Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö näillä ehdoilla naimisiin?

Vierailija
14.03.2013 |

- Joutuisit luopumaan avioehdosta (aiemmin on sovittu, että se tehdään).

- Antaisit lupauksen, että pysyt edustuskelpoisena (et saa lihoa ja huolehdit ulkonäöstäsi kuten tähän asti).

- Suostuisit siihen, että mies saa halutessaan paikantaa, missä olet (iPhone).

- Lupaisit synnyttää kolmen vuoden sisällä miehelle lapsen.

Nämä olisivat isoimmat ehdot. Perustilanne on se, että rakastaisit miestä valtavasti. Mies rakastaa sinua ja haluaa sinut, mutta tarvitsee ehtoja suhteen tueksi, ainakin alkuvaiheessa. Miltä kuulostaa?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään yhden kohdan:

-seksi on itsestäänselvyys eikä saa muuttua huonommaksi nykytilanteesta.

Vierailija
22/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ehdot on sitten miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi jos olisi kysymys rakkausavioliitosta koska tuossahan ei ole mitään rakkauteen viittaavaa. Jos kysymys on puhtaasti yhtiökumppanuudesta, niin sitten ehkä, riippuen siitä mitä ehtoja minä saan sanella.

Vierailija
24/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mennään rakkaudesta ja rakkaus on ehdotonta. Nämä ehdot ovat suoraan sanoen naurettavia.

Tottakai pitää pitää huolta itsestään (oman itsensä takia) ja on hyvä, että puolisot ovat samalla aaltopituudella lasten hankinnasta, mutta tämä kuulostaa jo aivan sairaalta. Eri asia, jos mies etsii itselleen edustusvaimoa eikä naimisiin mennä perinteisistä syistä (=rakkaudesta) vaan yhteisestä sopimuksesta.

Vierailija
25/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehdottomasti ei. Ei ollenkaan normaalia eikä todellakaan voi millään tavalla sanoa miehen puolelta, että olisi kyse rakkaudesta. Jos todella rakastaa ei vaadi mitään - rakkaus on ehdotonta ja siinä rakastetaan henkilöä, ihmisistä, ei ulkonäköä, ei lapsenhankintamahdollisuutta, eikä halua paikantaa toista vaan antaa toiselle vapauden omaan elämään. Ainoa, jonka noista voi ymmärtää, on se, ettei halua avioehtoa.

Vierailija
26/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minun mielestä pitäisi mitään ehtoja olla kun naimisiin mennään.

kuulostaa siltä että mies haluaa kontrolloida naista eikä vaikuta oikeasti rakastavan.

Vierailija
27/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:20"]

Miltä kuulostaa?

[/quote]

Mielisairaan tasoiselta.

[/quote]

Millä perusteella?

[/quote]

Kuulostaa harhaiselle ja silloinhan ollaan mielisairaan tasolla.

Vierailija
28/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako se syntyvä lapsi olla vammainen?

Vierailija
29/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:30"]

Että tuollaiset on ehdot, vai? Ja ihan rakkaudeksi sitä kutsutte?

En edes harkitsisi, monoo vaan.

[/quote]

Iso komppi tälle! En todellakaan menisi naimisiin.

Vierailija
30/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin provo. "Mä oon itseäni kunnioittava nainen ja rakastan tätä miestä ihan koko sydämestäni ja se rakastaa mua, ei mua haittaa vaikka se haluaakin että oon sille panopuu, lastentekokone ja edustusvaimo, eikä mua haittaa että se voi 24/7 kytätä mun menemisiä ja tekemisiä ja kun se jättää mut kun rupsahdan (kaikkihan me vanhennutaan eiks niin), niin se vie puolet mun jättiomaisuudesta koska tosirakkaus tarkoittaa sitä ettei oo avioehtoa"

Jos tää on totta niin voi moro. En todellakaan usko sitä. Tosin oon jo kauan sitten todennu, että ihmisen (ja varsinkin rakastuneen naisen) tyhmyydellä ei oo mitään rajaa, osittain omasta kokemuksesta johtuen.

Vierailija
31/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pälkähtäisi päähänikään edes seurustella tuollaisen miehen kanssa, saati mennä vihille !  Olisimme niin eri planeetoilta ja siinä olis pari galaxyakin välissä.

Vierailija
32/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Lupaisit synnyttää kolmen vuoden sisällä miehelle lapsen." 

Ja muuten giljotiiniin? Kuulostaa oikeasti joltain Ranskan kuninkaan avioehdolta :D Kyllä mäkin vitsillä sanon, että jos mies rupsahtaa ja siitä tulee lihava, niin otan siitä eron. Mutta en mä tosipaikan tullen sitä koskaan tekis. Enkä muuten varmana menis sen kanssa naimisiin, jos ei avioehtoa allekirjoita! (Kuulostaa muuten teidänkin tilanne siltä, että sinulla suurempi varallisuus?)

Vierailija
33/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo niin ei taida sinullakaan olla kaikki  kamarit lämpimillä, jos edes harkitset avioliittoa tuollaisen härön kanssa.

Vierailija
34/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdot miehelle myös

- ei saa lihoa

- mies maksaa vaimolle jokaisesta lapsesta summan x

- mies maksaa kauneuskirurgiset toimenpiteet vaimolle kun lapsiluku on täynnä

- miehen tulee kunnioittaa vaimoaan

- vaimo saa paikantaa miehen liikkumisen

- mies maksaa vaimolle jokaisesta avioliittovuodesta summan x

- miehen tulee osallistua lastenhoitoon x tuntia viikossa

- miehen tulee tehdä kotitöitä x tuntia viikossa

- miehen tulee maksaa kaikki naisen edustuskunnossa pysymisen kustannukset (kauniina olo vaatii rahaa)

Vierailija
35/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:46"]

Ehdot miehelle myös

- ei saa lihoa

- mies maksaa vaimolle jokaisesta lapsesta summan x

- mies maksaa kauneuskirurgiset toimenpiteet vaimolle kun lapsiluku on täynnä

- miehen tulee kunnioittaa vaimoaan

- vaimo saa paikantaa miehen liikkumisen

- mies maksaa vaimolle jokaisesta avioliittovuodesta summan x

- miehen tulee osallistua lastenhoitoon x tuntia viikossa

- miehen tulee tehdä kotitöitä x tuntia viikossa

- miehen tulee maksaa kaikki naisen edustuskunnossa pysymisen kustannukset (kauniina olo vaatii rahaa)

[/quote]

Ilman muuta :D

Vierailija
36/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökysymys ei tulisi olemaan ongelma. En halua itsekään rupsahtaa enempää kuin ikä määrää. Seksi on mullekin tärkeää ja haluan sitä yhtä lailla itse. Sekään ei haittaa, että mies tietäisi aina, missä olen. Meillä on jo käytössä puhelimen jäljitysohjelma, jota ei ole tosin tarvittu. Eniten mietityttää avioehdon muuttuminen ja lapsen hankkiminen. En tiedä, olenko valmis äidiksi vielä niin nopeasti. Tai haluaako vauva minun lapsekseni vielä, pikemminkin.

Miehellä on perusteensa asettaa ehtoja. Olen loukannut häntä enemmän kuin kerran, pahasti. Ymmärrän, että hänen on vaikea luottaa.  Hän sanoo rakastavansa minua ja haluavansa minut elämäänsä, mutta ei halua elää jatkuvassa "mitähän nyt taas" -tilanteessa. Ehdot eivät olisi pysyviä vaan vain alkuvaiheessa, siihen vauvaan asti. Tottakai voin luvata ja elää joka tapauksessa, miten haluan, mutta uskon rehellisyyteen ja lupausten pitämiseen.

Vierailija
37/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes seurustelisi tuollaisen pässin kanssa.

Vierailija
38/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän herää kysymys, että mitä sä oikein olet sille miehelle tehnyt, että on mennyt noin hajalle?

Vierailija
39/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuat kai i tsekin, että tuossa ei ole pisaraakaan rakkautta missään? Sinä olet riippuvainen ja säälittävä kynnysmatto, mies on orjuuttava vallankäyttäjä. Olette molemmat tosi säälittäviä ja tarvitsette kumpikin terapiaa.

Vierailija
40/89 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:55"]

Ulkonäkökysymys ei tulisi olemaan ongelma. En halua itsekään rupsahtaa enempää kuin ikä määrää. Seksi on mullekin tärkeää ja haluan sitä yhtä lailla itse. Sekään ei haittaa, että mies tietäisi aina, missä olen. Meillä on jo käytössä puhelimen jäljitysohjelma, jota ei ole tosin tarvittu. Eniten mietityttää avioehdon muuttuminen ja lapsen hankkiminen. En tiedä, olenko valmis äidiksi vielä niin nopeasti. Tai haluaako vauva minun lapsekseni vielä, pikemminkin.

Miehellä on perusteensa asettaa ehtoja. Olen loukannut häntä enemmän kuin kerran, pahasti. Ymmärrän, että hänen on vaikea luottaa.  Hän sanoo rakastavansa minua ja haluavansa minut elämäänsä, mutta ei halua elää jatkuvassa "mitähän nyt taas" -tilanteessa. Ehdot eivät olisi pysyviä vaan vain alkuvaiheessa, siihen vauvaan asti. Tottakai voin luvata ja elää joka tapauksessa, miten haluan, mutta uskon rehellisyyteen ja lupausten pitämiseen.

[/quote]

Kuulostaa siltä, että olette luodut toisillenne. Menkää naimisiin ja eläkää onnellinen elämä.