velvollisuudesta sitä edes harjoitti joten ei ihme jos siinä ei kovin kiihkeää ollut.

Vierailija
11/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mietinkin tuota, mutta en viitsinyt suoraan kysyä oliko tietynlainen naismaisuus yhtenä piirteenä.

Vierailija
12/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Olipa suuntautuminen mikä tahansa, niin rukoiltaisiinko tuon viestissä kuvatun, uskonsa menettäneen miehen puolesta :) EI SIIS fanaattisesti, vaan hyvää tarkoittaen, koska tuokin mies on Kristukselle tavattoman rakas ihminen!

Vierailija
13/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kuulla näitä tarinoita, tällaistakin siis oikeasti tapahtuu! Itse olen jotenkin aina mieltänyt nämä "Hei kulta, olenkin gay" -tilanteet vain elokuvien juonenkäänteiksi.

Vierailija
14/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 14:30"]

Jos nainen ei parisuhteessa erota homomiestä heterosta, niin sitten kannattaa miettiä, mikä onkaan se naisen oma seksuaalinen suuntautuminen.

[/quote]

Miespuolinen ystäväni on homo. Kun aikoinaan tutustuin häneen, en olisi ikikuuna päivänä osannut arvata että on homo. Kun sain tietää asiasta, olin kuin puulla päähän lyöty. Yritin etsiä ystävästäni homouden "merkkejä" eli juuri tietynlaista naismaisuutta tms. Voin kertoa että en ole niitä löytänyt. Hänen kohdallaan homous ei näy päällepäin. Hänen nykyinen puolisonsa sen sijaan... No sanotaanko suoraan että kaikki arvaa heti ettei ole hetero.

Mutta ei se aina näy päällepäin että on homo.

Vierailija
15/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vanhempi miespari? Ystävästäni homouden merkkejä..tulee se yllätyksenä ja moni saattaa mennä aika pitkälle kuten mennä sänkyyn naisen kanssa,aiheutta skandaalin tarkoituksella että on hieman käynyt naisen päälle jota vahva heterousko mieheen jää.Sääliksi käy.I love You Phillip Morris on hyvä teema leffa ja löysin toisen tuon Tom Fordin esikoisleffan miesrakkaudesta.

Vierailija
16/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on bi. Ei siinä hänen kohdallaan ole kyse miesten "katselusta" tai mistään, vaan enemmänkin siitä että ei katso sukupuolta esim. seurusteluasioissa (nyt kanssani naimisissa, mutta nuorempana ollut miesten kanssa ja mm. poikuus meni miehelle). Hyvä ja kiltti mies on, viihtyy kotona. Aavistuksen naisellinen siinä mielessä, että ei ole kiinnostunut penkkiurheilusta, kaljasta tai naisten bongailusta...eli win-win tilanne. ;)

Vierailija
17/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naismaisuuteen" tuijottaminen miehen homouden indikaattorina on kyllä varsin ennakkoluuloisen yksioikoista. Jos jonkun aviomies on vaikka Freddie Mecuryn näköinen karvainen karpaasi, niin ei sekään ole mikään heteroseksuaalisuuden tae.

Vierailija
18/18 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan, mutta homous ei välttämättä näy yhtään mitenkään päälle päin. Sattumalta itse vähemmistöön kuuluvana tunnen lukuisia homomiehiä, jotka ovat miehekkäämpiä kuin useimmat heteromiehet.

Ja ne samat heteromiehet yrittävät pokata minua jatkuvasti, koska eivät tajua (tai usko) että olen lesbo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi