Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäerosta parisuhteessa: onko 15 vuotta jo liikaa? (N30, M45)

Vierailija
10.03.2019 |

Juuri tällä hetkellä ikäero ei ole minulle ongelma, koska muuten kyseessä on suunnilleen unelmieni mies.

Mutta ajattelen silti tulevaa: kymmenen vuoden päästä hän on 55 eli jo seniori-iässä, 20 vuoden päästä hän on eläkeläinen kun minä olen 50... Kuulostaa aika hurjalta noin ajateltuna.

Onko kenelläkään kokemuksia tästä?

Kommentit (268)

Vierailija
241/268 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noin päin mikään ongelma, päinvastoin. Seksihalut menee hyvin yksiin ja rupsahtaminen tapahtuu suunnilleen samaan tahtiin. Toisin päin tuo ikäero ei toimi jos ei ole reilusti rahaa pelissä.

45-vuotias mies on jo pahasti rupsahtanut.

Vierailija
242/268 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa vanhempi mies, 5 vuotta naimisissa ja saa omaisuudesta puolet. Miehet on sinisilmäisiä. Näyttelee vain rakastunutta.

Mies oikeasti uskoo, että nainen olisi muka kiinnostunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/268 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen aviovaimo kirjoitti:

Mä olen naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa ja olemme olleet yhdessä 9 vuotta. Mies on 59v ja mä olen 43v. Mä en tajua miksi pitäisi pelkän ikäeron takia jättää rakkaus ja onnellisuus väliin. Me otamme sen yhteisen ajan mitä meille annetaan. ❤️

Kiitos samoin! Mä olen naimisissa 12v vanhemman miehen kanssa ja olemme olleet yhdessä 16 vuotta. Mun mies on nyt 59 ja minä 47. Täytyy myöntää, että ikä alkaa painaa molempia, mulla tässä on enemmän kremppaa.

Minä (48v nainen) olen suhteessa 11 vuotta vanhempaan mieheen. Hänellä on moninkertaisesti enemmän energiaa kuin minulla ja on minulle jatkuva inspiraation ja tsemppauksen lähde. Hänellä on myös aivan uskomattoman komea vartalo, vaikka on vähintään yhtä ihastunut minun kehooni. Onneksi meillä on yhtä suuri libido ja muutenkin olemme yhtä intenssiivisiä. ei kyllä paina ikäero mitenkään meidän suhteessa (vaikka kieltämättä sitä hieman kavahdin tutustuessamme).

Vierailija
244/268 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa.

Vierailija
245/268 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehellä on ikäeroa 18 vuotta. Minä 34, mies 52. Oltu yhdessä 13 vuotta. Ikäeron huomaa lähinnä, kun puhutaan musiikista. Ei muuten häiritse. Ehkä sitten kun mies jää eläkkeelle, saattaa ihmetyttää.

Vierailija
246/268 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Oleb ollut 25 vuotta 14 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ei ole ryppyinen tai vastenmielinen vieläkään.

Vierailija
247/268 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski on ykkönen, muut betakamA

Vierailija
248/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu nuoriakaan tyttöjä paljon ikäero haitata kun katselevat salilla kaltaistani hopeakettua himoiten. Varsinkin kireisiin trikoisiin verhotut pakarani kerää katseita. Peilin kautta nään sen.

Luulet vaan, mies kireissä trikoissa, huhhuh.... ei liene montaa ihailijaa.

Vierailija
249/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat selkäkarvat ja roikkuvat pallit on pop

Vierailija
250/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin on ollut kaikista paras suhde nykyisen 7v vanhemman mieheni kanssa. Samanikäisten kanssa se miehen tietty kokemus ja charmi puuttuu, myöskään sängyssä ei suju yhtä hyvin samanikäisen miehen kanssa.

N26

Vierailija
251/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella olevani niin paljon vanhemman miehen kanssa. Ajatus on melkeinpä kuvottava. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
252/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella olevani vanhemman miehen kanssa, niissä on charmia enemmän kuin poikasissa.

Vierailija
253/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevat. Ota rahat ja juokse.

Vierailija
254/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena en huolisi noin paljon vanhempaa miestä. Syystä että asenne suhteeseen on monesti noissa tapauksissa miehen puolelta iljettävä.

Paitsi Niinistö ois ihana?

Vierailija
255/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin kuin itsestäsi tuntuu, ei meillä muiden ajatuksilla ole painoarvoa.

Vierailija
256/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Viisikymppisissä on kyllä komistuksia.

Vierailija
257/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin kunnon kasikymppisen zombien koska vaan

Vierailija
258/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä seurustelisi noin vanhan ukon kanssa. Yäk.

N28

Itsekin olet jo vanha -yäk

Vierailija
259/268 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä jonkun aikaa sitten olisin sanonut että ei ole. Mutta nyt kun itse olen eron jälkeen tapaillut itseäni 6 vuotta vanhempaa miestä (olen 46 ja mies 52) pakko todeta että sekin on vähän liikaa. Ihan jos tulevaisuutta mietitään, hän pääsee eläkkeelle vuosikausia ennen minua, eläkejärjestelmän uudistuksen takia siinä taitaa tulla eroa melkein 10 vuotta… pakko nyt myös todeta että ei se fysiikka ole sama enää yli 50-vuotiaalla vaikka olisikin hyvässä kunnossa.

Olet itsekin melkein yhtä vanha, ei se teillä ikäerosta johdu. Ei monella 46v enää se toimi ja olet pian itsekin sen 50. Kyllä sen kumppanin vanhenemisen tuntee, vaikka on itsekin yhtä vanha. 

Vierailija
260/268 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä jonkun aikaa sitten olisin sanonut että ei ole. Mutta nyt kun itse olen eron jälkeen tapaillut itseäni 6 vuotta vanhempaa miestä (olen 46 ja mies 52) pakko todeta että sekin on vähän liikaa. Ihan jos tulevaisuutta mietitään, hän pääsee eläkkeelle vuosikausia ennen minua, eläkejärjestelmän uudistuksen takia siinä taitaa tulla eroa melkein 10 vuotta… pakko nyt myös todeta että ei se fysiikka ole sama enää yli 50-vuotiaalla vaikka olisikin hyvässä kunnossa.

Olet itsekin melkein yhtä vanha, ei se teillä ikäerosta johdu. Ei monella 46v enää se toimi ja olet pian itsekin sen 50. Kyllä sen kumppanin vanhenemisen tuntee, vaikka on itsekin yhtä vanha. 

Ai nelikutosella ei toimi! Toimi liiankin hyvin, toimii vielä kuuskymppisenäkin. Mutta en juo; enkä polta. Enkä kuvittele olevani parikymppinen. Ehkä kilpaurheilutausta vaikuttaa kondikseen; mutta ei pidä ajatella että edes kuuskymppinen mies olisi ikäloppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän