Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis häh! Poikaystävä haluaa että maksan vuokraa!

Vierailija
11.03.2019 |

Ollaan muuttamassa yhteen poikaystävän kanssa. Minulla on nyt kiva vuokrakaksio Vantaalla, poikaystävällä velaton 3h+k omistusasunto Helsingissä.
Hän sanoikin yllättäen, että minun pitäisi maksaa jonkjn verran vuokraa. Sius mitä ihmettä! Eihän omasta asunnosta muutenkaan makseta vuokraa.
Nyt olenkin alkanut miettimään, että jatkan omassani asumista.

Silkkaa ahneutta haluta vuokraa, poikaystävällä on kuitenkin hyvät tulot ja varallisuuttakin kivasti. Hän on 28v.

-N22-

Kommentit (676)

Vierailija
661/676 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea miehenä ymmärtää ajatusmailmaa. Jossa minun pitäisi pelkästään hyötyä naiseni menestyksestä.  Missä on yksikkö ajattelu. Minä hyödyn hän hyötyy?

En pystyisi elämään noin itsekkäästi.

Vierailija
662/676 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokralainen ei jaa samaa sänkyä vuokranantajan kanssa. Järkyttävää hakea puoliso pimeäksi vuokralaiseksi ja eikö sellainen hävetä. Vuokranmaksajan pitää vaatia erilliset tilat ja alivuokrasopimus. 

Ja rahallista hyötyä seksistä saavia naisia kutsutaan?

Miksikä rahallista hyötyä hakevaa miestä kutsutaan. 

Miestä, joka hakee rahallista hyötyä naisista, voidaan kuvata useilla termeillä riippuen toiminnan luonteesta ja vakavuudesta. Ilmiöön liittyy usein manipulointia ja suhteiden käyttämistä taloudellisen edun tavoitteluun.

Tässä on keskeisiä termejä ja kuvauksia:

Hyväksikäyttäjä (Manipuloija): Yleistermi henkilölle, joka käyttää toisen tunteita tai taloudellista asemaa omien etujensa ajamiseen.

Rahastaja / "Money-grubber": Henkilö, joka on ensisijaisesti kiinnostunut rahasta ja käyttää hyväkseen tilaisuuksia hankkia sitä.

Romanttinen huijari (Romance scammer): Henkilö, joka luo valeprofiileja deittisivustoille tai sosiaaliseen mediaan, rakentaa luottamussuhteen ja pyytää sen jälkeen rahaa.

"Gigolo" (perinteinen termi): Mies, joka elää naisen kustannuksella tarjoten vastineeksi usein seuraa tai seksuaalisia palveluita.

Taloudellinen väkivalta: Jos kyseessä on parisuhde, jossa mies kontrolloi, vaatii tai varastaa naisen rahoja, kyse on taloudellisesta väkivallasta. 

Varomerkkejä tällaisesta käytöksestä:

Hän pyytää usein rahaa, lainoja tai tavaroita.

Hän odottaa, että nainen hoitaa hänen taloudelliset tarpeensa.

Hän vaikuttaa kiinnostumattomalta, kun hänen taloudelliset tarpeensa on tyydytetty.

Hän on tyhjäkäynnillä elävä "man-child", joka vastustaa henkilökohtaista vastuuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/676 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea miehenä ymmärtää ajatusmailmaa. Jossa minun pitäisi pelkästään hyötyä naiseni menestyksestä.  Missä on yksikkö ajattelu. Minä hyödyn hän hyötyy?

En pystyisi elämään noin itsekkäästi.

Sitä kutsutaan itsekunnioitukseksi ja moraaliksi . Asioita joita monella nykynaisella ei ole  

Vierailija
664/676 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman turvallisuutesi vuoksi neuvon välttämään parisuhdetta tuollaisen selvästi patamustan porvarifasistin kanssa. On todennäköisesti myös paatunut psykopaatti ja sadisti. Lycka till !

Vierailija
665/676 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta että olis siistiä. Jonkun kerrostalon tai uuden matalaenergia okt kuluista puolet.  Saatais päästä 100€ kuukaudessa. Olis kyl siistiä. Sais säästettyä vuodessa 10 tonnia helposti.

Vierailija
666/676 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai sinä ap maksat vuokraa MIELUUMMIN VIERAALLE ihmiselle, kuin poikaystävällesi. Sitä se rakkaus aiheuttaa.👎

Tietysti ja naisen logiikalla se että elämänlaatu ja taso nousee mielettömästi ei merkitse mitään. Pelkästään naisen pitää hyötyä rahallisesti..  Naisen myös pitää saada ostaa asunnosta osa vaikka ei olisi rahaa siihen. Miehen täytyy vaan myydä se niin halvalla. Tai parhaassa tapauksessa jopa antaa se asunnon puolikas naiselle.

Miten joku toinen voi määritellä mitä toinen pitää riittävänä tasona tai hyvänä elämänlaatuna? 

Vierailija
667/676 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ajatuksissa ehkä.  Todellisuudessa tuskin. Ei hän omistanut puutikkua  slummi kämpästäkään.  "

Olet näemmä nyt tosi ihastunut tuohon slummi-sanaan.

Mutta joo. Kuinka pitkään tarkalleen ottaen itse asuisit paikassa, jossa maksat asumisesta useampia satasia, mutta asumisoikeutesi on lähinnä rinnastettavissa pitkään yökyläilyyn? Eli joku päivä toinen voi ilmoittaa vierailun olevan nyt päättynyt, ole hyvä ja poistu.

Tuolla diilillä loputtomasti.  Saan asua asunnossa johon itsellä ei ikinä rahkeita.  

Saan 4x oman vuokra asunnon tilat. Ulkoilu maastot omalta ovelta. Autotallit. Työhuoneet jne..

Oman saunan. Yms..  600€ vs kalliimpi vuokra jossain lähiön itsari kaksiossa. 

Bonuksena joku muu kantaa riskit, remontoi yms.

&nbs

Mä ottaisin noista vain tuon oman saunan, muu ei kiinnosta. Onneksi riitti omat rahkeet sellaiseen elintasoon kun halusinkin. 

Vierailija
668/676 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai sinä ap maksat vuokraa MIELUUMMIN VIERAALLE ihmiselle, kuin poikaystävällesi. Sitä se rakkaus aiheuttaa.👎

Tietysti ja naisen logiikalla se että elämänlaatu ja taso nousee mielettömästi ei merkitse mitään. Pelkästään naisen pitää hyötyä rahallisesti..  Naisen myös pitää saada ostaa asunnosta osa vaikka ei olisi rahaa siihen. Miehen täytyy vaan myydä se niin halvalla. Tai parhaassa tapauksessa jopa antaa se asunnon puolikas naiselle.

Miten joku toinen voi määritellä mitä toinen pitää riittävänä tasona tai hyvänä elämänlaatuna? 

Joo leikitään tyhmää.  Kaikkihan haluaisi varmasti asua lähiössä kerrostalo kaksiossa abdullahien ja swart naapurissa. Kuunnella naapurin papan kroonista yskää ym..

Suomen halutuin asumismuoto on omakotitalo.  Erittäin harva ihminen kokee ettei elintaso nouse jos pääsee lähiöstä veks.

Vierailija
669/676 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo leikitään tyhmää.  Kaikkihan haluaisi varmasti asua lähiössä kerrostalo kaksiossa abdullahien ja swart naapu

Silti on niitä, jotka eivät halua sinne omakotitaloon. Itse olen sellainen. Täällä toimii hyvin äänieristys täällä kerrostalossa, ei ole naapureista mitään ongelmaa. Lisäksi en ole ihmisvihaaja. 

Vierailija
670/676 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomen halutuin asumismuoto on omakotitalo.  Erittäin harva ihminen kokee ettei elintaso nouse jos pääsee lähiöstä veks."

Itse kun asuin lapsuuteni omakotitalossa, niin tiedän etten halua siihen loputtomaan työleiriin. Aina on pihatöissä jotain rapsutettavaa, kitkettävää jne, talvella kolattavaa.

Ja sitten kun päivän lopuksi pääset iltasuihkuun, niin sekin pitää kellottaa sekuntitarkkuudella, jotta lämmintä vettä riittää muillekin.

Kadehdin koko sen ajan kerrostaloissa asuvia kavereita.

Vierailija
671/676 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokralainen ei jaa samaa sänkyä vuokranantajan kanssa. Järkyttävää hakea puoliso pimeäksi vuokralaiseksi ja eikö sellainen hävetä. Vuokranmaksajan pitää vaatia erilliset tilat ja alivuokrasopimus. 

Ja rahallista hyötyä seksistä saavia naisia kutsutaan?

Et tainnut nyt ymmärtää tuon lainaamasi pointtia.

Jos puhutaan siitä, että maksat asunnon omistajalle vuokraa, niin silloinhan sinä olet vuokralainen etkä avopuoliso. Kyseessä on vuokrasuhde, jolloin vuokralaisella tulee olla myös se oma tilansa. Sinne voi vuokralainen sitten viedä omat tavaransa ja huonekalunsa, myös sänkynsä. Ja vuokranantajallahan ei ole oikeutta noin vaan tulla tuohon tilaan, vuokranantaja asuu siellä omalla puolellaan, joka ei ole vuokralaisen tilaksi merkittynä. 

Vierailija
672/676 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat luonnossa, pyllykolo ja huulihölkkä käyttöön.

Vierailija
673/676 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomen halutuin asumismuoto on omakotitalo.  Erittäin harva ihminen kokee ettei elintaso nouse jos pääsee lähiöstä veks."

Itse kun asuin lapsuuteni omakotitalossa, niin tiedän etten halua siihen loputtomaan työleiriin. Aina on pihatöissä jotain rapsutettavaa, kitkettävää jne, talvella kolattavaa.

Ja sitten kun päivän lopuksi pääset iltasuihkuun, niin sekin pitää kellottaa sekuntitarkkuudella, jotta lämmintä vettä riittää muillekin.

Kadehdin koko sen ajan kerrostaloissa asuvia kavereita.

On omakotitaloja ja on omakotitaloja.  Asun itse. 2019 rakennettussa passiivi energia talossa.    Piha on kivetty, Nurmi alueen hoitaa robotti.   Polttopuut tulee pussissa varastoon.  Joita voi poltella jos huvittaa..  lämminvesivaraajana on 400l energivaraaja. Suihkusekottajina vettä säästävät orakset.   Missä se työleiri on?  Lämmintä vettäkin tulee 2 suihkusta 38 asteisena varmaan 4tuntia.

Vierailija
674/676 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On omakotitaloja ja on omakotitaloja.  Asun itse. 2019 rakennettussa passiivi energia talossa.    Piha on kivetty, Nurmi alueen hoitaa robotti.   Polttopuut tulee pussissa varastoon.  Joita voi poltella jos huvittaa..  lämminvesivaraajana on 400l energivaraaja. Suihkusekottajina vettä säästävät orakset.   Missä se työleiri on?  Lämmintä vettäkin tulee 2 suihkusta 38 asteisena varmaan 4tuntia."

Tuo ehkä on sinun unelmasi, mutta se sinun unelmasi ei välttämättä ole kaikkien unelma.

Itselläni jo se, että asuisin jossain, mihin minulla ei sitten kuitenkaan ole mitään oikeuksia. Maksaisin asumisesta, mutta joka kerta, kun mietittäisiin esim. sisustusta tms, päättyisi ristiin menevät toiveet toisen toteamukseen "niin, tämähän on minun taloni, että minä loppuviimein päätän".

Mieluummin maksan pienestä ja kivasta asunnosta, joka sitten ihan oikeasti on kotini. Toisen talossa olisin vain kyläilemässä.

Vierailija
675/676 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat joka päivä anusta, niin vuokra on kuitattu

Vierailija
676/676 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä asuntolainaa, vai onko asunto kokonaan maksettu?  Jos sinä osallistut lainan maksuun, omistusosuutta kuuluisi silloin siirtyå vähitellen sinulle.  Jos taas maksat vuokraa, asemasi on kuin ylempänä kuvatun vuokralaisen, joten sinulla on oma vuokrattu alue asunnossa.