Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäerosta parisuhteessa: onko 15 vuotta jo liikaa? (N30, M45)

Vierailija
10.03.2019 |

Juuri tällä hetkellä ikäero ei ole minulle ongelma, koska muuten kyseessä on suunnilleen unelmieni mies.

Mutta ajattelen silti tulevaa: kymmenen vuoden päästä hän on 55 eli jo seniori-iässä, 20 vuoden päästä hän on eläkeläinen kun minä olen 50... Kuulostaa aika hurjalta noin ajateltuna.

Onko kenelläkään kokemuksia tästä?

Kommentit (268)

Vierailija
261/268 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään automaattisesti ole liikaa, mutta kyllä noin iso ikäero varmasti aika ajoin itsestään muistuttelee. Tiedän useammankin tällaisen parin, "häiritsevin" tilanne taitaa olla sillä parilla, jonka 15v vanhempi osapuoli on saanut nuorena lapset, jotka eivät siis ole montaa vuotta nykyistä kumppania nuorempia. Valtaosalla se ns. murhe kuitenkin liittyy niihin eläkevuosiin.

Vierailija
262/268 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu parista. Jos molemmat ovat aikuisia niin ei sitä muut päätä että onko se sopivaa vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/268 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tulee olemaan ongelma. Odotahan vain kun miehestäsi tulee isoisä, sitä on oksettavaa katsoa. 

Vierailija
264/268 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteleppa ite. Kyllä on liikaa ikää ukolla

Vierailija
265/268 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on 13 vuotta vanhempi mies.

Ikäero ei nuorempana tuntunut missään, mutta nyt kun mies lähentelee seitsemääkymppiä, niin johan tuntuu.

Rakkaudestahan se valinta tehdään, mutta jos et ole vielä rakkausasteella, suosittelen kyllä miettimään tosissaan.  Lapsillemme olen sanonut, että mielellään suunnilleen omanikäistä kannattaa katsella.  Toki näkevätkin käytännössä jo, millaista se on kun on iso ikäero parisuhteessa.

Vierailija
266/268 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
267/268 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on 15v nuorempi niin voi onnistua. Tosin harva nainen moiseen suostuisi.

Vierailija
268/268 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus. Eiköhän se noin yleisesti ole joka parilla erilainen juttu. Ihmiset voivat vanheta kovin eri tahtiin, etkä koskaa tiedä tulevaisuudesta. Ei musta ole ainakaan antamaan neuvoja kenellekään. Entinen vaimoni olo 15 vuotta nuorempi, olimme yhdessä onnelliset 17 vuotta. Nykyinen samanikäinen, ei ongelmia siitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän